mihin aika menee..?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kuha
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

kuha

Aktiivinen jäsen
15.01.2007
5 027
0
36
kotiäitivuosina päivät kulu niiiin hitaasti... joka päivä odotti vaan et tulis ilta ja telkkariohjelmat ja alkuviikosta jo alko odottaa uutta seiskaa ja aika ei kulunu millään. nyt kun on työelämässä,niin tuntuu et ei mitään sarjaa ehdi seurata ja seiskojakin on vino pino lukematta ja TAAS tänään tuli uus ja elämä on nykyään pelkkää työtä ja hoitoo ja kotitöitä ja nukkuun menoo ja heräämistä... :ashamed:
mä kyllä tykkään tästä et on päivisin touhua,mut miksei vois olla sellasta sopivaa tahtia vaan jompikumpi ääripää... joko älytön tylsyys tai hirvee rumba :/ tänäänkin tuntuu et loppuu minuutit käsiin kun pitää tehdä kaikkee ja stressasin tossa äsken ihan hulluna imuroinnista yms ja päätin ottaa pikku aikalisän ja istutin pojan lastenohjelmien pariin ja tulin ite koneelle.. :whistle:
viikonpäivät vaan vilisee silmissä ja kellon viisarit menee tuhatta ja sataa :xmas: huhhuh.

Tuttua.. :). Eipä meilläkään aikuiset hirveästi tv:tä seuraa. Lapset kyllä lastenohjelmia ja joitain urheilu- yms. juttuja.

Koko ajan on monta hommaa rästissä..

Mikä hirvee rumba? Onko töitten jälkeen pakko edes tehdä mitään? :)
Mä taas nautin kun pääsen kolmelta, haen pojan ja sitten vaan olla möllötetään, tehdään se mitä jaksetaan. ;)

nyt jo tuntuu et poika kasvaa silmissä niin et suhina käy ja itelle kertyy vuosia mittariin et kolisee :ashamed:
viimeks eilen väitin olevani 2 vuotta nuorempi kun oikeasti olen :ashamed:

Alkuperäinen kirjoittaja kuha:
nyt jo tuntuu et poika kasvaa silmissä niin et suhina käy ja itelle kertyy vuosia mittariin et kolisee :ashamed:
viimeks eilen väitin olevani 2 vuotta nuorempi kun oikeasti olen :ashamed:

ihana :)

itsekkin ihmettelen ajan nopeaa kulumista silloin tällöin,juurihan mie rupesin esikoista odottamaan ja tuossa nyt se pian 2vee köllii..

Alkuperäinen kirjoittaja illuusia:
Mä taas nautin kun pääsen kolmelta, haen pojan ja sitten vaan olla möllötetään, tehdään se mitä jaksetaan. ;)

no rumba on ehkä väärä sana,mut joka päivälle tuntuu olevan jotain.. pyykinpesua,siivoomista,ruuanlaittoo,sovittuja tapaamisia,vanhempainiltoja,työjuttuja,taloyhtiön kokouksia... kaikkee... :ashamed: kohta tohon kaikkeen voi lisätä opiskelun..
ja kaikesta ylimääräsestä oon jo kieltäytyny,jotenki vaan sitä menoo ja tekemistä kertyy joka päivälle :ashamed:

Kuulostaapa ihanalta, mutta mulle täysin mahdotonta. Töiden jälkeen laitetaan ruokaa, imuroidaan, pestään pyykiä, silitetään, lämmitetään uunia, hoidetaan lemmikit... lista on loputon :/

Alkuperäinen kirjoittaja Soluttautuja:

Kuulostaapa ihanalta, mutta mulle täysin mahdotonta. Töiden jälkeen laitetaan ruokaa, imuroidaan, pestään pyykiä, silitetään, lämmitetään uunia, hoidetaan lemmikit... lista on loputon :/

No juu, niin meilläkin, mutta kun kaikki meillä tekevät vähän joka päivä niin ei kerry liikaa puuhaa yhdelle päivälle. :)
Ja poika unille kahdeksalta niin loppuilta meneekin mukavasti sohvalla ( tai tässä koneella ) ollessa. :D

Alkuperäinen kirjoittaja kuha:
meillä kun ei tällä hetkellä ole ketään jakamassa mun kanssa hoidettavia asioita ja kotiaskareita,niin kaikki on mun niskassa :|
onneks tää on väliaikasta.. :whistle:

No sitten juu voipi hommia olla enemmän kuin tarpeeksi, jos kaikki hoidettavat asiat täytyy itse hoidella. Ei auta muu kuin kestää ja oottaa aikaa parempaa. :D

Samaa täällä päivittelen!! Mihin aika menee? Vapaa-aikaa on niin vähän arkisin töiden jälkeen, että harmittaa :/ olispa unelma tehdä lyhyttä päivää tai vaikka töitä 3-4 päivänä viikossa. =) Mutta ei ole mahdollista. Kotihommien määrä on kyllä lohduton, ja loputon. Tekemällä ne hommat ei lopu, mutta tekemättäkään ei voi jättää.

Lohduttauduttava ainoastaan siihen että tämäkin on väliaikaista. :D

Yhteistyössä