Miesten muoti?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja AivanSama
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Esim. nuo on ihan kivoja... vai eikunhei... onko se sittenkin mies vaatteiden sisällä?

... tai ilman vaatteita?

Mä en voi jakaa kuvia uusiksi kun olen harmaa.
Tuo on hyvän näköistä, mutta kuitenkin yhteen malliin ahdettua ja vanhaa? Siis jo 20-luvulla kovat äijät alko pitään rotseja ja miten aiemmin sanoin, niin eikö ole tylsää, että miesten muoti kulkee sen mukaan, että vaihdetaan takinliepeen pituutta ja tässä tapauksessa nahkatakin paksuutta. Farkut on sit välillä ehjät ja välillä revityt. Miesten muoti jos on ollut tylsähköä, pitää ehkä irroitella välillä, että löydettäis jokin uus tyyli. Tietenkin mielellään vähän loivempaa kuin nuo ihanat sääret ja rusetit.. Vaikka mun miehellä on kyllä kaunit jalat.. Pitäisköhän mun etsii sille sukkikset.

Tuo on hyvän näköistä, mutta kuitenkin yhteen malliin ahdettua ja vanhaa? Siis jo 20-luvulla kovat äijät alko pitään rotseja ja miten aiemmin sanoin, niin eikö ole tylsää, että miesten muoti kulkee sen mukaan, että vaihdetaan takinliepeen pituutta ja tässä tapauksessa nahkatakin paksuutta. Farkut on sit välillä ehjät ja välillä revityt. Miesten muoti jos on ollut tylsähköä, pitää ehkä irroitella välillä, että löydettäis jokin uus tyyli. Tietenkin mielellään vähän loivempaa kuin nuo ihanat sääret ja rusetit.. Vaikka mun miehellä on kyllä kaunit jalat.. Pitäisköhän mun etsii sille sukkikset.

Kauniit jalat??? Sukkikset? No mikäettei?

Kaikki polvisteli tuon yhden edessä, koska oli pakko. Hän oli asemassaan syntyperänsä vuoksi.
Useat naiset taas lakoaa Jasonin edessä, koska se on niin hot ja miehet tykkää siitä, kun se on niin äijä. Kansa on nostanut hänet jalustalle omasta halustaan... sehän se vasta onkin jotain.
Jaa se olis idoli, vaikka ei olis näytelly testosteroinia pursuvaa äijäfantasiaroolia missä aseita, kauniita naisia ja trooppisia palmuja?
Vaikka nykysin arvostetaan ns. omia saavutuksia, ei toi aurinkokuningas ollut aikoinaan yhtään huonompi, kun peri verensä jo syntyessään?

Emma-gaala kuhisi vähän samanlaisia äijien pukeutumisia. Tuntuu että jos on esiintyvä taiteilija niin on tarkempi ulkoasustaan kuin naiset?
En saa kopsattua räppäri Cledoksen kaulahuiviin kieputtamista ja tikattua tätilaukkua, mut tuo Leo Stillmanin yöpyjama on kamala...Tuure Boelius lähinnä säälittää mutta sitähän ei saa sanoa ääneen...

5711a54e684f46b19bb9cdb20bb8683f.jpg.webp
Tässä Cledos.
Huopahuivi oli ensin kieputettu pään
ympärille mummo-tyyliin, ja tuossa näkyy mummolta pöllitty naisten käsilaukku.
Tuo huopahuivi yhdistettynä melkein paljaaseen, kelmeään rintakehään on :sick:
cledos.jpg

Tässä Cledos.
Huopahuivi oli ensin kieputettu pään
ympärille mummo-tyyliin, ja tuossa näkyy mummolta pöllitty naisten käsilaukku.
Tuo huopahuivi yhdistettynä melkein paljaaseen, kelmeään rintakehään on :sick:
Mut jos toi on joku räppäri, niin sen pitää pitää rintakehä paljaana? Luulen, et se on räppäri, kun sillä on noita kultaketjuja:)
Takki on kyllä siisti ja kengät näyttää mukavilta, jos niitä nyt voi kengiksi sanoa. Ehkä sellaset puukengät olis ollu paremmat, meinaan noi sukat ei varmaan toimi sandaaleiden kanssa vieläkään?

Jos joku miesten vaatekappale saa mun hormonit hyrräämään, niin se on pitkä villakangas-ulkotakki, enkuks pea coat. Tuon ku yhdistää kaulahuiviin ja mustiin nahkahanskoihin ja sit partaveden tuoksu ja kevyt lumisade hiljalleen leijailee miehen hiuksille ja takille niin...:love:

m_5a7134499cc7efac10b85e83.jpg

Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: AivanSama
Jos joku miesten vaatekappale saa mun hormonit hyrräämään, niin se on pitkä villakangas-ulkotakki, enkuks pea coat. Tuon ku yhdistää kaulahuiviin ja mustiin nahkahanskoihin ja sit partaveden tuoksu ja kevyt lumisade hiljalleen leijailee niin...
Oih, tää on NIIN totta! Sukat pyörii jaloissa ja hormonit hyrrää. :love: Pikkupuna tulee vanhankin kasvoille...

Joo, pitäs kehittää jotain uutta miehillekin...
Vaikka jotain tällaista, missä ihanat jalat pääsee oikeuksiinsa:

WWE%20Kane%20Miesten%20puku%20-%20Miesten%2090-luvun%20puvut%20-%20Sininen%20keltainen%20-%204411744.jpg

Jos joku miesten vaatekappale saa mun hormonit hyrräämään, niin se on pitkä villakangas-ulkotakki, enkuks pea coat. Tuon ku yhdistää kaulahuiviin ja mustiin nahkahanskoihin ja sit partaveden tuoksu ja kevyt lumisade hiljalleen leijailee niin...:love:

m_5a7134499cc7efac10b85e83.jpg

Nonnih! Mä arvasin, että sinussakin elää se pieni pervo siellä jossain. Tiedän sitten, kun kauppakeskuksesta on pidätetty nainen ahdistelemasta villatakkeja...
Sinä senkin...

Nonnih! Mä arvasin, että sinussakin elää se pieni pervo siellä jossain. Tiedän sitten, kun kauppakeskuksesta on pidätetty nainen ahdistelemasta villatakkeja...
Sinä senkin...
Villatakkeja vai villatakkimiehiä?

Villakangastakkeja... nämä perversiot tuppaa kehittymään vuosien mittaan. Kohta et tarvitse niihin enää miestä sisälle.
Jos sen villatakin sisällä ois Colin Firth 15 vuotta nuorempana, niin pyörtyisin onnesta.

Onko tämä mukamas MIESTEN muotia?

https://www.is.fi/mystyle/art-2000005992095.html

Minusta kyseesä on naiselliset miehet naisellisissa vaatteissa. Vai alanko olla seniilli?

Itse asiassa kuka tahansa mies, joka seuraa muotia, on jo epävarma teini, ämmä, metroseksuaali tai bi.

Mies ei pukeudu muodin mukaan vaan tarkoituksenmukaisesti. Työhön työhön sopiva asu, vapaa-ajalla harrastukseen sopiva tai jos vain makaillaan kotona kaljaa juomassa, uuno-turhapuro-look.

Edes pukua ei pidä valita muodin mukaan vaan niin, että puku on käytössä mukava ja kestävä.

Mitään naisten värejä ei ole, mies voi pukeutua punaiseen, pinkkiin tai persikkaan, jos on oikeasti mies, muu olemus pitää huolen siitä ettei homoiluepäilyjä ilmene.

Muoti on juoni, jolla ämmiltä huijataan rahat, olivat nämä sitten naisia tai miehiä.

• Tykkää
Reactions: Asiankannattaja
Colin, villatakki ja lumisade.
Ei ihme että Bridget Jones ihan sekoaa tuossa.

uIlw0sa87IsRG.gif

Itse asiassa kuka tahansa mies, joka seuraa muotia, on jo epävarma teini, ämmä, metroseksuaali tai bi.

Mies ei pukeudu muodin mukaan vaan tarkoituksenmukaisesti. Työhön työhön sopiva asu, vapaa-ajalla harrastukseen sopiva tai jos vain makaillaan kotona kaljaa juomassa, uuno-turhapuro-look.

Edes pukua ei pidä valita muodin mukaan vaan niin, että puku on käytössä mukava ja kestävä.

Mitään naisten värejä ei ole, mies voi pukeutua punaiseen, pinkkiin tai persikkaan, jos on oikeasti mies, muu olemus pitää huolen siitä ettei homoiluepäilyjä ilmene.

Muoti on juoni, jolla ämmiltä huijataan rahat, olivat nämä sitten naisia tai miehiä.
No jopas nyt...
Koskeeko tuo sama ”tarkoituksenmukaisuus kunniaan” mielestäsi myös naisia?

Yhteistyössä