Miesten mielipiteitä asiasta? Olen raskaana ja ukko petti.

Kyllä on minulta joulumieli kaukana. Viikko sitten mies tunnusti pettäneensä. Oli kuulema lähes 2 viikkoa nussinut toista kun olin esikoisen kanssa mummolassa hermoja lepuuttamassa ja sukulaisia näkemässä. Tuntuu että elämäni hajosi tuhansiksi sirpaleiksi... Lähdettiin esikoisen kanssa pois kotoa, eikä varmaan koskaan palata enää sinne. Saa mies jatkaa onnellista elämäänsä #&%?$!* kanssa. Niin ja olen raskaana rv 31. Elämä pilalla, miten ihmeessä tästä eteenpäin vai eikö mitenkään...

Haluaisin kuulla miesten kommentteja asiasta. Kenties sellaisten jotka ovat itse joskus tehneet samoin...?

akka
\
Alkuperäinen kirjoittaja 25.12.2006 klo 09:19 Mies kirjoitti:
Äijä keksi kätevän tavan päästä susta ja tulevasta lapsesta eroon
kertokaahan miehet miltä tuntuu jos teillä on lapsi ns:salarakkaan kanssa!?siis oletteko niin tunteettomia että voitte elää entisen vaimonne kanssa onnellisena anteeksi saaneena pettämisenne,eikö se koskaan tule mieleen missä ja mitä sille lapsellenne kuuluuu?
MIETIN VAAN ETTÄ OSAAKO TEISTÄ KUKAAN JOLLA ON KOKEMUSTA NIIN KERTOA TUNTEISTAAN TÄSSÄ TILANTEESSA?

\
Alkuperäinen kirjoittaja 25.12.2006 klo 16:31 akka kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 25.12.2006 klo 09:19 Mies kirjoitti:
Äijä keksi kätevän tavan päästä susta ja tulevasta lapsesta eroon
kertokaahan miehet miltä tuntuu jos teillä on lapsi ns:salarakkaan kanssa!?siis oletteko niin tunteettomia että voitte elää entisen vaimonne kanssa onnellisena anteeksi saaneena pettämisenne,eikö se koskaan tule mieleen missä ja mitä sille lapsellenne kuuluuu?
MIETIN VAAN ETTÄ OSAAKO TEISTÄ KUKAAN JOLLA ON KOKEMUSTA NIIN KERTOA TUNTEISTAAN TÄSSÄ TILANTEESSA?
Miehen pään sisälle ei pääse, ei...! :headwall:

Althaea
Kaikki, mitä tuosta voi sanoa, on: ANTEEKSIANTAMATTOMAN TÖRKEÄÄ KÄYTÖSTÄ eikä mitenkään puolusteltavissa. En kerta kaikkiaan tajua mitä tällaisten miesten päässä liikkuu.

Hyvä, että lähdit. Näytit, että sinulla on itsekunnioitus tallella, ja annoit lapsellesikin hyvän mallin ettei pettäjä kauaa vieraissa hypi. Voimia nyt kovasti! :flower:

mikkox
No ei tuota nyt kovin vaikaee ole ymmärtää..

Enole itse tehnyt samoin, mutta ajatuksia ja tilaisuuksia on kyllä ollut..

Ei se edes luultvasti merkinnyt miehellesi mitään,..

\
Alkuperäinen kirjoittaja 26.01.2007 klo 12:10 mikkox kirjoitti:
No ei tuota nyt kovin vaikaee ole ymmärtää..

Enole itse tehnyt samoin, mutta ajatuksia ja tilaisuuksia on kyllä ollut..

Ei se edes luultvasti merkinnyt miehellesi mitään,..
Niin, niin ! Ai jaa, jos se ei kerran mitään merkinnyt niin eihän se haittaa jos ukko paneskelee pitkin kyliä ! Joo joo, eihän se sit mitään haittaa :saint: Antaa hepin heilua vaan ! Siitäkö se olikin kiinni tää juttu, hei kiitti mikkox ! Ihan mahtavaa tietää, että ukko voikin naiskennella kenen kans haluaa kunhan se ei vaan MERKITSE mitään....

(voi jumalauta noita miehiä....) :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek:

Kylläpäs se AP nyt on pienestä herneet nenuun vetäny, toihan on ihan normisettiä jos saa olla muutaman päivän rauhassa. Enemmän ihmetyttää miksi ihmeessä se sulle kertoi, ellei sitten tosiaan halunnut päästä susta eroon...

Althaea
^ Ehkä se on sinulle normaalia, että petät puolisoasi heti kun tämän silmä välttää. Fiksulle, empaattiselle ja vastuuntuntoiselle - AIKUISELLE - ihmiselle se ei todellakaan ole.

Yhteistyössä