Miestäni epäiltiin lapsen kaappaamisesta.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja jääenkeli
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
J

jääenkeli

Vieras
Mies oli ottanut tytön kyytiin kun oli nähnyt sen kaupungilla kävelemässä, siis ihan meidän oman tytön. Tossa kun tulivat kotiin niin hetken päästä poliisit kaartoi vilkut päällä pihalle. Ukko oli pihalla suu auki että mitäs helvettiä nyt tapahtuu. Poliisit kysyi että kenes tyttö tuo on. No asia selvis heti niillekkin ja lähtivät pois. Että varoituksen sana kun otatte lapsianne kyytiin ei tiedä mitä tapahtuu :) .

Hurja!

Vähän aikaa sitten pikkutyttö käveli yksikseen kadulla ja joku mies tuli multa pyytämään että menisin kysymään mikä tytöllä on koska pelkäsi että jos itse menee niin luullaan perverssiksi tai joutuu muuten hankaluuksiin :D

(Tytön vanhemmat löytyivät vähän matkan päästä)

Alkuperäinen kirjoittaja loppu hyvin kaikki hyvin:
No mutta eikö oikeasti ole hyvä, että joku valveutunut ihminen puuttui epäilyttävältä näyttävään tilanteeseen!!!!!!!

no on mutta ei sen nyt niin vaaralliselta luulis näyttävän kun toinen hyppää saman tien kyytiin eikä mitenkään vasta hakaisesti.

Ihan ymmärrettävää, että nykyaikana puututaan herkästi tuollaisiin.

Toisaalta, tuleeko turhan ilmoituksen tehneelle sanktiota?

Alkuperäinen kirjoittaja hanna:
hyvä, että on vielä niitä silmät-auki-ihmisiä, jos olisi ollutkin joku toinen mies joka olisi pyytänyt tytön kyytiin..

No ei sitä uskalla omiakaan enää ottaa kun ei tiedä koska pollarit kaartaa pihalle.

Alkuperäinen kirjoittaja asdf:
Hurja!

Vähän aikaa sitten pikkutyttö käveli yksikseen kadulla ja joku mies tuli multa pyytämään että menisin kysymään mikä tytöllä on koska pelkäsi että jos itse menee niin luullaan perverssiksi tai joutuu muuten hankaluuksiin :D

(Tytön vanhemmat löytyivät vähän matkan päästä )

Kyllä on maailma hurjaksi mennyt, kun ihmiset eivät enää uskalla toisiaan auttaa. Ja hulluinta on se, että tuonkin miehen pelko varmaan oli ihan aiheellinen.

Alkuperäinen kirjoittaja sfr:
Hurja!

Kyllä on maailma hurjaksi mennyt, kun ihmiset eivät enää uskalla toisiaan auttaa. Ja hulluinta on se, että tuonkin miehen pelko varmaan oli ihan aiheellinen.
Totta puhut!

Ite noin kolme-, neljävuotiaana karkasin pihasta ja onneksi tuttu mies korjasi minut autoonsa ja toi takaisin kotiin. En tiedä vastustelinko, mutta pahaltahan sekin ulkopuoliselle nykypäivänä näyttäisi... se oli pienessä maalaiskylässä ja kaikki tunsivat toisensa.

Alkuperäinen kirjoittaja sfr:
Hurja!

Totta puhut!

Ite noin kolme-, neljävuotiaana karkasin pihasta ja onneksi tuttu mies korjasi minut autoonsa ja toi takaisin kotiin. En tiedä vastustelinko, mutta pahaltahan sekin ulkopuoliselle nykypäivänä näyttäisi... se oli pienessä maalaiskylässä ja kaikki tunsivat toisensa.

Olen samaa mieltä. Hysteria mennyt aivan mahdottomaksi.

Yhteistyössä