[QUOTE="mies";29311042]Just päinvastoin xD Kännissä ihmisten tasokin nousee, siis tutkitusti.[/QUOTE]
No ei mun ainakaa.
No ei mun ainakaa.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Ymmärrän ehkä pointtisi. Riippuu kuitenkin paljon siitä koskettajasta miten sen ottaa vastaan. Siksi ennen kajoamista pitäisi edes keskustella vähän, jotta suunnilleen tietää millä mielellä ollaan liikenteessä ja voiko se mahdollisesti olla ok. Ei kävellä luokse ja kouraista niinkuin se nainen olisi kaikkien miesten julkista omaisuutta vailla itsemääräämisoikeutta. Puhutaan siis periaatteessa samasta asiasta, mutta mä koen että näitä törppöjä on kyllä liikenteessä enemmän kuin niitä herrasmiehiä ja ystäviä jotka saakin vähän "leikillään" koskettaa. Erityisesti niissä tanssipaikoissa. Mun mielipiteeni pohjautuu paljon myös siihen, että olen naimisissa. Olen kokoajan puhunut vain omasta mielipiteestäni, en muiden, koska tottakai se on eriasia olla sinkkuna baarissa. Tuo alkuperäinen viestini oli heitto ko.viestiin vähän off topic vain.
En ole koskaan löytänyt poikaystävää baarista. Ainoan kerran löysin erään ei-niin-komean ja lyhyen vanhemman ukon, joka sanoi lopulta päin naamaa että kelvatkoon sitten minä hänelle yön panoksi kun ei nyt mitään missejä ole baarissa tällä kertaa.
.
meen aina frendien kanssa baariin käymään vaan kaljalla. Vituttaa jos naiset tulee juttelemaan ja yrittävät saada munaa. Se et nyt satun istumaan baarissa ei meinaa sitä että aina haluan jokaista toosaa jota tarjotaan. Vittu.