V
vieras
Vieras
Toivoisin mielipideitänne asiaan, joka on häirinnyt jo pidemmän aikaa. Olen seurustellut erään miehen kanssa kohta vuoden, ja oikeastaan alusta asti on vaivannut se, miten läheinen hän on siskojensa kanssa. Kuulostaa tietysti kauheen pikkusieluiselta, mutta kyseessä siis reilusti päälle kolmikymppinen mies ja n. kymmenen vuotta nuoremmat siskot. Siskojen puolesta tehdään mitä vaan, kuljetellaan siellä sun täällä, mutta ehkä eniten häiritsee seikat jotka mielestäni kuuluvat enemmän parisuhteeseen: siskoja pussaillaan, halaillaan, pureskellaan (!), läpsytellään takapuolelle, tehdään kaikenlaista fyysistä kiusaa, kehutaan kauniiksi, ihanaksi... Siis kaiken kaikkiaan tuntuu että siskot saavat enemmän huomiota kuin minä. Jopa niin, että minun luokse ei ehditä tulla, kun on menoa siskojen kanssa.
Olenko ihan vainoharhainen ja kateellinen vai onko teistä tuollainen ihan normaalia siskojen ja veljien välillä? Kun koskaan ollut aiemmin tällasta tilannetta, että tuntuu melkein että pitäisi olla mustis siskoista?!? Äiti-poika -suhde on heidän perheessään myös hyvin tiivis. Ja pitää vielä mainita että kyseessä ei-suomalainen perhe, joten ehkä tuollainen on normaalia jossain muualla. Tuntuu vaan monesti aika pahalta, kun itse ajattelee, että parisuhteen tulisi tulla aikuisen elämässä ykkösenä. Mies vaan sanoo, että hän vain on hyvissä väleissä siskojensa kanssa. Itellä kun ei veljeä ole, niin en oikein osaa vetää rajaa siihen mikä on "normaalia".
Olenko ihan vainoharhainen ja kateellinen vai onko teistä tuollainen ihan normaalia siskojen ja veljien välillä? Kun koskaan ollut aiemmin tällasta tilannetta, että tuntuu melkein että pitäisi olla mustis siskoista?!? Äiti-poika -suhde on heidän perheessään myös hyvin tiivis. Ja pitää vielä mainita että kyseessä ei-suomalainen perhe, joten ehkä tuollainen on normaalia jossain muualla. Tuntuu vaan monesti aika pahalta, kun itse ajattelee, että parisuhteen tulisi tulla aikuisen elämässä ykkösenä. Mies vaan sanoo, että hän vain on hyvissä väleissä siskojensa kanssa. Itellä kun ei veljeä ole, niin en oikein osaa vetää rajaa siihen mikä on "normaalia".