Miesten/isien haukkuminen

  • Viestiketjun aloittaja Joku vieras
  • Ensimmäinen viesti
Joku vieras
Tämä koko kaksplus-palsta on sitä täynnä että miehiä vaan haukutaan ja mustamaalataan...naristaan ja motkotetaan, jos ootte kotona samanlaisia niin ei ole ihmekkään kun miehenne käyttäytyy sillälailla.

Kyllä siinä täytyy molemminpuolin olla jotain häikkää eli kumpikin vaatii toiselta jotain jota ei saa. Ymmärrän kyllä sen että naiset asettuvat naisten puolella mutta jutut täällä ovat niin yksipuolisia eli vain naisen/äidin suusta kuultua. Käsitys voisi muuttua jos kuulis sen toisenki osapuolen kertomuksen asiasta. Poikkeuksiakin on, toki.

Suoraan vaan yhteisestä suusta: "Miehet ovat p*skoja"!

Olen puhunut. :kieh:
 
Ei miehet oo #&%?$!*, ne vaan käyttäytyy joskus #&%?$!*.
Se on elämää. Naiset on miesten mielestä #&%?$!* välillä. Niin se vaan on.
Ei se sitä tarkoita, että tää on pelkkää haukkumista, mut me ihmiset nyt vaan ollaan sellasia, ettei hyvistä asioista toitotella, kun on vaikeeta, niin sitä hakee tukea jostain tälläseltä palstalta jos ei muuta keinoa ole. Ei kande ottaa liian henk.kohtaisesti.

Onnea parisuhteellesi !
 
Aina ei riitaan tarvita kahta. Vai miten on, jos humalainen mies yrittää kaikin tavoin provosoida riidan aloitusta, nainen koettaa puhua normaalia jokapäivän asia kuin ei olisi humalassa. Tästäkin mies provosoituu ja alkaa solvata. Alkolla sellainen vaikutus ko mieheen, että tulee huonolle tuulelle.

Kaikki eivät sanlaisia ole.
 
no mä aina kyllä haukun miehen päin naamaa mieluummin kuin täällä palstalla :D vitsi,vitsi..
kyllä jos seuraa esim. mitäs nyt -palstaa niin aika usein siellä toistuu sama kaava:naiset haukkuvat toisiaan...
useammin olen törmännyt siihen kuin miesten haukkumiseen.
syytä en tiedä... :/
 

Yhteistyössä