meinaatko ettei miehes halua olla plussalaisten ihasteltavanaAlkuperäinen kirjoittaja Ikiteinix:Minusta tulisi 99,9% varmuudella heti sinkku, jos laittaisin miehestä kuvan!
Tiedän varmuudella, ettei halua! B)Alkuperäinen kirjoittaja mimosa-:meinaatko ettei miehes halua olla plussalaisten ihasteltavanaAlkuperäinen kirjoittaja Ikiteinix:Minusta tulisi 99,9% varmuudella heti sinkku, jos laittaisin miehestä kuvan!
eikun se pelkää, että joku plussalainen veis sen miehenAlkuperäinen kirjoittaja mimosa-:meinaatko ettei miehes halua olla plussalaisten ihasteltavanaAlkuperäinen kirjoittaja Ikiteinix:Minusta tulisi 99,9% varmuudella heti sinkku, jos laittaisin miehestä kuvan!
Älä unta nää..! B)Alkuperäinen kirjoittaja ap:eikun se pelkää, että joku plussalainen veis sen miehenAlkuperäinen kirjoittaja mimosa-:meinaatko ettei miehes halua olla plussalaisten ihasteltavanaAlkuperäinen kirjoittaja Ikiteinix:Minusta tulisi 99,9% varmuudella heti sinkku, jos laittaisin miehestä kuvan!
Varsinki me yh:t kun vauva uinnissaki yritetään pokata ukkomiehiä elättäjiksiAlkuperäinen kirjoittaja ap:eikun se pelkää, että joku plussalainen veis sen miehenAlkuperäinen kirjoittaja mimosa-:meinaatko ettei miehes halua olla plussalaisten ihasteltavanaAlkuperäinen kirjoittaja Ikiteinix:Minusta tulisi 99,9% varmuudella heti sinkku, jos laittaisin miehestä kuvan!
Alkuperäinen kirjoittaja jojo:Mä kun laittaisin kuvan omastani, mammat ei uskaltaisi avata koneitaan viikkoon, "jos se on siellä vielä"
Tuli ihan mieleen että tämä on varmaan lääkäri. =)Alkuperäinen kirjoittaja ok:No mä laitan ny ku ei kukaan muu
http://www.aijaa.com/v.php?i=5585253.jpg
*Reps*! Ootko nyt aivan varma - palstahan on täynnä puutteessa eläviä yh:a, vai miten se meni..Alkuperäinen kirjoittaja jojo:Mä kun laittaisin kuvan omastani, mammat ei uskaltaisi avata koneitaan viikkoon, "jos se on siellä vielä"
oliskin! ei sinne päinkään..Alkuperäinen kirjoittaja Suzyanne:Tuli ihan mieleen että tämä on varmaan lääkäri. =)Alkuperäinen kirjoittaja ok:No mä laitan ny ku ei kukaan muu
Todella kapeakasvoinen! Annatko sä miehen pitää yhtäkään karkkipäivää viikossa?Alkuperäinen kirjoittaja ok:No mä laitan ny ku ei kukaan muu
Onpa sulla komea mies! =) Kampausta en oikein ymmärrä, mutta ei mun tarvikaan, tällaisen kääkän. Ja ei omalla ukollakaan siisti tukka ole, kaukana siitä.Alkuperäinen kirjoittaja kielletty:
Voi kuule, olisitpa nähnyt kun se keksi värjätä blondiksi ja laittaa hiukset "piikeiksi" Tuo on vielä ihan asiallista siihen nähden, meidän äiti meinasi pudota sairaalan sängyltä kun käytiin sitä katsomassa (oli ollut leikkauksessa) ja miehellä oli sellainen puska päässä ja nahkahousut jalassa Olipahan varmaan puhumista sen jälkeen, huonetovereina kaksi tosi pelästyneen näköistä mummoa...Alkuperäinen kirjoittaja Suzyanne:Onpa sulla komea mies! =) Kampausta en oikein ymmärrä, mutta ei mun tarvikaan, tällaisen kääkän. Ja ei omalla ukollakaan siisti tukka ole, kaukana siitä.Alkuperäinen kirjoittaja kielletty: