Miettimisen jälkeen kerron teille miksi olen kotona ennen muuta perhettä.

Status
Viestiketju on suljettu.
Niinku toiseenkin viestiin laittoin nii onko Provo ajatellut et mies ottanut mallia Ami Asikaisen nyrkkeilyottelusta. Siinä häntä lyötiin niskaan. Ajatellut et sillä saa vaimon lopullisesti hiljaiseksi. En kyl jäis odottamaan seuraavaa iskua.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Haarahius:
Niinku toiseenkin viestiin laittoin nii onko Provo ajatellut et mies ottanut mallia Ami Asikaisen nyrkkeilyottelusta. Siinä häntä lyötiin niskaan. Ajatellut et sillä saa vaimon lopullisesti hiljaiseksi. En kyl jäis odottamaan seuraavaa iskua.
sori mut nyt repes :LOL: :LOL:
 
Vaikka miehes työ olis kuinka menossa, pitää sentään lääkärissä käydä verivirtsan takia! Et kai halua lastesi jäävän äidittömäksi? Kyllä jokaisen pitäisi tietää mitä niskaan lyömisestä yleensä seuraa, oli pimeää tai ei. Mieheni luki tämän ja oli sitä mieltä, että tuollaiset "miehet" pitäisi laittaa paljain nyrkein kehään tappelemaan. Nimenomaan niskaan lyöminen vie yleensä hengen!
 
lopettakaa
Voi kauhea mikä lynkkausketju tästäkin tuli. Mä voin hyvin ymmärtää miksi ap haluaa purkaa täällä oloaan. Jos ei hänellä ole ketään kenelle puhuisi. Ehkä hän on vielä tapahtuneesta niin sekaisin, ei osaa ajatella järkevästi tai tehdä jarkeviä päätöksiä. Huolenaihe tuo ero ja tapahtunut on varmasti suurempi kuin oma terveydentila tällä hetkellä. Suuri perhe, ja pelko mitä tapahtuu. Tuskin hän sääliä tuli tänne hakemaan tai huomiota. Kun täällä jo lynkattiin hänet täydellisesti, niin kuinka julma voi se netin ulkopuolinen maailma olla. Naiset rauhoittukaa ja lopettakaa se syyllistäminen.
 
Alkuperäinen kirjoittaja lopettakaa:
Voi kauhea mikä lynkkausketju tästäkin tuli. Mä voin hyvin ymmärtää miksi ap haluaa purkaa täällä oloaan. Jos ei hänellä ole ketään kenelle puhuisi. Ehkä hän on vielä tapahtuneesta niin sekaisin, ei osaa ajatella järkevästi tai tehdä jarkeviä päätöksiä. Huolenaihe tuo ero ja tapahtunut on varmasti suurempi kuin oma terveydentila tällä hetkellä. Suuri perhe, ja pelko mitä tapahtuu. Tuskin hän sääliä tuli tänne hakemaan tai huomiota. Kun täällä jo lynkattiin hänet täydellisesti, niin kuinka julma voi se netin ulkopuolinen maailma olla. Naiset rauhoittukaa ja lopettakaa se syyllistäminen.
Samaa mieltä!! :flower:
 
Provolle
Eikös sun miehesi ole itse lääkäri?? Et vissiin siksi mene itse lääkäriin??

Tuntuu ukkosi olevan aika säälimätön ja kova tyyppi, jos ei ole tapana edes katua.

 
Provolle vielä
Rakas ihminen! Kun olen lukenut näitä sinun juttujasi täällä, on tullut sellainen olo, että olet masentunut ja itseensä tyytymätön ihminen, vähän kuin miehesi varjossa.
Sitten käytöksesi oireilee nalkuttamisena jne.

Hae itsellesi apua, lyöminen on sinulle isompi juttu kuin arvaatkaan. Ja valitettavasti miljoonat muutkin naiset ovat uskoneet, että ei minun mieheni enää lyö, ei se ole sellainen.
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä