mietittiin eilen pikku veljen kanssa sitä että miksi äiti valitsi lellikiksi lapsista itsekkäimmät

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja heini k
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

heini k

Vieras
nämä lellikki lapset ei ole minä ja tuo veli, vaan meidän välissä syntynyt sisko ja veli.

tämä veli on äitin puolelta saanut aina vaan valituksia ja haukkuja,vaikka hän on ylä-asteikäisestä asti huolehtinut pienemmistään ja ollut aina avuksi, lellitty veljemem taas on laiska ja itsekäs(mutta äiti vaan lellii).

itse olin äidille yhdentekevä, vaikka minä olin aina avuksi äidille. siskoni joka on itsekäs ja laiska on äidin lellikki.

me "hylkiöt" lopulta naurettiin vedet silmissä kun koetettiin asiaan löytää selitystä, lopulta pikkuveljeni tokaisi että kyllä koira koiran tuntee.

olleen myös puhuttu noiden lellittyjen sisarusten kanssa ja heitä ärsyttää epätasaarvoinen kohtelu, ovat sanoneet äidille asiasta.

ollaan kaikki 4 siis aikuisia jo. täytyy sanoa että kukaan meistä ei pysty arvostamaan äitiä.

oho,anteeksi kirjoitus virhepaholaiset. Minusta on erikoista että tämä asia tuntuu jotenkin yhdistäneen meitä lapsia, vaikka kukaan meistä ei pysty käsittämään että millä periaatteella nämä lellikit on valittu :D

Yhteistyössä