mietteitä

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja lapsensaannista...
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
L

lapsensaannista...

Vieras
Olen miettinyt monesti perheen perustamista, mutta tuntuu, että vielä en voi, koska pitää jotenkin turvata taloudellinen tilanne lastakin ajatellen. Sitten en taas tiedä, tulenko raskaaksi. En ole vielä edes yrittänyt. Kuinka moni punnitsee tällaisia asioita ennen lapsen saantia? Tiedän, että on olemassa teiniäitejä, jotka kuitenkin jotenkin selviää lapsensa kanssa taloudellisesti. Minulla vaan kummittelee päässäni, että pitäisi olla hyvässä taloudellisessa asemassa, kun lapsi tulee, jotta pärjää.
No vaikka lapsi tulisikin. En voisi tehdä missään nimessä aborttia, vaikka ei olisikaan niin hyvä taloudellinen tilanne.

Alkuperäinen kirjoittaja kahden äiti:
No eiköhän kaikki järkevät ihmiset pohdi just noita asioita etukäteen :)

Niin lapset saadaan eikä niitä tehdä.. Tiedän, että lapset ei tule mistään automaatista. Olen tehnyt aika pitkälle uraa monet vuodet. Hyvä yliopistollinen koulutus ja voi käydä niinkin, että kun lapsien aika tulee ..olen liian vanha synnyttämään.

Onhan lapsi miehenkin ja vastuussa tulevasta lapsesta. Hänen pitäisi seistä sinun tukenasi raskausajan eikä tehdä tuollasta että jättää.
Voimia sinulle

Alkuperäinen kirjoittaja miehen tulee olla mies:
Onhan lapsi miehenkin ja vastuussa tulevasta lapsesta. Hänen pitäisi seistä sinun tukenasi raskausajan eikä tehdä tuollasta että jättää.
Voimia sinulle
SORRY tuli väärään paikkaan!!!