Miesystävän ääliökaveri

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Neiti Käpy
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
N

Neiti Käpy

Vieras
Olemme seurustelleet miesystäväni kanssa jo useamman vuoden ja olemme rakastuneita ja välillämme on kaikki hyvin. Olemme miesystäväni kavereiden kanssa melko aktiivisesti tekemisissä, mutta erästä miesystäväni kaveria en ole tavannut kuin muutaman kerran. Nyt olemme jonkin verran olleet samoissa juhlissa ja voi ärsytys! Miesystäväni kaveri on aikamoinen dorka! Viime juhlissa tämä tyyppi tuli korvaani huokailemaan että "jos et olis mun kaverin kans, niin..." ja kaikkea mielestäni erittäin asiattomia kommentteja liittyen minuun tai minun ja miesystäväni suhteeseen, kuin teini-ikäisten pojan suusta. Hohhoijaa mikä kaveri miehelläni!

Olen jutellut miesystävälleni näistä kommenteista, joita hän ei ole kuullut ja hän on ilmeisen harmistunut. Ne kommentit mitkä mieheni on kuullut on tavallaan melko harmittomia ja sellasia, että sen voi käsittää vitsiksi. Vaikka kyllä miesystäväni on välillä sanonut tälle kaverilleen, että nyt riittää ja on aika kypsä tähän tyyppiin. Itse yritän vältellä tilanteita joissa kohtaan tämän yhden superääliön, mutta jostain syystä hän oikein hakeutuu minun seuraan. En ole varma onko hän sellainen vain luonteeltaan vai onko hän ihastunut kenties minuun. Lähinnä vain vaikuttaa siltä, että hän haluaisi tuhota välinsä kaveriinsa.

No tämä superääliö on kuitenkin miesystävän kaveripiirissä tiiviisti mukana, joten välttely on vaikeaa ja jos häntä loukkaa niin silloin hän on kuulemma erittäin v-mäinen. Olen siis tähän mennessä vältellyt häntä huonoin tuloksin ja yrittänyt olla mahdollisimman neutraali hänen seurassaan. Mikä hitto tässä enää auttaa?

Onko tosta nyt joku välttämätön pakko omalle miehelle juoruta, tulee turhaa kränää kavereiden kesken? Kyllä kai nyt jokainen normaali nainen osaa jättää omaan arvoonsa/iskeä luun kurkkuun moiselle sankarille?

Olet nyt tehnyt sen, minkä uskot olleen oikein. Periaatteessa miehesi täytyisi tuntea kaverinsa ja tukkia hänen turpansa., mutta koska niin ei tapahdu kannattaisi vain kohauttaa olkapäitäsi. Kuten itsekin totesit kyseessä on dorka, jolla on omat omituiset syynsä käyttäytyä sinua kohtaan niin kuin käyttäytyy ja joskus liika miettiminen mutkistaa asioita kuin kerralla päättää olla välittämättä.

Olen kokenut samankaltaista, ja jouduin lopulta jättämään mieheni. Hänen ääliökaverinsa teki toki paljon muutakin idioottimaista mm. sössi kokonaan oman elämänsä. Mies välillä esitti harmistustaan kaverinsa puolesta, mutta perusasenne oli "Se nyt vaan on semmonen". Kun kerroin omille kavereilleni aiheesta, he lähinnä naureskelivat, osa jopa ehdotteli että itse tyrkytän itseäni tälle miehen kaverille.

Että sellasta. Naisethan aina haluavat kaikenlaisia teinin tasolle jääneitä känniörveltäjiä seurakseen. Ja miehillä ilmeisesti ei ole kavereidensa suhteen oikein mitään itsekunnioitusta. Jos oma kaverini örveltäisi kännissä ja sössöttäisi juttujansa mieheni korvaan olisi kaverisuhde entinen.

Olen kokenut samankaltaista, ja jouduin lopulta jättämään mieheni. Hänen ääliökaverinsa teki toki paljon muutakin idioottimaista mm. sössi kokonaan oman elämänsä. Mies välillä esitti harmistustaan kaverinsa puolesta, mutta perusasenne oli "Se nyt vaan on semmonen". Kun kerroin omille kavereilleni aiheesta, he lähinnä naureskelivat, osa jopa ehdotteli että itse tyrkytän itseäni tälle miehen kaverille.

Että sellasta. Naisethan aina haluavat kaikenlaisia teinin tasolle jääneitä känniörveltäjiä seurakseen. Ja miehillä ilmeisesti ei ole kavereidensa suhteen oikein mitään itsekunnioitusta. Jos oma kaverini örveltäisi kännissä ja sössöttäisi juttujansa mieheni korvaan olisi kaverisuhde entinen.

Jos miehen paras kaveri on ap:n kertoman tasoinen dorka, siitä voitaneen vetää johtopäätös millainen ap:n mies on. Suosittelen klassista: jätä se sika. Ajoissa.

Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä