Miesten kuvat pinoon, Savanna aloitti komealla miehellä... Onko jollain laittaa vielä komeammasta kuva? Omasta siis :D

• Viestiketjun aloittaja ddd
  • Ensimmäinen viesti
jadal
ei taida suostua tuo ukko.
Mä oon pitkään ruikuttanut, että saisin laittaa näytille yhden kuvan siitä ja vauvasta, kun on niin hellyyttävä kuva mun mielestä, mutta ei :'(

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja mimosa-:
Alkuperäinen kirjoittaja Ikiteinix:
Minusta tulisi 99,9% varmuudella heti sinkku, jos laittaisin miehestä kuvan!
:LOL: meinaatko ettei miehes halua olla plussalaisten ihasteltavana :LOL:
eikun se pelkää, että joku plussalainen veis sen miehen :LOL:
Varsinki me yh:t :LOL: kun vauva uinnissaki yritetään pokata ukkomiehiä elättäjiksi :LOL:

Suzyanne
En viitti miehestä laittaa. Mutta laitan Lauri Tähkän bändin kitaristin, Simo Rallin kuvan. Mun mies on nimittäin ihan hämmästyttävän samannäköinen, melkein kuin kaksoisveli. =)

kannanottaja
Alkuperäinen kirjoittaja jojo:
Mä kun laittaisin kuvan omastani, mammat ei uskaltaisi avata koneitaan viikkoon, "jos se on siellä vielä" :LOL:
*Reps*! Ootko nyt aivan varma - palstahan on täynnä puutteessa eläviä yh:a, vai miten se meni..

Alkuperäinen kirjoittaja Suzyanne:
Alkuperäinen kirjoittaja kielletty:
Onpa sulla komea mies! :p ;) =) Kampausta en oikein ymmärrä, mutta ei mun tarvikaan, tällaisen kääkän. Ja ei omalla ukollakaan siisti tukka ole, kaukana siitä. :D
Voi kuule, olisitpa nähnyt kun se keksi värjätä blondiksi ja laittaa hiukset "piikeiksi" :D Tuo on vielä ihan asiallista siihen nähden, meidän äiti meinasi pudota sairaalan sängyltä kun käytiin sitä katsomassa (oli ollut leikkauksessa) ja miehellä oli sellainen puska päässä ja nahkahousut jalassa :LOL: Olipahan varmaan puhumista sen jälkeen, huonetovereina kaksi tosi pelästyneen näköistä mummoa... :D

Yhteistyössä