M
mietteliäs
Vieras
Hei, toivon että turhat komentoijat jättävät kommenttinsa johonki ihan muualle..
Kirjoitinkin eilen samasta asiasta.. Tänään kp26/29 ja jälleen nivusia jomottaa/särkee.. Eilen sama juttu mutta sitten ei taas tänään koko päivänä mitään..
Itselläni ei ole aijemmin kokemusta tälläisesta niin siksi kysyn että onko tämä merkki että menkat tekee tuloaan.. vai mitä?
kiitos sinulle joka vastaat..