Miesten ulkonäkövaatimukset

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja BellaDonna!
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Sinulle käyttäjätunnus on varatttu: Ruuanlaittaminenhan on ihan itsestäänselvää, että miehestä pidetään huolta.Harva mies tyytyy kerran viikossa seksiin, huomattu on... Kun oliskin nämä jutut vain jostain naistenlehdistä, mutta kun on ihan käyttännössä koettua seurustellessa miesten kanssa!

Elsi Suolanen,missikisojen eka perintöprinsessa.Kaunis nainen,ei siinä mitään.Mutta kun katsoo hänen kynsiä,vääjäämättä tulee mieleen,onko korvien väli kunnossa?Missi Elsi kehuu nuoria fiuksuja naisia.Millaiseksi olot soomessa tulisivat,jos nämä nuoret kauniit naiset pääsisivät vallankahvaan?Miesorjuus käyttöön?

Alkuperäinen kirjoittaja BellaDonna!:
Ruuanlaittaminenhan on ihan itsestäänselvää, että miehestä pidetään huolta.Harva mies tyytyy kerran viikossa seksiin, huomattu on... Kun oliskin nämä jutut vain jostain naistenlehdistä, mutta kun on ihan käyttännössä koettua seurustellessa miesten kanssa!

No ei nyt ole itsestäänselvää, että miehelle laitetaan ruokaa. Nykyään on ihan tavallista sekin, että mies laittaa ruokaa molemmille. Myös ihmeellisiä nämä jutut miesten seksin "saamisesta". Kyllä minulla on sellainen kuva, että seksi on mieluista molemmille osapuolille. Kuinka se kääntyy täällä niin usein sellaiseksi, että mies saa ja nainen antaa.

En tunne tätä Elsiä, mutta eihän nuo nykyajan missukat niin erikoisia ole, kaikki huomio keskitetään ulkonäköön ja pinnallisiin asioihin, eikä edes tule mieleenkään että tarvitsisi hankkia korvienväliinkin ja sydämeen jotain. Mielestäni kuitenkaan koulutuksella ei voi mitata ihmisen älykkyyttä, sitä tiettyä älykkyyttä kun ei opi kirjoista lukemalla.Lääkärikin voi olla erittäin tyhmä ihminen, jos hänen kaikki oppimansa tieto on kirjoista ja hänellä ei ole tunneälyä! P.s minulla on amk tason koulutus, en ole mikään professori mutta ihmisrakkautta löytyy sitäkin enemmän!

Kun oliskin nämä jutut vain jostain naistenlehdistä, mutta kun on ihan käyttännössä koettua seurustellessa miesten kanssa!
Miksi ihmeessä sitten olet seurustellut pinnallisten idioottien kanssa?

Olen ilmeisesti tajunnut liian myöhään miten pinnallisten miesten kanssa olen ollut! Miehet ovat juuri ihastuneet minussa minun ulkonäköön, mutta kun minussa on paljon muutakin kuin ulkonäkö.Minusta sisäinen kauneus on paljon tärkeämpää kuin ulkonen, minusta voi ehkä saada ulkonäön perusteella vääränlaisen kuvan.Minä taas en ole koskaan valinnut miestä ulkonäön perustella, vaan sen kenen kanssa on mukavaa ja hyvä olla.

Alkuperäinen kirjoittaja Ziva:
Minä en tule toimeen ihmisten kanssa, jotka eivät osaa tai pysty ajattelemaan. Ei sellaisten kanssa elämisestä mitään tule.

Sinä tuot mielipiteesi selkeesti julki.Se on oikein.Kenenkään tarvi arvailla.

Minä en tule toimeen ihmisten kanssa, jotka eivät osaa tai pysty ajattelemaan. Ei sellaisten kanssa elämisestä mitään tule.

Onko olemassa ihmisiä, jotka eivät ajattele? Jokainen, ei aivokuollut, ajattelee jotain.

.Mitä miehet oikein haluaa?

Kuules Donna. Suurimmalle osalle miehistä riittää että tietyt perusvaatimukset täyttyvät.
Näitä on usein vain kaksi; Nainen ja hengittää..

Aina ei kuulemma ole niinkään tarkkaa.

Iloinen ja antavainen luonne on plussaa.

Alkuperäinen kirjoittaja Tutkimustietoa miesten naisihanteesta:
En löytänyt tähän hätään tutkimustulokseen linkkiä, mutta hiljattain julkaistiin suuren australialaistutkimuksen mukaan tulos siitä, millaisen naisen miehet haluavat. Tutkimuksessa kävi ilmi, että NAISET luulevat, että miehet haluavat laihan naisen. Tuon tutkimuksen mukaan miesten mielestä liian laiha nainen ei ole seksikäs. Itse asiassa rumimmaksi naiseksi äänestettiin Victoria "Davidin vaimo" Beckham juuri anorektisen laihuutensa vuoksi. Tämän tutkimuksen mukaan naisihanteen vaatekoko on 40-42, joka siis vastaa normaalin naisen vaatekokoa.

Kuinkakohan moni nainen tunnistaa itsessään sen, että mies kehuu kauniiksi, mutta nainen ei suostu uskomaan sitä, vaan nainen tolkuttaa vuodesta vuosikymmeneen sitä mantraa, että "pitää laihduttaa, pitää laihduttaa...", vaikka vika ei ole painossa, vaan asennoitumisessa. Todella montaa naista kaunistaisi eniten se, että lakkaisivat häpeilemästä vartaloaan, opettelisivat hymyilemään ja kantaisivat itsensä ryhdikkäästi ja iloisena. Kyse ei ole todellakaan ripsenpidennyksistä, rakennekynsistä tms, joilla muututtaisi kauniimmiksi, vaan ihan siitä, että kehtaa tunnustaa pitävänsä itsestään. Jos elää terveellisesti, niin kiloista ei kannata turhaan murehtia.

Olen samaa mieltä tämän kirjoittajan kanssa. Itse olen ihan tavallinen nainen, en mallimittainen enkä painoinen.Harrastan liikuntaa ja yritän elää terveellisesti. Mies sanoi juuri eilen illalla mielestäni tosi kivasti kun puhuimme kiloista ja naisihanteista. Hän kyllä katselee naiskauneutta mielellään, mutta hänen makuunsa ei ole ns. mallimittaiset naiset vaan hieman pyöreämmät. Tää lause oli mielestäni kivasti sanottu:" jos hän näkee hieman pyöreämmän naisen jota pitää kauniina, niin sydän hypähtää". =) Niin että tässä sitä viestiä kaikille pyöreille tavallisille naisille suomalaiselta mieheltä.

On, ihmisiä tässä yhteiskunnassa on aivan liikaakin, jotka eivät ajattele. Eivät luontoa, eivät omia tekemisiään, niiden seurauksia tms. Ei ole koskaan opetettu/tarvinnut välittää.

On, ihmisiä tässä yhteiskunnassa on aivan liikaakin, jotka eivät ajattele. Eivät luontoa, eivät omia tekemisiään, niiden seurauksia tms. Ei ole koskaan opetettu/tarvinnut välittää.

Ei pelkällä ajattelemisella tai puhumisellakaan pitkälle päästä. Ajattelemalla voi kuvitella olevansa parempi kuin muut kun luullaan, että se on samaa kuin teot ja todellinen välittäminen. Vain teoilla on merkitystä. Puhe ilman tekoja on turhaa huulien heiluttelua.

Alkuperäinen kirjoittaja Mies_82:
Ruuanlaittaminenhan on ihan itsestäänselvää, että miehestä pidetään huolta.Harva mies tyytyy kerran viikossa seksiin, huomattu on... Kun oliskin nämä jutut vain jostain naistenlehdistä, mutta kun on ihan käyttännössä koettua seurustellessa miesten kanssa!

No ei nyt ole itsestäänselvää, että miehelle laitetaan ruokaa. Nykyään on ihan tavallista sekin, että mies laittaa ruokaa molemmille. Myös ihmeellisiä nämä jutut miesten seksin "saamisesta". Kyllä minulla on sellainen kuva, että seksi on mieluista molemmille osapuolille. Kuinka se kääntyy täällä niin usein sellaiseksi, että mies saa ja nainen antaa.

Sina olet kuin 'breath of fresh air' talla palstalla Olet niin jarkevan ja mukavan oloinen mies etta tekisi mieli pyytaa treffeille! ;)

Yhteistyössä