mietitkö koskaan omaa vanhenemistasi

mietin sitä asiaa harva se päivä

ratkaisua en ole keksinyt
Minä olen ratkaisun keksinyt: vanheneminen on automaattista, ei tarvitse tehdä mitään vanhentuakseen! :geek:
Hyvät kiinnostuksen kohteet ja aktiviteetit kannattaa säilyttää, silloin tuo automaatio ei häiritse.

Uimista ja vesijumppaa suositellaan ikääntyville, tietenkin sopivassa seurassa. Eläkeiässä minusta tulee ehkä vesipeto...

Vain entisiä. Uusia tuttavuuksia en kaipaa ja tarvitse.
Saippuasarjojen juonikuviot riittävät hyvin siihen tarpeeseen.
Kotieläimiä en voi pitää allergian ja pitovaikeuksien takia.
Ehkä tuo toinen vierailija ei kysynyt, kaipaatko miestä ruokittavaksi ja juonittelun kohteeksi. Minä selvennän: kaipaatko koskaan seksiä tai edes hellyyttä?

vierailija
Etkö muka koskaan kaipaa et mies antaisi pusuja, haleja ja nipistäisi poskesta ja ottaisi tiukkaan nallekarhun syleilyynsä? Ja sillittäisi hiuksiasi kun meette nukkumaan. Leikitään et kaipaiaisit uutta ukkoa rinnallesi nih millanen olisi unelmien prinssisi?

vierailija
Etkö muka koskaan kaipaa et mies antaisi pusuja, haleja ja nipistäisi poskesta ja ottaisi tiukkaan nallekarhun syleilyynsä? Ja sillittäisi hiuksiasi kun meette nukkumaan. Leikitään et kaipaiaisit uutta ukkoa rinnallesi nih millanen olisi unelmien prinssisi?

vierailija

vierailija
Joo tänään on kova jumitus täällä. Mut ajatellaan niin et jos mä vaik veisin sut savoy teatterin ravintolaan siellä terassilla jos tiedät paikan? Oletko koskaan käynnyt siellä syömässä?. Millain pukeutuisit tälle illalliselle ja jos menisimme illallisen jälkeen katselemaan baletti esitystä. Mitä mieltä baletista? Osaatko sinä tanssia tangoa tai valssia? Tai kävisit kirkkojen sinkku illassa ja tekisit pakinan kirkko ja kaupunki lehteen tästä kirkoissa tapahtuvista deittailuista et millaisia ihmisiä siellä käykään? Onko sinulla kavereita ollenkaan?

vierailija
Joo tänään on kova jumitus täällä. Mut ajatellaan niin et jos mä vaik veisin sut savoy teatterin ravintolaan siellä terassilla jos tiedät paikan? Oletko koskaan käynnyt siellä syömässä?. Millain pukeutuisit tälle illalliselle ja jos menisimme illallisen jälkeen katselemaan baletti esitystä. Mitä mieltä baletista? Osaatko sinä tanssia tangoa tai valssia? Tai kävisit kirkkojen sinkku illassa ja tekisit pakinan kirkko ja kaupunki lehteen tästä kirkoissa tapahtuvista deittailuista et millaisia ihmisiä siellä käykään? Onko sinulla kavereita ollenkaan?
Katsoin tv-jumalanpalveluksen, joka on uusintalähetys. Mielenkiintoinen keskustelu lähetyksen jälkeen. Paleface kertoi kauniisti 13-vuotiaan lapsensa isänä olemisesta.
Olen saanut Helsingin ravintoloista kyllikseni. Savoyssa en ole käynyt enkä sinne kaipaa. Ulkomaalaisia ravintoloita ei voi verrata samana päivänäkään Helsingin ravintoloihin. Usko tai älä. Olen saanut nauttia ravintoloiden loistosta yllin kyllin.
En ymmärrä miksi kirjoitukseni aina nostetaan tikun nokkaan. Tällä palstalla on paljon viestejä, joihin ei kukaan kommentoi.
Agricolan kirkon naispapin saarna nosti mieleeni nuoruusmuiston. Tein nuorena uskonasioissa päätöksen enkä ole sitä katunut. Uskon papin puhumaan johdatukseen. Minun mieskiintiö tuli täyteen jo kauan sitten.
Olen täysin vapaa ihminen, enkä sitoudu enää yhtään mihinkään asiaan.
Asun Suomessa, mutta olen aina lähtövalmiina, kun kutsu tulee ulkomaille.
Nyt Kisu laulaa Muistojen bulevardilla. Tykkäsin aikoinaan ja tykkään edelleen hänen lauluista.
Seuraavaksi laitan soimaan Spotifyssa saman toivelistan kuin eilen.
Elämäni on Dolce Vitaa ainakin toistaiseksi. En näe mitään syytä lähteä synnin ja kadotuksen teille.

vierailija
Kyllä mietin ja tympii aivan älyttömästi että aivot n 40 v mutta kroppa lähempänä 70 v. Eivät keskustele enää keskenään. Onneksi ihminen ei tiedä mitä on odotettavissa tai toisaalta olisi todella hyvä tietää etukäteen, niin osaisi nauttia elämästään silloin kun kaikki on vielä hyvin.

Lähetin ilmiannon palstan valvojalle aiheena siveellisyyden loukkaaminen.
Omppu-setä ei näköjään koskaan pääse sille tajunnan asteelle, ettei kukaan kaipaa hänen rivoja viestejä ja alastomien naisten kuvia.
Hän irvaili uusimmassa viestissään synnytyskanavani hiekkaisuudella.
Toivottavasti hänen vaimoparka löytää kaupoista tarpeeksi tuhtia liukuvoidetta.
Olet Anna aika uskomaton. Itsenimitettynä "moderaattorina" poistatat viestejä ja vielä kehuskelet sillä....

Yhteistyössä