Miesystäväni "muisti" tyttäreni nimen väärin!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Harhaluuloko?
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
"No minähän tietysti suutuin ja siitä tuli riita ja lähdin iltavuoroon melkein mitään sanomatta. Tämä siis tapahtui eilen. Ja yllätys yllätys, kun tulin iltavuorosta kotiin, mies oli häipynyt enkä ole kuullut hänestä mitään. No, olin kyllä riidan aikana haukkkunut häntä mammanpojaksi (syy nopeaan lähtöön liittyi hänen äitiinsä, mutta ei todellakaan ollut sellainen syy, että pitää yks kaks lähteä!)"

Meuhkasit, haukuit miestä --> mies lähti. Ei yllätä, kyllästyi meuhkaamiseen.

Mitä sinä oikein tässä ihmettelet ja puolustelet?

Suutuin siitä kun mies sanoikin yhtäkkiä lähtevänsä. Meillä ei ollut minkäänlaista kinaa siitä nimiasiasta. Ja sen lehden katsoin myöhemmin, sitte ku mies oli jo lähtenyt!

Minulla menee nimet solmuun helposti. Yleensän ihmisten nimet ovat aina ok, mutta jostain syystä saatan jatkuvasti sanoa jotain tiettyä ihmistä väärällä nimellä, vaikka hyvin teidän, ettei se ole hänen nimensä. Välillä olen sekoillut jopa mieheni nimen kanssa. Saatan puhua miehestäni väärällä nimellä, vaikka on oltu jo 20 vuotta yksissä eikä mitään syrjähyppyjäkään ole ollut.

Mitähän ap olisi tuumannut, jos mies olisi kutsunut ap:tä jollain väärällä nimellä.

[QUOTE="vieras";23956456]Minulla menee nimet solmuun helposti. Yleensän ihmisten nimet ovat aina ok, mutta jostain syystä saatan jatkuvasti sanoa jotain tiettyä ihmistä väärällä nimellä, vaikka hyvin teidän, ettei se ole hänen nimensä. Välillä olen sekoillut jopa mieheni nimen kanssa. Saatan puhua miehestäni väärällä nimellä, vaikka on oltu jo 20 vuotta yksissä eikä mitään syrjähyppyjäkään ole ollut.

Mitähän ap olisi tuumannut, jos mies olisi kutsunut ap:tä jollain väärällä nimellä.[/QUOTE]

Ok, se on hyvä kuulla että muillakin näitä nimikömmähdyksiä... aloin vaan nyt jälkikäteen miettimään oliko sillä jotain yhteyttä tähän miehen häippäämisen.
Meillä ei siis ollut MITÄÄN riitaa ennen ku mies ilmoitti että joutuuki lähtemään (se tekosyiden tekosyy, jota jaksa nyt tässä sepustaa, pääasia että itse tiedän, että syy oli heppoinen), se riita tuli siitä että mies petti puheensa (piti viedä mut tänään yhteen paikkaan esim.)

Kyllä mäkin olisin vähän ihmetellyt, koska en itse muista nimiä mitenkään väärin, mutta ehkä jotkut sitten... ja varsinkin jos mies yhtäkkiä häippääkin ja peruu tapaamisia jonkun ihme tekosyyn varjolla ja vielä lähtee ilmoittamatta, niin olisin aika raivona enkä todellakaan vastais sille miehelle vähään aikaan mitään.

Hohoijakkaa. Itse sekaan usein lasten nimet, joskus omanikin...työkavereita kutsun väärällä nimellä vahingossa jne... eipä ole vakavaa, mutta joidenkin mielestä näköjään syy pettämiseen :D Vähänkö vitsikäs oot ap...

Mun veli ei eilen millään muistanut meidän kuopuksen nimeä :D Vauva on kuitenkin jo 8kk ja veljeni nähnyt häntä useasti. Kutsui ihan väärällä nimellä.... En kyllä osannut epäillä mitään kummalista :O

Ap on ehkä otsikoinut tämän ketjun väärin; kyse ei näköjään ollut siitä että mies muisti nimen väärin vaan siitä että mies keksi ihme (teko)syyn jonka varjolla häippäsi vaikka oli tehty suunnitelmia moneksi päiväksi.
Eikä tuossa auta muu kuin kysyä asiasta mieheltä suoraan.

Sanon kans ihmisiä väärillä nimillä. Yhtä miestä puhuttelen tuomona (vaikka taitaa olla Harri?) en tiedä miksi. Varmaan näyttää tuomolta. Ja meidän kylällä on mies jota KAIKKI sanoo väärällä nimellä :D

[QUOTE="outi";23957334]Ap on ehkä otsikoinut tämän ketjun väärin; kyse ei näköjään ollut siitä että mies muisti nimen väärin vaan siitä että mies keksi ihme (teko)syyn jonka varjolla häippäsi vaikka oli tehty suunnitelmia moneksi päiväksi.
Eikä tuossa auta muu kuin kysyä asiasta mieheltä suoraan.[/QUOTE]

Tätä nyt ei ole tässä monetkaan tajunneet, että ap alkoi jälkikäteen miettimään olisko nimen väärinmuistamisella jotain osuutta asiaan... :/

[QUOTE="Joo";23957926]Tätä nyt ei ole tässä monetkaan tajunneet, että ap alkoi jälkikäteen miettimään olisko nimen väärinmuistamisella jotain osuutta asiaan... :/[/QUOTE]

Otsikon mukaan nimi oli pääasia.

[QUOTE="VieraS";23956342]sillä on perhe siellä toisella paikkakunnalla ja sillä itsellä sen niminen muksu. Sinne se lähti.[/QUOTE]

Noin se on, ihmiset ovat niin epäluotettavia. En koskaan tällä iällä enää perustaisi perhettä.

Mun oma isä kutsuu mua jatkuvasti ja on kutsunut koko elämäni ajan vahingossa oppilaidensa nimillä. Aina ei mee edes sukupuoli oikein. Pitäskö mun nyt päätellä tästä, että hänellä on jonkun toisen naisen kanssa sen nimisiä lapsia? :D

No niin siinä vaan kävi, että miehellä oli kuin olikin nettiprofiili treffeipalstalla! En tiedä liittyykö nimen väärin "muistaminen" asiaan, enkä aio sitä edes selvittää!
Mutta älkää naiset olko niin sinisilmäisiä! Suurin osa miehistä ON pettureita!

[QUOTE="Alkup.";24088305]No niin siinä vaan kävi, että miehellä oli kuin olikin nettiprofiili treffeipalstalla! En tiedä liittyykö nimen väärin "muistaminen" asiaan, enkä aio sitä edes selvittää!
Mutta älkää naiset olko niin sinisilmäisiä! Suurin osa miehistä ON pettureita![/QUOTE]

profiili ennen vai jälkeen riidan?

Tiedätkö,,musta ois ihan helvetin hyvä homma joS te kaks ette jatkais suhdettanne.
Siit ei seurais mitään hyvää.

Siis 4kk yhdessä ja menee jo noin päi seiniä?

Yhteistyössä