Miettimisen jälkeen kerron teille miksi olen kotona ennen muuta perhettä.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja PROVO
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Status
Viestiketju on suljettu.
Siis mieluummin kuolet ja jätät lapsesi orvoiksi väkivaltaisen isän kasvatettaviksi kuin ryhdyt yh:ksi?

Minä en voi ymmärtää, että haluat lastesi kasvavan tällaisen ihmisen kanssa samassa perheessä ja tässä henkisessä ympäristössä.

Alkuperäinen kirjoittaja eijaksakirjautua:
mitäpä jos teiän pienin heittää vahingossa isiä autolla päähän? mitä jos isi hakkaa silloin lapsen? sanot vaan lapselle, älä itke iines, ei oo vaihtoehtoa kun en halua olla yh :/ just!

tähän haluaisin kans vastauksen... :/

Alkuperäinen kirjoittaja Gloria:
Ei jumalauta |O
Vedä sitä äijääs kuonoon niin että se näkee tähtiä! Ei kenenkään tarvi kestää tuollasta.

No tässäpä on tosi fiksu neuvo! Gloria, olisiko tuo takaisinlyöminen ihan OIKEESTI sinusta ratkaisu tähän??!!

Mä olen sitä mieltä, että yksi tällänen paha tapaus ei välttämättä tarkoita automaattisesti eroa, mutta Provon juttuja kun aiemminkin olen lueskellu niin mä en kyllä keksi yhtäkään syytä, miksi jatkaa enää yhdessä. Ja kummallakaan ei näköjään ole mitään halua olla toistensa kanssa niin miksi pilata oman elämän lisäksi myös lasten elämä?

anna miehesi mennä jos hän kerta erota tahtoo,tyhmää roikkumista ja itsensä hakkauttamista,et kai sillä kuvittele miestäsi pitäväsi?tommoinen säälin haku johtaa vaan suurempiin ongelmiin,miehelläsi jos paha olo kanssasi ja erota tahtoo niin anna ero tai se hakkaa sut pahempaan kuntoon.

Alkuperäinen kirjoittaja Kökkönen:
Mä olen sitä mieltä, että yksi tällänen paha tapaus ei välttämättä tarkoita automaattisesti eroa, mutta Provon juttuja kun aiemminkin olen lueskellu niin mä en kyllä keksi yhtäkään syytä, miksi jatkaa enää yhdessä. Ja kummallakaan ei näköjään ole mitään halua olla toistensa kanssa niin miksi pilata oman elämän lisäksi myös lasten elämä?

Kun ap ei halua yh:ksi.

Alkuperäinen kirjoittaja eijaksakirjautua:
Alkuperäinen kirjoittaja Provo:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
PROVO, yks kyssä.. mitä sä sanoisit/tekisit, jos TYTTÄRESI olis tossa tilanteessa? että hänen mies olis hakannu tyttäres?? Tai entäpä jos miehes olis hakannut teidän lapsen??

...et edelleenkään halua yh:ksi??

Erittäin hyvä kysymys, tiedän mitä tekisin, mutta silti en nyt ala pakkaamaan.

Ehdottomasti en jaksa alkaa yh:ksi, en millään.

ja uskallat jäädä vielä sen miehen luokse? mitäpä jos teiän pienin heittää vahingossa isiä autolla päähän? mitä jos isi hakkaa silloin lapsen? sanot vaan lapselle, älä itke iines, ei oo vaihtoehtoa kun en halua olla yh :/ just!

No, ei hänestä nyt yhtä äkkiä ole hullua tullut.

Alkuperäinen kirjoittaja Gloria:
Vedätetään taas.Seuraavaksi lyö lapsia.

Missä pumpulissa sä elät? |O Tätä nyt vaan sattuu tapahtumaan ihan oikeassa elämässä, ei kaikkien elämä vaan oo jotain ruusunpunaista satua!

Kuule,sellasessa pumpulissa että olen asunut kodissa jossa isä lyö äitiä.Älä sä ala mulle kertomaan mitä tapahtuu oikeassa elämässä.Raivostuttaa vain naiset jotka ottaa turpaansa,eikä ajattele lapsiaan.Kyllä minä tiedän mitä se lapsille aiheuttaa,joten älä neuvo.

koittakaapa muut ymmärtää, että Provon ja hänen miehensä suhde on jotain aivan erityistä, jota meistä kukaan ei voi ymmärtää, korkeintaan kadehtia..
kuuluuhan se miehen kotikurioikeuteen, että mies antaa turpiin aina silloin kun hänestä tuntuu, että akka nalkuttaa tai muuten vaan antaa ymmärtää, että tahtoo tulla kuritetuksi!! joka nyrkkiä säästää, vihaa perhettään!!!

Alkuperäinen kirjoittaja sivullinen vielä:
Et kertonut tarinaa loppuun? Lähditkö mökiltä heti pois? Mitä miehesi sanoi tapahtuneen jälkeen? Mitä sinä sanoit hänelle tapahtuneen jälkeen?

Me puhuttiin loppuyö melkein kokonaan, en edes muista mitä. Mieheni painoi kylmää pulloa otsaani vasten monta tuntia.

Ehdotin, että hän veisi meidät pojan kanssa kotiin ja täällä ollaan nyt oltu netissä, vierekkäin istutaan nojatuolissa =)

Kohta kotiutuvat ja en pelkää miestäni, en pelkää saavani turpaan milloin hänestä sille tuntuu jne.

Ainoa mitä pelkään on se, että miten ikinä voi ajatella vähänkään positiivisesti miehestäni.

Saanko kysya, mika saa sut olemaan noin rennolla mielella, ettet pelkaa, koska seuraavan kerran majayttaa?

Mut hakkasi oma veljeni yhden kerran cd-levyn takia, ja aina sen jalkeen oon pelannyt, etta koska kilahtaa taas. Siita elamasta en saanut lahdettya ennen kuin muutin omaan kamppaani.

Alkuperäinen kirjoittaja Kökkönen:

Ei tuo pidä paikkaansa, kyllä me molemmat haluamme jatkaa, mutta meidän elämä on niiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiin helvetin täysi, ettei meillä ole oikeaa aikaa koskaan yhdessäoloon, siis oikeasti aikaa. Jossain lomalla (aina lapset mukana) puhelin soi ja aina on joku jotain vailla (työnantaja, vuokralaiset, kuka vaan).

Aina on selvitettäviä asioita, aina on jotain muuta. Ei se pitemmän päälle huvita kun ei koskaan oikeasti voida olla kahdestaan - juuri nyt en haluakaan, en varmaan pitkään aikaan.

No, ei hänestä nyt yhtä äkkiä ole hullua tullut.

ei varmasti. mitenkähän herra selitti tätä yöllistä käyttäytymistään? oliko se VAHINKO?

jos rakastat lapsiasi ja itseäsi edes vähänkään, lähdet tuollaisesta suhteesta.

oottepas te taas kilttejä , kun hakattua alatte haukkumaan .
olis varmaan parempi saada nyt ihminen menemään sinne lääkäriin .
haukkumaan ehtii myöhemminkin :attn:

mua ihmetyttää miksi ette eroo
oot sin kyllä hirvee nalkuttaan en kyllä yhtään
ihmettele jos mies repee tuollain jos vuosi kausia nakutetaan ja
haukutaan ei sitä kukaan kestä.

en silti sano että olis oikein lyödä ketään

miksei kukaan sano sille sun miehelles että ero jos et sitä kerran itse tajua
tai hoitoon molemmat

Olitkos se sinä Provo, joka sanoit, että hyvässä parisuhteessa ei rakkautta tarvita, siihen kuuluu niin paljon muutakin? Näin muistaisin sinun sanoneen.
Tätäkö se hyvän parisuhteen sisältö sitten on? Sä tönit miestäsi, joka antaa täyslaidallisen takaisin. Mä en syytä sua, mutta ihmettelen, miksi edes nukutte samassa sängyssä, jos miehen läheisyys noin äklöttää, että pitää potkia pois?

Pöh, me nukuttiin noin 90cm leveässä sängyssä ja en äklöttämisen takia töninyt, vaan hain parempaa asentoa nukkua kuin toisen jalka jalkojen välissä.

Joo, on nuo minun mielipiteitäni :)
Olisi ehä kannattanut sanoa, että en saa nukuttua, jos sun jalat on kiinni minussa. Mies tietty luuli, että ilkeyttäsi potkit? Mutta ei se oikeuta miehesi tekoa, missään nimessä! Teidän tarvittis opetella puhumaan ja lopettaa se ilkeyksissä kilpaileminen! Miehes kyllä nyt johtaa todella reippaasti sitä kilpailua!

Tämä on niitä surullisia tarinoita, jota tapahtuu joka ikinen tunti, ellei joka minuutti täällä maassamme. Ja silti parisuhde jatkuu ja jatkuu. Joskus tarina päättyy ikävästikin Alibin sivuille, mutta varmaan yleisimmin tilanne ja hakkaamiset jatkuu ja hakattu puoliso kärsii hiljaa ja rupeaa pian puolustelemaan puolisonsa käytöstä.
Sitten kun lapset on tarpeeksi isoja, niin erotaan ja sitten vapaana ymmärretään mitä on oikeesti menetetty sairaassa suhteessa ollessa monen monen vuoden ajan.

Mita tekisit, jos ventovieras hakkaisi sut kaupan parkkipaikalla tuohon kuntoon, kun tuuppasit hanta ostoskarryilla vahingossa?

Menisit laakariin? Soittaisit poliisit paikalle? Syyte?
Ajattelisitko tuon miehen uraa ja tyopaikkaa?

Miksi se nimi avioliittopaperissa tekee asiasta yhtaan erilaisen? Muutaman kerran sanottu "ma rakastan sua, sa oot elamani nainen." Silloinko on oikeus hakata niin etta virtsan muklana tulee verta?

Alkuperäinen kirjoittaja iitintiltu:
koittakaapa muut ymmärtää, että Provon ja hänen miehensä suhde on jotain aivan erityistä, jota meistä kukaan ei voi ymmärtää, korkeintaan kadehtia..
kuuluuhan se miehen kotikurioikeuteen, että mies antaa turpiin aina silloin kun hänestä tuntuu, että akka nalkuttaa tai muuten vaan antaa ymmärtää, että tahtoo tulla kuritetuksi!! joka nyrkkiä säästää, vihaa perhettään!!!

=) ei näin, mutta olen mie alamaissa, mutta olenhan muutenkin ollut.

Alkuperäinen kirjoittaja päätön ratsumies:
oottepas te taas kilttejä , kun hakattua alatte haukkumaan .
olis varmaan parempi saada nyt ihminen menemään sinne lääkäriin .
haukkumaan ehtii myöhemminkin :attn:
Kuka haukkuu? Miestähän tässä on kauhisteltu ja jokatoisessa viestissä lukee, että mee lääkäriin!

Alkuperäinen kirjoittaja Alma Puunaula:
Mita tekisit, jos ventovieras hakkaisi sut kaupan parkkipaikalla tuohon kuntoon, kun tuuppasit hanta ostoskarryilla vahingossa?

Miksi se nimi avioliittopaperissa tekee asiasta yhtaan erilaisen? Muutaman kerran sanottu "ma rakastan sua, sa oot elamani nainen." Silloinko on oikeus hakata niin etta virtsan muklana tulee verta?

Ei tietenkään ole oikeutta, mutta katsotaan nyt. Varmaan tässä tunnin sisään kotiutuvat.

Alkuperäinen kirjoittaja Alma Puunaula:

Ei tietenkään ole oikeutta, mutta katsotaan nyt. Varmaan tässä tunnin sisään kotiutuvat.

:hug:

Voimia sulle joka tapauksessa. Muista vaan se, etta sa olet arvokas ihminen, rotunainen, etka ansaitse tuollaista kohtelua. Kukaan ei ansaitse, mutta et ainakaan sina. Muistathan sen, etta olet liian arvokas olemaan nyrkkeilysakkina. :flower:

Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä