Miesten lojaalisuus toisia kohtaan..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Muilla kokemuksia?
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

Muilla kokemuksia?

Vieras
Kokemuksia? Tilanne:

Mieheni ystävä on ehkä jopa rakastunut minuun. Mieheni tiennyt kauan että hänen ystävä on kiinnostunut. Miehen ystävä on minua kohtaan välillä lähes "iholla" silittää ohi mennen, sanonut rakastavansa (krapulassa, ehkä vitsi)tm. harvoin kuitenkin nähdään. En ole antanut vastakaikua mutta olen ystävällinen ja pidin häntä ensimmäisenä mieheni ystävistä alkuun kenen kanssa voisin itsekin "istua iltaa" jne. enään en siis voi tämän asian takia.
Mieheni mielestä kaveri tuli lopulta liian lähelle ja heillä keskustelua, en tiedä tarkalleen mitä. Nyt tämä mieheni ystävä ei enään puhu oikeastaan mitään minulle, seuraa katsellaan ym. mutta pysyy etäällä.
Mitä mieltä?
En ole sanonut miehelleni mutta minusta on outoa että heidän ystävyys jatkuu.. kuinka mieheni luottaa ystäväänsä? Vai onko miehet niin lojaajeja lopulta toisilleen?

[QUOTE="aapee";26514296]No miten mun pitäisi olla? En voi kuvitella enää että alkaisin keittelee kahvia kun hän tulee.[/QUOTE]Mikä tuossa nyt niin monimutkaista on? Kutsut hänet kahville, laitat jotain nättiä päälle ja käytätä luontaista viehätysvoimaa. Hymyilet flirttaillen, naurat hänen jutuille, koskettelet jne. Kyllä hän pian ymmärtää yskän ja voitte aloittaa suhteen joka taatusti piristää sitä omaa tylsää parisuhdetta. Nyt on kesäkin joten mikä on mukavampaa kuin kunnon salaromanssi.

No eikai pitäisikään muuttaa, mutta en osaa ottaa enään "avosylin" vastaan niinku ennen..keitellään kahvia ja nauretaan..
Me kurille tää, ajattelin että hän on myös mun ystävä koska tuntui siltä.. En mää tiiä mitä nyt valitan, on petetty olo itsellä koska olenhan minäkin menttänyt ihmisen kenestä välitin mutta mitäs sitten jätkät vaan jatkaa touhujaan ja kukaan ei kysynyt multa miltä tuntuu.
Ja tää ei siis oo mitään lovea mun osalta vaan lähes sama kuin olisin menttänyt hyvän no vaikka kaverin (tää on nähnyt mun itkevän jne.) niinku yhtäkkiä menettäisin tyttöystävän, ymmärtääkö kukaan? :(

Tiedän tapauksia, joissa toinen osapuoli päässyt tunteistaa yli ja ystävyys jatkunut. Ainoa ehto on, ettet vastaa tunteisiin sillä romanttisella tasolla ja teet selväksi mikä on homman nimi. Miehesi ilmeisesti luottaa sinuun sekä ystäväänsä.

Kyllä luottaa, kerran sanoi humalassa (aika lähellä tätä heidän keskustelua) ettenhän ikinä tekisi hänelle sitä että pettäisin jollain tavoin toisen kanssa ja tämä oli yllätys minulle koska mieheni ei koskaan ole kyseenalaistanut uskollisuuttani (reippaasti yli 10v takana).
Nyt sitten paras varmaan antaa olla vähän aikaa ja jos tulee kylään niin menen lenkille tms. Loukkaannuin varmaan vaan itsekkäästi kun mun tunteita ei ajateltu mutta onhan heidän ystävyyssuhde tietysti ensisijainen..
Noh, mut kiitos kun sain purkautua tänne :)

[QUOTE="vieras";26514490]Mikä tämä astrolaben sin/min-juttu on?[/QUOTE]

No ilmeisesti joku perskärpänen on nyt tänään päättänyt puuttua tähän asiaan joka toisessa ketjussa? Olen "pohjoisesta", kuten totesivat min muutettua tänne pk-seudulle ja puhunkin sitten sillai. Syntyjäni Kouvolasta. Olen aina puhunut sie/mie, nykyään se tehnyt paluutaan myös kirjoittamiseen, koska englanti jäänyt vähemmälle arkikielenäni.

[QUOTE="vieras";26514551]Ok, en silti ymmärrä sin/min-juttua vaikka itsekin olen pohjoisesta ja käytän sie/mie.[/QUOTE]

Kymenlaakson murteet | Finnica Kymenlaakso

"Yksikön 1. ja 2. persoonan persoonapronominien genetiivimuodot ovat min ja sin"

Siis eikö kukaan muka ole näitä aiemmin kuullut??? Oon mie ainakin aiemmin ymmärretyksi tullut. Voikkaalla se oikeastaan oli vielä "siä ja miä", ei "sie ja mie".

[QUOTE="aapee";26514482]Loukkaannuin varmaan vaan itsekkäästi kun mun tunteita ei ajateltu mutta onhan heidän ystävyyssuhde tietysti ensisijainen..
[/QUOTE]

Ööh... miksi sinä loukkaannuit? Miten sinun tunteesi olisi pitänyt tässä ottaa huomioon?

Yhteistyössä