Mietteitä ja kysymys HUUTONETISTÄ !!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja 2girlsMAMA
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
2

2girlsMAMA

Vieras
Ostatteko huutonetistä useastikkin niin, että sitten kun vaate tulee kotiin ja katsotte millainen se onkaan luonnossa ei se enää olekkaan niin kiva kuin
silloin kun sen huuditte. Laitatteko useinkin uudelleen myyntiin niitä mitä olette itse juuri huutaneet, mietittekö mitähän muut ajattelee siitä että ostatte ja myytte samantien pois. Ajatteleekohan monikin että tuo tekee bisnestä kun heti myy pois. Mulle käy usein niin että laitan aika monasti takaisin myyntiin, eikä tarkoitukseni todellakaan ole tehdä näin voittoa vaan yksinkertaisesti vaate ei enää miellytäkkään :)

Meille on kolmas lapsi vasta haaveissa, joskus muutaman vuoden päästä, mutta hälle jo kurkin ja ostelenkin IHANUUKSIA jemmaan, monen mielestä
sekin varmasti on hullua :) Sitten taas välillä jemmojani käyn läpi ja laitan myyntiin sellaista mikä ei enää miellytäkkään tai olen saanut saman käytetyn vaatteen ostettua uutena! Moni varmasti ajattelee että miksi tuo myy ja ostaa vauvojen vaatteita vaikkei vauvaa kuvioissa vielä olekkaan - ne vauvan vaatteet on vaan niin suloisia !!

ei ollenkaan outoa,itse olen ostellut noita ihania uusretrovauvanvaatteita jo jemmaan kun nyt rahallinen tilanne ok..ja sit niitä ei luultavasti saa enää mistään kun meidän nelonen muutaman vuoden päästä tulee maailmaan :)
ostelen suhteellisen paljon huutiksesta ja joskus käy niin että laitan suoraan myyntiin et ei ollutkaan sellainen kun halusin.

Ihana kuulla että on muitakin HIMO hamstraajia :)) Sitä samaa juuri mielessä oon pitänyt että sitten kun niitä haluis, ei niitä enää mistään saa ! Kiva että sinäkin laitat myyntiin uudestaan. Jotkut kun kuvittelee tietävänsä tuollakin kaikesta kaiken !!

Alkuperäinen kirjoittaja ++:
ei ollenkaan outoa,itse olen ostellut noita ihania uusretrovauvanvaatteita jo jemmaan kun nyt rahallinen tilanne ok..ja sit niitä ei luultavasti saa enää mistään kun meidän nelonen muutaman vuoden päästä tulee maailmaan :)
ostelen suhteellisen paljon huutiksesta ja joskus käy niin että laitan suoraan myyntiin et ei ollutkaan sellainen kun halusin.

Entä jos se retro ei ole enää muodissa muutaman vuoden kuluttua?
Vai onko retro muuten vaan sun juttu? *ystävällisesti kysyen*