Miestä ei voi jättää taapron kanssa :( (sori tuli vähän pitkä sepustus)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja huoh
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja HelloShitty:
tajuuko edes mies että sillä on ongelma? ja meinaako hakeutua hoitoon? :|
kuulostaa aika pahalta. toivottavasti et aja ittees ihan loppuun. kai sä itekin tajuut että pitäis tulla muutosta tohon. :hug: :hug: :hug:

Väittää tajuavansa, mut vähän epäilen... Tai ei ainakaan myönnä kuinka paha ongelma on!
Joo, tajuan et pitäis tulla muutos, mutta en tajua itseäni miksi en saa sitä aikaiseksi?!
Mä tiedän että olen idiootti! :(

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja HelloShitty:
tajuuko edes mies että sillä on ongelma? ja meinaako hakeutua hoitoon? :|
kuulostaa aika pahalta. toivottavasti et aja ittees ihan loppuun. kai sä itekin tajuut että pitäis tulla muutosta tohon. :hug: :hug: :hug:

Väittää tajuavansa, mut vähän epäilen... Tai ei ainakaan myönnä kuinka paha ongelma on!
Joo, tajuan et pitäis tulla muutos, mutta en tajua itseäni miksi en saa sitä aikaiseksi?!

et todellakaan oo!!!! ei se tosta noin vaan onnistu ja ei se helppoa oo. kun on tottunu siihen toiseen, uskoo siihen et tapahtuu muutosta ja uskoo siihen että se henkilö mihin rakastui on jossain siellä ongelman alla. :| joskus sitä muutosta tulee. jotkut taas ei voi luopua siitä alkoholista.

tärkeintä olis jos mies menis hoitoon. ota vaikka yhteys aa:han jos sieltä saisit hyviä neuvoja. täällä plussallakin taitaa olla joku alkoholistien omaisten/läheisten tukiryhmä. kovasti tsemppiä! :hug:

Anopille soitettu: Hän ei ollut ymmärtänyt ettei saa lähteä?! Anopilla oli (vaihteeksi) "itsesääli" ääni "hänkö nyt teki väärin" ym. Totesin vain että minä oon tehnyt virheen kun en oo sanonut tarpeeksi selvästi ettei hän saa poistua.
Seuraavaksi kyllä sanoi että kun laittoivat kuopuksen päiväunille (ei nukkunut), hän ajatteli ettei siellä ole mitään hätää. Mies oli kuulemma sanonut et mä tuun pian?!
Tiedä nyt mitä tekis kun esikoiselle tuli kaksi aikaa sairaalaan. Kai mun pitää ottaa kuopus mukaan... :/

Alkuperäinen kirjoittaja ap:

Et siä oo idiootti, elämä alkoholistin kanssa on vaikeaa
Ne osaa vaan puhua jotenkin niin pirun taitavasti

Ja siihen kun et oikein siä voi vaikuttaa
Mutta siun on tässä ajan kanssa tehtävä päätös, haluatko tuollaista loppuelämäsi? ja haluatko lapsille tuollaista elämää?
Ellei käy se hyvin harvoin tapahtuva asia, että miehes lopettaa juomisen :/

Yhteistyössä