Miesten taso baareissa surkea

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "totuus"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
[QUOTE="mies";29311035]Ymmärrän pointtisi, mutta ehkä asenteesi ei ole se ainoa oikea. Nimittäin naisessa on ainakin mulle tärkeää hänen suhteensa omaan kehoonsa. Jos hän ylisuojelee kehoaan, se tarkoittaa, ettei hän oikein voi olla ihailtu fyysisesti julkisesti, joka taas itselleni on tärkeää ("harmaa" tai muuten "kehoton" nainen ei ole mun juttu). Naisen keho on tavallaan ravitseva asia miehelle.

Mutta en nyt tarkoita että asia pitäisi vetää överiksi. Ehkä yritän sanoa, että asiaan voisi suhtautua myös nautintona tai leikkinä niin kauan kuin siihen ei sisälly esim. pakottamista, joka on väärin. On siis eroa diplomaattisella koskemattomuudella, leikillisellä koskemisella ja ihailulla, ja pakottamisella.[/QUOTE]

Ymmärrän ehkä pointtisi. Riippuu kuitenkin paljon siitä koskettajasta miten sen ottaa vastaan. Siksi ennen kajoamista pitäisi edes keskustella vähän, jotta suunnilleen tietää millä mielellä ollaan liikenteessä ja voiko se mahdollisesti olla ok. Ei kävellä luokse ja kouraista niinkuin se nainen olisi kaikkien miesten julkista omaisuutta vailla itsemääräämisoikeutta. Puhutaan siis periaatteessa samasta asiasta, mutta mä koen että näitä törppöjä on kyllä liikenteessä enemmän kuin niitä herrasmiehiä ja ystäviä jotka saakin vähän "leikillään" koskettaa. Erityisesti niissä tanssipaikoissa. Mun mielipiteeni pohjautuu paljon myös siihen, että olen naimisissa. Olen kokoajan puhunut vain omasta mielipiteestäni, en muiden, koska tottakai se on eriasia olla sinkkuna baarissa. Tuo alkuperäinen viestini oli heitto ko.viestiin vähän off topic vain.

Ymmärrän ehkä pointtisi. Riippuu kuitenkin paljon siitä koskettajasta miten sen ottaa vastaan. Siksi ennen kajoamista pitäisi edes keskustella vähän, jotta suunnilleen tietää millä mielellä ollaan liikenteessä ja voiko se mahdollisesti olla ok. Ei kävellä luokse ja kouraista niinkuin se nainen olisi kaikkien miesten julkista omaisuutta vailla itsemääräämisoikeutta. Puhutaan siis periaatteessa samasta asiasta, mutta mä koen että näitä törppöjä on kyllä liikenteessä enemmän kuin niitä herrasmiehiä ja ystäviä jotka saakin vähän "leikillään" koskettaa. Erityisesti niissä tanssipaikoissa. Mun mielipiteeni pohjautuu paljon myös siihen, että olen naimisissa. Olen kokoajan puhunut vain omasta mielipiteestäni, en muiden, koska tottakai se on eriasia olla sinkkuna baarissa. Tuo alkuperäinen viestini oli heitto ko.viestiin vähän off topic vain.

En ole eri mieltä, mutta tekojen sanallistus vie myös niistä voimaa. "Hyvää iltaa, voinko kenties koskea pakaroitanne?" :) Mutta tietenkin huonon olon tuotto on väkivaltaa minustakin. Asiaan on vaikea sanoa mitään yleispätevää, se oli pointtini.

[QUOTE="mies";29311058]Yritin sanoa, että tuollainen pelailu-instituutio on tietääkseni tosi harvinainen muualla kuin stadissa. Tarjolla on joko sheikkausta, karaokea tai "seisomabaareja", joissa fokus on enemmän humaltuminen ja siihen liittyvä toiminta kuin erityisen henkevä tai fiini keskustelu, pelailu ja ajanvietto.[/QUOTE]

näitä pölvästejä. Yleistetään ja luullaan tietävänsä jotain stadin ulkopuolisia asioita mutta oma kokemus on niin höttönen että pieleen menee ja pahasti. Kannattaskohan muutenkin hiukan avartaa maailmaa kun tuntuu olevan niin suppeat näköalat.

Yhteistyössä