mietintää!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja miira
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

miira

Vieras
mies on riitaantunut äitinsä kanssa.Alkoi siitä kun miehen sisko majailee jatkuvasti mummolassa lapsensa kanssa joka tuossa ihan meidän vieressä.Meidän lapset ovat joutuneet sitten tulemaan takaisin kotiin kyselymatkaltaan saavatko olla mummolassa.Ei passannut enään lainkaan eikä lapsenhoitoapua(vähäistä)saanut enään.

Esikoisemme ei lainkaan ymmärtänyt koska oli mummonsa kanssa aina ja sitten miehen siskon vauvan synnyttyä ei enää kelvannut.Ihmetteli,että eikö mummo enään rakasta minua jne.
Kylässä ei enään meillä näkynyt tavalliseen tapaan ja jos oli niin kauhea kiirus kotia kokoajan.

miehen Sisko meni töihin ja lapsi mummolle hoitoon.Mummo katosi elämästämme.Ei tullut meidän lapsen 1v synttäreille koska mies kimpaantui ja lateli nämä kaikki sille suoraan että ottaa päähän tuollainen käytös.mummo suuttui eikä tervehdi enää minuakaan jos pihalla satutaan yhtäaikaa.Ei noteraa lapsia eikä ole pienintä nähnyt puoleen vuoteen.Ei silti katso päinkään.

Lapset veivät äitienpäivänä mummolle kortit ja kukan.Eivät olleet kotona koko viikonloppuna joten jättivät tuomisensa eteiseen.mummo on ollut pihallakin lasten näkösillä mutta ei edes heitäkään kiitä :( ja toiset väkersivät itse hienot kortitkin.

Lapset ovat olleet pari kertaa mummolassa ja nekin kerrat on pappa luvannut tulla kun ovat ulkona törmänneet.Esikoinen käy papan kanssa myös saunomassa toisinaan:) eli pappa onneksi ok!!

mua vaan niin säälittää lapset ;(

Alkuperäinen kirjoittaja miira:
Alkuperäinen kirjoittaja MorbidMama:
Huh. Aika kylmäkiskoinen mummo...mä en kykenisi noin pitkään mykkäkouluun. :/

mua ihmetyttää se kuinka saattaa lapsia kohdella noin :/

Juu ei ole reilua käytöstä. Mumo varmaan kokee tulleensa kohdelluksi epäreilusti koska ei varmaankaan ole kokenut asiaa niin, että hylkäisi teidän lapsenne...jospa hän odottaa teiltä anteeksipyyntöä.
Mikä tietty on vähän niin ja näin syystä et miehesi vain kertoi asiasta oman näkemyksensä...tyhmä pattitilanne ja kaikkein ikävintä lapsille! :|

Alkuperäinen kirjoittaja miira:
Alkuperäinen kirjoittaja MorbidMama:
Huh. Aika kylmäkiskoinen mummo...mä en kykenisi noin pitkään mykkäkouluun. :/

mua ihmetyttää se kuinka saattaa lapsia kohdella noin :/

näimpä koska ei lapset ole hänelle mitään tehneet!kostaa nyt sitten lapsille sen että hänelle huomautettiin ihan asiasta |O

Yhteistyössä