Mietittekö koskaan, kuinka likaisia

02.08.2012
361
0
16
rappukäytävän kaiteet voivat olla? Kauppojen ostoskärryt? Irtokarkkien kauhat. Rahat?

Mä oon nykyään ruvennut miettimään, ja varsinkin huomioni on, että ne karkkien kauhat näyttääkin likaisilta. Seuraavalla kerralla pakko kysyä asiasta.

Miettikääpä, että hotellissa tai laivalla hytissä kun masturboi niin usein menee nesteet siihen päiväpeitolle. Eli jos minä teen niin, niin joku muukin on varmasti tehnyt ja tekee jatkossakin :O

Mietin joskus esim. pankkiautomaatilla ollessa, kaupalla maksaessani kortilla ja näpytellessä tunnuslukuja tai painaessani hissin nappia. Usein laitan hihan suojaks jos pystyy tai sitten painan rystysellä. Tosin sit varmaan hieron samalla rystysellä jotain silmää kun aattelen sen olevan puhtaampi ku muista millä kohalla painanu ja koskenu mihinkin. Mut joo, turhaa se on. Pitää vaan pestä kädet kun tulee kotiin.

Joskus tulee mieleen, mutta yritän olla miettimättä ettei siitä tule ongelmaa. Likaa on joka paikassa ja sille ei voi mitään kuin omassa kodissa. Tarkoitus kuitenkin viettää aikaa muuallakin, joten antaa lian olla.

Sen tietoisuuden vuoksi meillä pestäänkin kädet aina kotiin tullessa, eikä lapset nuole käytävien kaiteita, eikä käsiään ulkona.

Minä taas en yleensä edes koske busseissa ja ratikoissa kahvoihin ilman hanskoja, tai kaiteisiin. Mutta sen enempää en siitä stressaa, käsien pesu kotiin tullessa riittää, tai kahville menenssä ennen pullaan koskemista yms.

En mieti.

Mitä hyötyä siitä olisi?

Mitä aiot kysyä? Kaupan myyjältä että "kuinka likainen tämä vaihtorahaksi saamani kolikko on?"
Mitä odotat vastaukseksi? :D

Noista irtokarkkien kauhoista vaan sen verran, että jos kaupasta ostat irtokarkit niin varmaan kauhat ovatkin aika likaisia, mutta jos haet karkkikaupasta tai videovuokraamosta niin siellä ne kauhat pestään kyllä päivittäin. :)

Olen miettiny ja niinhän ne flunssatkin tarttuu. Joku aivastaa käteen ja ottaa ovenkahvasta kiinni. Sinä otat ovenkahvasta kiinni ja kosketat naamaa :)
Mutta tosiaan. Itse olen valittanut kauppaan esim. ostoskärryistä. Olivat kerrassaan niin tahmaisia ja likaisia ettei tuntunut kivalta laittaa sinne ostoksia. Kauppias otti asian tosissaan ja seuraavan kerran kun menin kauppaan, oli kärryt siivottu. Samoin kerran kun kaupan liukuhihnalla oli verta. Siis todennäköisesti jonkun eläimen lihasta mutta toimi kasvualustana kaikille bakteereille. Yleensä kauppiaat ottavat nämä hyvieniaan liittyvät jutut tosissaan, koska ne on valvottavia.

Juu valitettavasti mietin, ja joo voin minäkin syödä oman kodin lattialle tippuneen ruuan, mutten kaupan lattialle tippunutta. Olen kuitenkin käsityksessä, ettei pöpöt elä kauhean hyvin kuivilla alustoilla.

Yhteistyössä