Miesten/jätkien taskubiljardi harrastus :x

Kuinka monen mielestä toi on tosi ällöttävää?
Milleköhän se miehistä näyttäisi, jos me naiset aina sohvalla maatessa oltais käsi housussa :x
Tuota BB:tä kattellessa oikein hävettää noiden äijien puolesta, kun oikein miehekkään näkösinä räpläävät haisevia muniaan...

YÄÄÄKKK!!
 
"Lilli"
Myös minä olen kiinnittänyt huomiota tuohon munien kaiveluun. Ymmärrän jos lapset räpläävät, mutta nähtävästi miehille on mahdotonta pitää näppejään vehkeistään irti. Myös satiaiset ovat mahdollisia. Myös nuo keskustelut siemensyöksystä ja runkkaamisesta... he ovat kuitenkin jo lähes (ja joku ylikin) kolmekymppisiä.
 
"Olen tatuoitu jätkä!"
Pesen ne aina kusella käynnin jälkeen.

PS. Eihän lavuaarin virtsaamisessta saa bannia?

Kuinka monen mielestä toi on tosi ällöttävää?
Milleköhän se miehistä näyttäisi, jos me naiset aina sohvalla maatessa oltais käsi housussa :x
Tuota BB:tä kattellessa oikein hävettää noiden äijien puolesta, kun oikein miehekkään näkösinä räpläävät haisevia muniaan...

YÄÄÄKKK!!
Olen tatuoitu jätkä!
 
en oo kattonu BB:tä mut tykkäänräplää pimppii ku kattelen töllöö,mies välillä kiihottuen kattelee ja kyselee mitä teen.en ees tiedosta :ashamed: mä tykkään ku mies räplää omaansa ni oon het valmis punkkaan :D
 
Hä?tä?
Alkuperäinen kirjoittaja MIRKAMÖRKÖ;22543383:
en oo kattonu BB:tä mut tykkäänräplää pimppii ku kattelen töllöö,mies välillä kiihottuen kattelee ja kyselee mitä teen.en ees tiedosta :ashamed: mä tykkään ku mies räplää omaansa ni oon het valmis punkkaan :D
Miten kehtaat tollaista kirjoittaa omilla tunnuksilla ja kuvan kera, huh.
 

Yhteistyössä