Mietityttää ja turhauttaa..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija89
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vierailija89

Vieras
Olin todella varma, että olin raskaana. Niinhän sitä luulee melikein joka kierrossa kuin toivoo tarpeeksi, mutta tällä kerralla oli erilaista :)

En miettinyt sen kummemmin raskauden mahdollisuutta sillä ei jaksa niitä pettymyksiä ja koitan suhtautua vähän rennommin asiaan. No, muutama päivä ennen oletettujen menkkojen alkua (kp25-27 /kp28-30) mulla oli selvästi pientä vatsakramppia jota yleensä tulee ennen menkkoja ja juuri sellainen olo, että kohta alkaa vuotamaan. En heti tajunnut,että kivuthan tuli vähän aikaisemmin kuin yleensä (yleensä ne alavatsajomotukset alkavat aikaisintaan päivää ennen menkkoja). Vuotoa ei siis näkynyt ja olisiko ollut kp28 kuin illalla alapäätä säännöllisesti vihloi. Tähän kiinnitin huomiota. Menkkakipuja muistuttavat vatsakivut loppuivat kuin seinään. Rinnat kuitenkin olivat vielä kipeät.

Kp31 eli tänään muutaman päivän tauon jälkeen pientä alavatsajomotusta yöllä/aamuyöllä ja aamulla tuli vähän vaaleanpunaista ja puna-rusehtavaa verta. Kivut eivät ole yltyneet, mutta katsotaan jos ne hanat nyt aukeaa kunnolla. Ja nyt on mieli maassa vaikka olen sanonut aiempien pettymysten jälkeen, että ottaisin rennosti... :D Kai sitä oma mieli teki taas kepposet.

Onko jollain ollut samanlaisia kokemuksia ? En nyt tietenkään jaksa elätellä turhia toiveita...

Yhteistyössä