Miettimisen jälkeen kerron teille miksi olen kotona ennen muuta perhettä.

Status
Viestiketju on suljettu.
Toissa iltana mökillä mentiin nukkumaan, olin nalkuttanut varmaan aika paljon....no, mentiin siis nukkumaan ja mies sulloi jalkojaan jollain tapaa jalkojeni luo, niin potkaisinkevyesti hänen jalkaansa pois, siis oikeasti kevyesti tönäisin jalallani sitä taaksepäin.

Mies tönäisi tosi kovasti polvellaan selkääni tuon jälkeen, jonka jälkeen aioin nousta pois sängystä niin mieheni hyppäsi päälleni istumaan ja löi nyrkillä aivan täysillä niskaani ja heti sen jälkeen otsaani ja huom! pimeässä eli jos olisi esim. silmään osunut olisin varmasti jo kuollut.

Löi siis ison miehen kaikilla voimilla, niin että nyt tiedän miltä tuntuu kun oikeasti saa turpaansa ja näkee tähtiä - en tiennytkään aikaisemmin iästäni huolimatta.

Otsa on musta, samoin käsivarressa on mustelma kun mieheni vielä myöhemmin puri siihen ja virtsa on punaista, kun mahaanikin on potkittu.

En ole siis sairaana tai erityisen kipeä, mutta mustelmilla olen ja nuo kaksi päähän osunutta iskua olivat sellaisia, että tosi pahaa jälkeä olisi tullut jos olisi vähän eri kohtaan osunut.

En mene lääkäriin tai poliisille, koska mieheni työpaikka on mennyttä jos poliisiasian tästä teen ja ei, mieheni ei ole ennen ketään, ainakaan naista hakannut.

Luultavasti ei edes erota, mutta helvettiä tämä varmasti tulee olemaan.

Ja kyllä, mieheni oli selvinpäin kuten minäkin.

Ja ei, lapset eivät edes heränneet - ihan varmasti, koska ei vauva varmasti teeskentele nukkumista.

Tälläinen oli meidän mökkiloma.
 
No huh huh... En kyllä ite jäis tuohon suhteeseen enää!!! Omat kokemukset opettanu et ku lyö kerran niin tekee sen toistekki!! Vaikka ihan varmasti uskottelee ettei IKINÄ ENÄÄ!!!!!
Voimia sulle kovasti tilanteeseen, ei ole helppoa antaa anteeksi (jos haluat antaa anteeksi) tuommoista käytöstä omalta mieheltä, kenen pitäis olla se joka rakastaa EIKÄ hakkaa!!! Mieti kuitenkin tarkkaan mitä teet!
:hug: :hug:
 
vinkki
Älä tee poliisijuttua jos et halua, mutta käy lääkärillä. :)

Myöhempää mahdollista tarvetta varten on hyvä, että sulla on lääkärintodistus jo tästä kerrasta (siis mahdollista saada, jos tarviit). Sen ei tarvi johtaa mihinkään.

Siks toisekseen: punainen virtsa ei ole hyvä merkki! Äkkiä lääkärille siitäkin syystä.

Voimia, ei ole helppoa. :(
 
Taare
Alkuperäinen kirjoittaja mirena04:
Alkuperäinen kirjoittaja Taare:
jospa kuitenkin miettisit uudelleen lähtöä lääkäriin ja aikalisää ukosta

Joo eikös munuaiset voi olla vioittuneet jos virtsakin on punaista, eli siinä on ilmeisesti verta?
näin oon ymmärtänyt että lääkärin olisi nyt tutkittava tilanne
 
Alkuperäinen kirjoittaja Alma Puunaula:
|O

Hyva nainen!

Oliko tuo se mies, joka kutsui sinua elamansa rakkaudeksi?

Ehkapa kannattaisi menna tutkimaan, mista se verinen vuoto johtuu.
:) joopa, kyllä minä olin hänen elämänsä rakkaus aikoinaan, hän olisi tehnyt mitä tahansa meidän puolestamme.

En ole ihan helppoa elämää antanut hänen elää ja siitä tämä kai sitten johtui, kai meillä olisi paljon puhuttavaakin, mutta ei vielä.
 
:/

Lääkäriin kehottaisin minäkin..ja voimia irtautumaan tuosta, ainoa asia elämässäni mitä kadun, on se, et itse en tajunnut ajoissa lähteä, ja kärsin siitä nahoissani vuosikaudet, oikeesti, sä olet tärkeämpi, sun EI tarvitse tuohon alistua..
 
Alkuperäinen kirjoittaja 4-kerroksen väkeä:
onko miehesi edes katunut? tai keksinyt syytä käytökselleen? :eek:
Syyhän oli ilmeinen ja mieheni periaatteisiin ei katuminen kuulu - tehtyä ei saa tekemättömäksi, joten turha katua.

Mies on varmaan enemmän eron kannalla kuin minä, joka en jaksa alkaa yh:ksi.
 
pilvilotta
no, hyvä ettei pahemmin käynyt, sillä olisihan se sukulaisille hankala ottaa yhtäkkiä lapsianne kasvatettavaksi, sillä miehesi piakkoin kuolemasi jälkeen hommaama uusi vaimo ei varmaankaan edellisen eukon kakaroita katsele.

mutta kuten sanottua, onneksi ei vielä käynyt pahemmin..toivottavasti ne muut tulevat kerrat, jotka myös ovat sinun syytäsi, koska sinähän sen "hakkaamisen" alunperinkin aloittit ja tulet miehesi mielestä aina aloittamaan, eivät vie sinulta henkeä tai tai pahasti rampauta.toivottavasti vanhempien väkivallan keskellä kasvaminen ei kovin paljoa vääristä lastesi käsitystä oikeasta parisuhde ja perhemallista. että oleppa vaan onnellinen, että osaat ottaa turpiisi ja suojelet miehesi työpaikkaa..

toisaalta..jos oikein hyvä tuuri käy ja mies tulee synnintuntoon niin voihan todellakin olla ettei tämä koskaan enää toistu..kunhan vaan muistat kiltisti totella aina miestäsi,joka ilmeisesti oli seksiä vailla, eikä kestänyt kietäytymistäsi ja osaksi siksi vähän koulutti sinua..että onnea jatkossa onnelliselle perheellesi.

minä en kauaa tuommoista katsoisi, etenkin jos mies ei mitään katumusta osoittaisi seuraavana päivänä nähtyään käsittelynsä jäljet.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Provo:
Alkuperäinen kirjoittaja Alma Puunaula:
|O

Hyva nainen!

Oliko tuo se mies, joka kutsui sinua elamansa rakkaudeksi?

Ehkapa kannattaisi menna tutkimaan, mista se verinen vuoto johtuu.
:) joopa, kyllä minä olin hänen elämänsä rakkaus aikoinaan, hän olisi tehnyt mitä tahansa meidän puolestamme.

En ole ihan helppoa elämää antanut hänen elää ja siitä tämä kai sitten johtui, kai meillä olisi paljon puhuttavaakin, mutta ei vielä.
Anteeksi nyt vaan, ma sanon ihan suoraan, etta rakkaus tuosta on kaukana. Ystavyys tuosta on kaukana. Kaveruus tuosta on kaukana.

Kukaan ei ansaitse saada turpaan. Omalta kumppaniltaan. Jos kumppani alkaa tokkimaan mokkilomalla, keskella yota, siirrytaan vaikka sohvalle nukkumaan, tai saunaan, ei silloin vedeta kumppania turpaan.

Arvosta itseasi, ala anna tollaisen parisuhdehelvetin alkaa, jooko.


:hug:
 
vinkki
Niin ja mun oli pakko tulla vielä takaisin koneelle kommentoimaan sulle seuraava:

vaikka sä oisit potkassut sun miehen jalkaa täysillä, se ei oikeuta häneltä tommosta käytöstä!

älä tunne huonoa omaatuntoa nalkutuksesta tai siitä, että potkaisit ensin.

SUN MIES ON SE, JOKA TEKI NYT TODELLA PAHASTI.

Käy oikeesti lääkärissä. Lastesi vuoksi. Lääkäri ei saa kertoa kellekään, jos et anna lupaa.
 
Alkuperäinen kirjoittaja pilvilotta:
no, hyvä ettei pahemmin käynyt, sillä olisihan se sukulaisille hankala ottaa yhtäkkiä lapsianne kasvatettavaksi, sillä miehesi piakkoin kuolemasi jälkeen hommaama uusi vaimo ei varmaankaan edellisen eukon kakaroita katsele.

mutta kuten sanottua, onneksi ei vielä käynyt pahemmin..toivottavasti ne muut tulevat kerrat, jotka myös ovat sinun syytäsi, koska sinähän sen "hakkaamisen" alunperinkin aloittit ja tulet miehesi mielestä aina aloittamaan, eivät vie sinulta henkeä tai tai pahasti rampauta.toivottavasti vanhempien väkivallan keskellä kasvaminen ei kovin paljoa vääristä lastesi käsitystä oikeasta parisuhde ja perhemallista. että oleppa vaan onnellinen, että osaat ottaa turpiisi ja suojelet miehesi työpaikkaa..

toisaalta..jos oikein hyvä tuuri käy ja mies tulee synnintuntoon niin voihan todellakin olla ettei tämä koskaan enää toistu..kunhan vaan muistat kiltisti totella aina miestäsi,joka ilmeisesti oli seksiä vailla, eikä kestänyt kietäytymistäsi ja osaksi siksi vähän koulutti sinua..että onnea jatkossa onnelliselle perheellesi.

minä en kauaa tuommoista katsoisi, etenkin jos mies ei mitään katumusta osoittaisi seuraavana päivänä nähtyään käsittelynsä jäljet.
Pakko peesailla tätä, varsinkin tuota lapsiin liittyvää.
Kenenkään ei tarvitse kestää tuollaista. Tulee mieleen kituminen, onko sellainen sitten elämää...
Käy lääkärissä..! Ja ajattele itseäsi ja lapsiasi. :hug:
 
vieras
joo,uus kerta on lähellä, ei välttämättä tarvii kun sanallisesti hermostuttaa, niin lyönti tulee, kynnys jo matalampi kun ekalla kertaa. olis se helvettiä jos ukko hakkais mut joka kerta kun tönin sen kuorsaamista.. :x
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä