Miesten taso baareissa surkea

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "totuus"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

"totuus"

Vieras
Ihan turhaa naisten nillittää, kuka on läski ja kuka on ruma. Fakta on se, että Suomessa miesten taso baareissa on ala-arvoinen. Prosentteina: 40% känniääliöitä, epätoivoisia rumiluksia tai muka huumorimiehiä, joiden tavoite on saada edes joskus reissullaan oikeaa pillua. 30% varattuja, seikkailunjanoisia ihanuuksia, joiden tavoite on saada edes joskus vierasta pillua. 20% nyhveröitä, kehityskelposia, joiden tavoite on uskaltaa lähestyä naista, jotta saisi joskus sitä pillua. 5% vetää vaan viinaa, eivät jaksa hommata pillua ja 5% vaativat muutakin kuin pillua.

Eli naiset, voitto on kaikkien taskussa, jos kisaa käydään siitä, mikä miehille kelpaa.

Baareissa??? Älkää ny perhana naiset sinnekin tunkeko. Joku paikka miehilläkin tarttee olla mis voipi motkotuksitta ottaa kaljaa, heittää tikkaa, pelata bilistä ja shakkia ja puhua paskaa tarttematta häiriintyä "haluutsä tarjota mulle siiderin"- joutavuuksilta.

• Tykkää
Reactions: Data
En ole koskaan löytänyt poikaystävää baarista. Ainoan kerran löysin erään ei-niin-komean ja lyhyen vanhemman ukon, joka sanoi lopulta päin naamaa että kelvatkoon sitten minä hänelle yön panoksi kun ei nyt mitään missejä ole baarissa tällä kertaa.

Exän löysin netistä, mutta sopivan löytäminen sieltä on todella hankalaa. Aviomiehen löysin livenä elävässä elämässä. Tää jälkimmäinen on aina paras keino löytää hyvä kumppani.

Enempi olen huomannut, että naiset örveltävät ja mm. "tanssivat" baareissa vaikka tosiassa heiluvat kuin pystyyn nostetut siat kännissä. Miehet katselevat hölmistyneinä sivustalla kun naiset "juhlivat" ja "tanssivat" :D
Itse en mulkkuani kuluttaisi sellaista akkojen kanssa, kiva polkea jotain puolinukkuvaa raatoa tai sitten itseään täynnä olevaa epävarmaan pintaliitäjää jolle suurin unelma seksissä on miehen hyväksynnän saaminen eli itsetunnon säälittävä nostatus muiden avulla.

Näitä naisia on baarit täynnä. miehet vaikuttaa olevan normaaleita, mutta naiset on mitä lie haahkoja :(

[QUOTE="totuus";29309403]Ihan turhaa naisten nillittää, kuka on läski ja kuka on ruma. Fakta on se, että Suomessa miesten taso baareissa on ala-arvoinen. Prosentteina: 40% känniääliöitä, epätoivoisia rumiluksia tai muka huumorimiehiä, joiden tavoite on saada edes joskus reissullaan oikeaa pillua. 30% varattuja, seikkailunjanoisia ihanuuksia, joiden tavoite on saada edes joskus vierasta pillua. 20% nyhveröitä, kehityskelposia, joiden tavoite on uskaltaa lähestyä naista, jotta saisi joskus sitä pillua. 5% vetää vaan viinaa, eivät jaksa hommata pillua ja 5% vaativat muutakin kuin pillua.

Eli naiset, voitto on kaikkien taskussa, jos kisaa käydään siitä, mikä miehille kelpaa.[/QUOTE]

Baareista löytää laadukasta seuraa alle kaks'vitosen ikäisenä, koska silloin siellä on lähes koko ikäluokat edustettuina. Vuosi vuodelta se "parempi aines" niin miehissä kuin naisissakin vähenee ja jäljelle jäävät nämä ressukat ja kenellekään kelpaamattomat. Tottakai tämä sama ilmiö näkyy kaikkialla, eikä se rajoitu pelkästään baareihin, joskin baari on paikkana sellainen että se houkuttelee tämän heikomman aineksen puoleensa.

Ilmiöön itseensä ei voi vaikuttaa. Siihen voi vaikuttaa, että jos baarissa "itselle soveltuvia kumppaniehdokkaita" on vaikka se 3%, niin heidän huomionsa täytyy saada. Jos määrä on pieni, ei ole varaa hävitä näitä kandidaatteja muille. Tällöin on lopulta aika turha nillittää yleisestä heikosta tasosta, koska fokus tulee kiinnittää itseensä ja siihen miten tulee huomatuksi.

Mutta ei se liene mikään salaisuus, että näin "akuisiällä" tuolla baareissa ei pyöri enimmäkseen kuin eronneet, karanneet ja kenellekään kelpaamattomat.

Baareista löytää laadukasta seuraa alle kaks'vitosen ikäisenä, koska silloin siellä on lähes koko ikäluokat edustettuina. Vuosi vuodelta se "parempi aines" niin miehissä kuin naisissakin vähenee ja jäljelle jäävät nämä ressukat ja kenellekään kelpaamattomat. Tottakai tämä sama ilmiö näkyy kaikkialla, eikä se rajoitu pelkästään baareihin, joskin baari on paikkana sellainen että se houkuttelee tämän heikomman aineksen puoleensa.

Ilmiöön itseensä ei voi vaikuttaa. Siihen voi vaikuttaa, että jos baarissa "itselle soveltuvia kumppaniehdokkaita" on vaikka se 3%, niin heidän huomionsa täytyy saada. Jos määrä on pieni, ei ole varaa hävitä näitä kandidaatteja muille. Tällöin on lopulta aika turha nillittää yleisestä heikosta tasosta, koska fokus tulee kiinnittää itseensä ja siihen miten tulee huomatuksi.

Mutta ei se liene mikään salaisuus, että näin "akuisiällä" tuolla baareissa ei pyöri enimmäkseen kuin eronneet, karanneet ja kenellekään kelpaamattomat.

Mulla on ollut monia baari-iltoja, varmaan enemmistö, että kukaan paikan nainen ei ole ollut kiinnostava. Eli purnaus heikosta tasosta ei musta ole turhaa. Mutta olen samaa mieltä siitä, että iso osa vanhemmasta väestä baarissa on arveluttavia. Poikkeuksiakin kuitenkin on. Todennäköisemmin laadukas seura silti löytyy nuoremmista, ainakin naisissa.

eiks ne yökerhot sun muut pebansheikkauspaikat olis teille typyköille suotavampia

Ne vasta hirveitä onkin. Täynnä teinejä ja teinien perässä olevia etelämpää kotoa olevia "miehiä" ym kähmijöitä. :S kyllä mä suuntaan ihan baariin vaan jos ulos menen. Siellä saa istua suhteellisen rauhassa ja pelailla vaikka lautapelejä kavereiden kanssa. Sitä mä kutsun hauskanpidoksi.

• Tykkää
Reactions: kepsis
Ne vasta hirveitä onkin. Täynnä teinejä ja teinien perässä olevia etelämpää kotoa olevia "miehiä" ym kähmijöitä. :S kyllä mä suuntaan ihan baariin vaan jos ulos menen. Siellä saa istua suhteellisen rauhassa ja pelailla vaikka lautapelejä kavereiden kanssa. Sitä mä kutsun hauskanpidoksi.

Tota, kyllä nuorten naisten perässä on runsas enemmistö kaikista miehistä. Nuori nainen on hedelmällisen näköinen, ei kyseessä ole moraaliton asia, ellei satu olemaan piinkova feministi. Kyse on biologiasta.

Joillain paikkakunilla on vain joko yökerho tai "vanhempien ihmisten" pubi. Lautapelipaikat lienevät harvassa Hgin ulkopuolella.

[QUOTE="mies";29310951]Tota, kyllä nuorten naisten perässä on runsas enemmistö kaikista miehistä. Nuori nainen on hedelmällisen näköinen, ei kyseessä ole moraaliton asia, ellei satu olemaan piinkova feministi. Kyse on biologiasta.

Joillain paikkakunilla on vain joko yökerho tai "vanhempien ihmisten" pubi. Lautapelipaikat lienevät harvassa Hgin ulkopuolella.[/QUOTE]

Juu minun kokemukseni ovat pääasiassa helsingistä ja sen varmasti huomaa.

Ei minua oikeasti miesten huomio haittaa jos joku haluaa jutella tai vaikka kehuakin, otan sen ilolla vastaan. On eriasia kouria ilman lupaa, kyhnyttää ilman lupaa, kaapata syliin ilman lupaa jnejne mitä nämä clubien sankarit harrastaa. Katsoa saa vaan ei koskea!

Lautapelejä on paljon helpompi pelata ystävien kanssa ihan kotonaan: poket ei länkytä, tupakalle voi mennä ilman narikkaa, aukioloaikoja ei tunneta ja kaljakin on reippaasti halvempaa. Miksi edes vaivautua etsimään paikkaa, jossa voi olla "suhteellisen rauhassa", kun kotona voi olla täysin rauhassa? Ainoa mitä baari voi tarjota - mitä koti ei - on seuranhaku.

[QUOTE="mies";29310951]Tota, kyllä nuorten naisten perässä on runsas enemmistö kaikista miehistä. Nuori nainen on hedelmällisen näköinen, ei kyseessä ole moraaliton asia, ellei satu olemaan piinkova feministi. Kyse on biologiasta.

Joillain paikkakunilla on vain joko yökerho tai "vanhempien ihmisten" pubi. Lautapelipaikat lienevät harvassa Hgin ulkopuolella.[/QUOTE]

Lautapelipaikkana tai kortinpeluupaikkana käy ihan mikä tahansa rauhallinen baari missä päin tahansa suomea missä on normaaleja ruokapöydän kokoisia pöytiä.

Ja niitä riittää kyllä ympäri maata.

Ja ihmettelen syvästi kuka lähtee edes mihinkään ruuhkaiseen yökerhoon pelaamaan yhtään mitään. Siellä kun ei edes puhuminen ole yleensä miellyttävää, saatika mikään mikä vaatii hieman tilaa ja jonkintasoista rauhaa.

[QUOTE="rilla";29310978]Lautapelejä on paljon helpompi pelata ystävien kanssa ihan kotonaan: poket ei länkytä, tupakalle voi mennä ilman narikkaa, aukioloaikoja ei tunneta ja kaljakin on reippaasti halvempaa. Miksi edes vaivautua etsimään paikkaa, jossa voi olla "suhteellisen rauhassa", kun kotona voi olla täysin rauhassa? Ainoa mitä baari voi tarjota - mitä koti ei - on seuranhaku.[/QUOTE]

Useammin näin mennäänkin, mutta on se kiva käydä välillä ihmisten ilmoillakin :)

Juu minun kokemukseni ovat pääasiassa helsingistä ja sen varmasti huomaa.

Ei minua oikeasti miesten huomio haittaa jos joku haluaa jutella tai vaikka kehuakin, otan sen ilolla vastaan. On eriasia kouria ilman lupaa, kyhnyttää ilman lupaa, kaapata syliin ilman lupaa jnejne mitä nämä clubien sankarit harrastaa. Katsoa saa vaan ei koskea!

Ymmärrän pointtisi, mutta ehkä asenteesi ei ole se ainoa oikea. Nimittäin naisessa on ainakin mulle tärkeää hänen suhteensa omaan kehoonsa. Jos hän ylisuojelee kehoaan, se tarkoittaa, ettei hän oikein voi olla ihailtu fyysisesti julkisesti, joka taas itselleni on tärkeää ("harmaa" tai muuten "kehoton" nainen ei ole mun juttu). Naisen keho on tavallaan ravitseva asia miehelle.

Mutta en nyt tarkoita että asia pitäisi vetää överiksi. Ehkä yritän sanoa, että asiaan voisi suhtautua myös nautintona tai leikkinä niin kauan kuin siihen ei sisälly esim. pakottamista, joka on väärin. On siis eroa diplomaattisella koskemattomuudella, leikillisellä koskemisella ja ihailulla, ja pakottamisella.

Lautapelipaikkana tai kortinpeluupaikkana käy ihan mikä tahansa rauhallinen baari missä päin tahansa suomea missä on normaaleja ruokapöydän kokoisia pöytiä.

Ja niitä riittää kyllä ympäri maata.

Yritin sanoa, että tuollainen pelailu-instituutio on tietääkseni tosi harvinainen muualla kuin stadissa. Tarjolla on joko sheikkausta, karaokea tai "seisomabaareja", joissa fokus on enemmän humaltuminen ja siihen liittyvä toiminta kuin erityisen henkevä tai fiini keskustelu, pelailu ja ajanvietto.

Yhteistyössä