Mihin aikaan herätätte isät?

  • Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti
"tiipa"
Mies heräilee AINA ennen minua ja lapsia. Mies oli heräilly tapansa mukaan kuuden jälkeen ja me pojan kans kömmitiin puol ysi ylös. Oli kahvit ja aamupala meille valmiina :D Syödään päivällistä ravintolassa yhdessä ukin kanssa ja annetaan lahjat yms vasta sitten.
 
kamala äiti
[QUOTE="tiipa";27498488]Mies heräilee AINA ennen minua ja lapsia. Mies oli heräilly tapansa mukaan kuuden jälkeen ja me pojan kans kömmitiin puol ysi ylös. Oli kahvit ja aamupala meille valmiina :D Syödään päivällistä ravintolassa yhdessä ukin kanssa ja annetaan lahjat yms vasta sitten.[/QUOTE]törkeää
 
"ounou"
[QUOTE="aino";27498437]Ei herätetty ollenkaan. Eilen lähti ryyppyreissulle eikä vielä' ole palannut :([/QUOTE]

"Kiva" kun muillakin sama meininki. Mun mies tosin lähti jo perjantaina. Kyllä se kävi kaksi tuntia perjantain ja lauantain välisenä yönä nukkumassa, mutta sen jälkeen ei ole näkynyt. Tyttö meinasi repiä koulussa tekemänsä isänpäiväkortin, mutta estin sen ja sanoin, että viedään papalle.
 
lucifer
[QUOTE="ounou";27499491]"Kiva" kun muillakin sama meininki. Mun mies tosin lähti jo perjantaina. Kyllä se kävi kaksi tuntia perjantain ja lauantain välisenä yönä nukkumassa, mutta sen jälkeen ei ole näkynyt. Tyttö meinasi repiä koulussa tekemänsä isänpäiväkortin, mutta estin sen ja sanoin, että viedään papalle.[/QUOTE]meillä lapset antaa korttinsa ja lahjansa isälleen huomenna, koska lähti perjantaina kavereidensa kanssa ja tulee ensiyönä.
eivätkö koe sitä mitenkään ongelmana.
 
"ounou"
meillä lapset antaa korttinsa ja lahjansa isälleen huomenna, koska lähti perjantaina kavereidensa kanssa ja tulee ensiyönä.
eivätkö koe sitä mitenkään ongelmana.
No sehän on selvää, jos asia on noin sovittu. Meidän piti mennä koko perheen voimin tänään kummankin papan luona käymään. Mies vain ei ole ilmoittanut mitään itsestään. Mä en koskaan tiedä, missä mies on ja milloin se tulee.
 
lucifer
[QUOTE="ounou";27499643]No sehän on selvää, jos asia on noin sovittu. Meidän piti mennä koko perheen voimin tänään kummankin papan luona käymään. Mies vain ei ole ilmoittanut mitään itsestään. Mä en koskaan tiedä, missä mies on ja milloin se tulee.[/QUOTE]asialla kannattaisi varmaan tehdä jotain eikä ruikuttaa asiasta
 

Yhteistyössä