Mietintää lapsen kaverisuhteista, mielipiteitä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "erika"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
E

"erika"

Vieras
Elis, meillä 3lasta, vanhin nyt eskarissa ja rupesin yks päivä miettii et miksi meillä käy aina lapsen/lasten kavereita, ennen eskaria ns. vanhat kamut kävi aina meillä ja nyt eskarista saadut uudet kamut käy meillä, mutta meidän lasta ei pyydetä muille kylään, kamut aina kysyy saako tulla meille ja hyvin kivaa lapsilla meillä on meidän pojan kanssa, mutta ihmetyttää miksi poikaa ei pyydetä muille kamuille kylään, mistähän johtuu??
Saa nähdä kuink atulee käymäänmuiden lasten kohdalla jotk avat nyt 4v ja 2v....

Jos teillä on kivempaa leikkiä kuin kavereiden luona? Tai muuten sellainen koti, jossa lapset viihtyvät. =) Meillä esikoisella käy myös paljon kavereita, olen huomannut että nämä koululaiset (tokaluokkalaiset) tykkäävät siitä, että meillä on paljon leluja ja leikkivät usein yhdessä eskarin kanssa..

kyllä meidän poika olisi tervetullut kamujen kotiin (näiden äidit ovat sanoneet niin) ja kun siitä ääneen puhutaan, kamut alkaa sanomaan ei kun mä haluan mennä ******:n luo ja varmasti jos äitien kanssa sovitaan että **** menee nyt ***luo niin oisi ok, kyllä meillä saa käydä ja olla, rupesin vaan miettimään miksi tämä on näin päin?
Sama serkkunu on käynyt aina lastensä kanssa meillä, viimeset 6vuotta, me ollaan kerran 4 vuotta sitten käyty niillä leikkimässä, he käyvät meillä noin joka toinen viikko, sama veljeni ja heidän lasten kanssa, veljeni tulee aina meille lasten kanssa, mutta koskaan ei meitä pyydetä kyllään :/ :)

meillä on aina lasten kaverit viihtyneet tosi hyvin. . aina ollaan meillä.
Nyt lapset teinejä ja tunnen jokaisen kaverin kuin omani ja yhä edelleen viihtyvät meillä paremmin kuin kylillä. Minä ainakin olen iloinen siitä, että meillä viihdytään

[QUOTE="ruu";22125486]meillä on aina lasten kaverit viihtyneet tosi hyvin. . aina ollaan meillä.
Nyt lapset teinejä ja tunnen jokaisen kaverin kuin omani ja yhä edelleen viihtyvät meillä paremmin kuin kylillä. Minä ainakin olen iloinen siitä, että meillä viihdytään[/QUOTE]

Olen toki tyytyväinen :)
Tämä tilanne vaan yllätti, kun rupesin oikeen meittimään, nyt kun noita eskari kamuja on ruvennu olee päivittäin meillä, musta on ihanaa että meillä viihdytään, eli on siis ihan normia että kaikki käy sillä yhdellä lapsella leikkimässä :)

Yhteistyössä