Miesten tapoja, joita et ymmärrä?!!

  • Viestiketjun aloittaja "Saara"
  • Ensimmäinen viesti
123
Ei voi yleistää että joku on ''miesten tapa'' ja toinen ''naisten tapa''.

''en ymmärrä miksi miehet juo'' AHAHA! Joo naisethan ei toki juo :D Ja mies-absolutistejahan ei toki ole.
 
"vieras"
oikeastaan ainut tapa minkä mä näen pelkästään miesten tapana on tosiaan se et aina välillä tai tosi usein pitää tarkistaa et onko ne killuttimet vielä tallella...
 
"vieras"
[QUOTE="Vaimo";22009264]Nuo yllämainitut tavathan tekevät just sen miehen! En mä ainakaan haluis olla parisuhteessa naisen tai naismaisesti käyttäytyvän miehen kanssa...[/QUOTE]

Okei. Mä sit taidan asua naismiaisen miehen kanssa. Onko sellainen mies naismainen, joka osaa käyttäytä? Salli mun :LOL:
 
"Vaimo"
[QUOTE="vieras";22009273]Okei. Mä sit taidan asua naismiaisen miehen kanssa. Onko sellainen mies naismainen, joka osaa käyttäytä? Salli mun :LOL:[/QUOTE]

Naura vaan, niin minuakin naurattais jos mieheni istuisi sivistyneesti jalat tiukasti yhdessä kuten joku siveellinen nainen. :D
 
"vieras"
[QUOTE="Vaimo";22009298]Naura vaan, niin minuakin naurattais jos mieheni istuisi sivistyneesti jalat tiukasti yhdessä kuten joku siveellinen nainen. :D[/QUOTE]

No mua naurattaa sivistyneet naiset jotka istuu jalat yhdessä. Ettekö te istu lootusasennossa esim. koskaan?
 

Yhteistyössä