MIHIN ÄITI VOI MENNÄ LOMALLE SUOMESSA?!!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Äiti
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Ä

Äiti

Vieras
Tai tietysti toinen äiti tai enempi äitejä seurana?
Eli lepolomaa tarvis saada, mutt mihin kannattais mennä?

Muutaman yön vois olla, mutt missä kaupungissa? Hemmottelu olis kivaa, mutt jos ei tahdo kylpylään lillutteleen, niin mihin menis?

ONKO IDEOITA?!!

Alkuperäinen kirjoittaja Nakkisormisyndrooma:
Ei äitiydestä saa lomaa B)

No ei. :D

Mutta toisaalta...eihän sitä vaimonakaan olemisesta lomaa saa vaikkei ukkonsa kanssa kuluttaisikaan jokaista minsaa päivässä. Eli äiti voi mennä humpsuttelemaan ilman lapsia ja pysyy äitinä siitäkin huolimatta. :saint:

Alkuperäinen kirjoittaja MorbidMama:
Alkuperäinen kirjoittaja Nakkisormisyndrooma:
Ei äitiydestä saa lomaa B)

No ei. :D

Mutta toisaalta...eihän sitä vaimonakaan olemisesta lomaa saa vaikkei ukkonsa kanssa kuluttaisikaan jokaista minsaa päivässä. Eli äiti voi mennä humpsuttelemaan ilman lapsia ja pysyy äitinä siitäkin huolimatta. :saint:

Totta kai voi, ja pitääkin mennä. Mutta tuo kysymyksenasettelu, mihin nimenomaan ÄITI voi lomalla mennä on vähintäänkin outo. Äitejä on niiiiiiin monenlaisia.

Alkuperäinen kirjoittaja Äiti:
Teatteri ja keikat olis kiinnostavia.

Mikä kaupunki näkemisen arvoinen?

Helsinki ei oikein kiinnosta, siellä on käyty monet kerrat bilettämässä.

Tamperetta sitten suosittelen ja hotelli keskustassa niin ei tarvi taksilla kulkea.

Alkuperäinen kirjoittaja mamatsu:
Alkuperäinen kirjoittaja Äiti:
Teatteri ja keikat olis kiinnostavia.

Mikä kaupunki näkemisen arvoinen?

Helsinki ei oikein kiinnosta, siellä on käyty monet kerrat bilettämässä.

Tamperetta sitten suosittelen ja hotelli keskustassa niin ei tarvi taksilla kulkea.

Tamperetta olisin itsekin suositellut teatterin ja keikkojen perusteella.

Mä menisin Punkaharjun suuntaan. Retrettiin, jos taide yhtään kiinnostaa ja luonto on siellä kaunista, patikointia. Joutenoloa. Savonlinna. Mulle kelpais kyllä kylpyläkin.

Mut jos bilettää haluaa ja menoa niin ei sit varmaan toi...

Alkuperäinen kirjoittaja kolme lasta:
Mä menisin Punkaharjun suuntaan. Retrettiin, jos taide yhtään kiinnostaa ja luonto on siellä kaunista, patikointia. Joutenoloa. Savonlinna. Mulle kelpais kyllä kylpyläkin.

Saanko kysyä että mitä sellaista siellä on mitä muualta Suomesta ei löytyisi? muualla suomessa ei voi nähdä luontoa ja patikoida? Savonlinna on kiva kesällä mutta se on noin 10 minuutissa nähty.

Helsingissä on paljon muutakin tekemistä kuin bilettäminen. Tee galleriakierros, se on jopa ilmaista, löydät googlaamalla paljon mielenkiintoisia vaihtoehtoja. Lisäksi on tietenkin maksullisia taidemuseoita; Kiasma, Ateneum, Amos Andersonin taidemuseo, vain muutamia mainitakseni.
Käy lounasristeilyllä, laivoja lähtee kauppatorin rannasta.
Käy day spa hoidossa, jos kylpylässä lilluttelu ei kiinnosta.
Nauti lukemattomien ravintoloiden ihanasta tarjonnasta.
Tutustu alueen kirkkoihin. Kiertele pienissä putiikeissa. Tutustu Yliopiston kasvitieteelliseen puutarhaan. Vuokraa pyörä, pakkaa eväät koriin ja nauti herkut vaikka meren rannalla.
Onhan noita ideoita.

Yhteistyössä