Miettikääs, miehen siskolle on tulossa kolmoset :) (murut syntyi 20.3 -09 ) <3

myy
Just sain varmistuksen torstaina, että yksi on tulossa. Tähän saakka pelossa oltiin kun oli epäily kaksosista. JA SIIS:se et tuleeko monta lasta vai yksi kerralaan on jokaisen kohdalla sitten oma lukunsa. Ja mulla on omat terveydelliset asiat miksi iloitsin tästä yhdestä lapsesta.

Onnea heille ja toivottavasti raskaus sujuu ongelmitta.
 
kaksosten äiti
Alkuperäinen kirjoittaja ihan kiva:
http://www.youtube.com/watch?v=udVbOB8WpFk
aika hyvä video :)

jaa että kolmoset... no huh huh, minulla oli "vaan" kaksoset ja esikoinen puolitoista vuotias kun kaksoset syntyivät. Ihan mukavasti hommia piisasi, varsinkin kun allergiat, koliikit ja korvakierteet tulivat sopivasti sekaisin ekan vuoden aikana. Upea, ainutlaatuinen elämäntilanne, toivottavasti tukiverkosto on hyvä, tukea tarvitaan ja paljon!

 
Alkuperäinen kirjoittaja fjonga:
kyllä mä harkitsisin tuossa vaiheessa aborttia vaikka olisi miten toivottu lapsi hyvänsä. kaksoset menisi vielä muttei missään nimessä kolmoset.
Hui kauheeta!! Aika raakaa, abortti ei missään nimessä käynyt mielessäkään. Ilman muuta ottavat vastaan mitä annetaan.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Grace:
Alkuperäinen kirjoittaja Alumiinikuu:
Onkos nuo vauvat heidän ensimmäisiään? Oishan tuossa hommaa, juu...
Ovat, mutta ehkä voisi tässä kohtaa sanoa myöskin että se voi olla hyväkin juttu :D
Juuh :D Jos tämä meidän neljäs oiskin ollut neljäs, viides ja kuudes niin ois voinu olla sulattelemista... Öööh, muutamaksi vuodeksi =)
 
Alkuperäinen kirjoittaja kaksosten äiti:
Alkuperäinen kirjoittaja ihan kiva:
http://www.youtube.com/watch?v=udVbOB8WpFk
aika hyvä video :)

jaa että kolmoset... no huh huh, minulla oli "vaan" kaksoset ja esikoinen puolitoista vuotias kun kaksoset syntyivät. Ihan mukavasti hommia piisasi, varsinkin kun allergiat, koliikit ja korvakierteet tulivat sopivasti sekaisin ekan vuoden aikana. Upea, ainutlaatuinen elämäntilanne, toivottavasti tukiverkosto on hyvä, tukea tarvitaan ja paljon!
Joo tuo video on niin ihana :heart:

Kyllä tukiverosto on onneksi erittäin hyvä heillä =)
 
Alkuperäinen kirjoittaja Grace:
Alkuperäinen kirjoittaja fjonga:
kyllä mä harkitsisin tuossa vaiheessa aborttia vaikka olisi miten toivottu lapsi hyvänsä. kaksoset menisi vielä muttei missään nimessä kolmoset.
Hui kauheeta!! Aika raakaa, abortti ei missään nimessä käynyt mielessäkään. Ilman muuta ottavat vastaan mitä annetaan.
heillä onkin eri elämäntilanne kuin minulla. jos esikoisen kohdalla minulle olisi tämä uutinen tullut 6 vuotta sitten niin tottakai olisin alkujärkytyksen jälkeen riemuiten iloinnut vauvoista. meillä kun oli silloin tilanne että jotkut painostivat aborttiin kun vauvalla oli jokin epämuodostuma. pidin pääni ja vauvani, joka on terve 6v poika ilman epämuodostumia (oli kysta joka saatiin raskausaikana pois).
itse olen sitä mieltä että nykyisellään maailmaan pitäisi tehtailla enemmän abortteja kuin esim antaa lapsi adoptioon.
 
Alkuperäinen kirjoittaja fjonga:
Alkuperäinen kirjoittaja Grace:
Alkuperäinen kirjoittaja fjonga:
kyllä mä harkitsisin tuossa vaiheessa aborttia vaikka olisi miten toivottu lapsi hyvänsä. kaksoset menisi vielä muttei missään nimessä kolmoset.
Hui kauheeta!! Aika raakaa, abortti ei missään nimessä käynyt mielessäkään. Ilman muuta ottavat vastaan mitä annetaan.
heillä onkin eri elämäntilanne kuin minulla. jos esikoisen kohdalla minulle olisi tämä uutinen tullut 6 vuotta sitten niin tottakai olisin alkujärkytyksen jälkeen riemuiten iloinnut vauvoista. meillä kun oli silloin tilanne että jotkut painostivat aborttiin kun vauvalla oli jokin epämuodostuma. pidin pääni ja vauvani, joka on terve 6v poika ilman epämuodostumia (oli kysta joka saatiin raskausaikana pois).
itse olen sitä mieltä että nykyisellään maailmaan pitäisi tehtailla enemmän abortteja kuin esim antaa lapsi adoptioon.
Voi kauhistus :eek: Onneksi pysyit päätöksessäsi :hug:
 
Menis varmaan hetiki sulatellessa.. mut ilolla ottasin vastaan. Vaik tietäs kyl sitä et itekki joutus aika lailla osallistumaan perheen arkeen! Ainutkertainen tilaisuus! En kyllä vois ajatella että, jos itelle tulis tuollanen tilanne, aborttin tekisin.. ei minusta olisi valitsemaan, kuka lapsista saisi elää ja kuka ei!
Toivottavasti pienet pysyvät mukana loppuun saakka.. huolen täyteisiä viikkoja vielä monta edessä!
 
Alkuperäinen kirjoittaja zuku:
Menis varmaan hetiki sulatellessa.. mut ilolla ottasin vastaan. Vaik tietäs kyl sitä et itekki joutus aika lailla osallistumaan perheen arkeen! Ainutkertainen tilaisuus! En kyllä vois ajatella että, jos itelle tulis tuollanen tilanne, aborttin tekisin.. ei minusta olisi valitsemaan, kuka lapsista saisi elää ja kuka ei!
Toivottavasti pienet pysyvät mukana loppuun saakka.. huolen täyteisiä viikkoja vielä monta edessä!
Aivan, mä ajattelen asiaa näin että miten valtavasti kokisin syyllisyyttä jos päätän valita abortin jonkin vauvan kohdalla jos odottaisin kolmosia ja jos kuitenkin päätyisin että pidetäänkin kaikki niin mun sydämmeen sattuisi kun tämä lapsi- jonka olisin abortoinut - tulee antamaan halauksen ja sanoo äiti olet rakas...mä en kerta kaikkiaan voisi antaa itselleni anteeksi että olin edes miettinyt hänen tappamistaan...aivan hirveetä.
Ja abortti on tappamista sanan varsinaisessa merkityksessä !
 
joo ei
siinäpäs olis sit isällä ja äiteellä selittelimistä et missäs se sisko tähän asti on ollut. ;)
Rauhantervehdyksessä oli kastetuissa jimi, eemi ja onni ja kaikilla oli sama sukunimi eli kolmoset varmaan kyseessä
 

Yhteistyössä