Miespuolisen työkaverin käytös kummastuttaa

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "tuire"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

"tuire"

Vieras
Se on mua aikaisemminkin sanonut kullakseen, tosin vain yhdesti.
Eilen tehtiin töitä yhdessä, ja mulle sitten iski hetkellinen aivotoiminnan katkos tai jotain ja mä sanoin sille (työhön liittyen) että "älä rakkaani heitä sitä paperia pois".. ja se vastas että ei, en heitä kulta.

Ööm.. mitä?

Mä oon ihastunut, oon ollut jo pitkään, mutta oon saanut pidettyä itteni aisoissa. Nyt ei olla nähty pitkään aikaan kesälomista johtuen ja näköjään mä oon edelleen siihen ihan heikkona. Tuo mun "rakkaani" heitto oli puolivitsillä, mutta kyllähän mä niin oikeastikin ajattelen. Harvemmin kuitenkaan työkavereitani rakkaikseni kutsun, saati sitten muita kuin perheenjäseniäni. Mutta tuo sen vastaus.

:O

Kannattaako tuota (sen vastakommenttia) nyt ottaa kovin vakavasti, vai saanko mä leijua edes hiukkasen?

[QUOTE="tuire";24280630]mä sanoin sille (työhön liittyen) että "älä rakkaani heitä sitä paperia pois".. ja se vastas että ei, en heitä kulta. [/QUOTE]

Kuulisimmepa äänensävytkin... minusta tuo näyttää samalla mitalla antamiselta. Vertaa "älä ääliö heitä sitä paperia pois" -- "ei, en heitä, läskipää".

No jos eka sanot toista rakkaaksi, niin totta kai siihen vastataan, että kulta. Mä ainakin vastaisin. En tiedä, vastaisinko ihan kenelle tahansa, mutta ainakin hyvälle kaverille tai ihmiselle, josta muutenkin välitän tai olen jopa ihastunut.

• Tykkää
Reactions: HouseOfSleep
Kuulisimmepa äänensävytkin... minusta tuo näyttää samalla mitalla antamiselta. Vertaa "älä ääliö heitä sitä paperia pois" -- "ei, en heitä, läskipää".

Just tuota mä tarkoitin.
Mä sanoin sen kyllä suht hempeellä äänensävyllä ja se vastas samalla tavalla. Olihan se aika siirappimaista molempien osalta. Mutta tosiaan noin mäkin aattelin, että antaa samalla mitalla takaisin ilman sen suurempia merkityksiä. Enkä mä luota omiin "arvioihini" tilanteesta, koska mä oon tunteideni sokaisema ja kyllähän te tiedätte mitä se sitten tekee..

Juu, näinpä. Voi olla samalla mitalla takaisin antamista tai sitten herra on oikeasti kiinnostunut. Pitäisi olla näkemässä ja kuulemassa tilanne, että voisi kertoa, mitä hän tarkoitti.

• Tykkää
Reactions: HouseOfSleep
Vain nainen voi tehdä asiasta kuin asiasta ongelman. Eiköhän työkaveri heittänyt palautteen vitsinä, turha sitä on spekuloida, pyydä mielummin suoraan treffeille...

No mun on vaikea sanoa asiaan mitään kun mulla on niin tiivis työyhteisö, jossa olemme kaverieta ja ystäviä työn ulkopuolellakin, olemme siis kuin jokaisen toinen perhe, tai niin aina sanomme, että tämä toinen kotimme, työpaikka siis. Meillä voi hellittelyä välillä esiintyä työkavereiden kesken.

Olettaisin olevan vitsi. Jos se sun työkaveri olis nainen niin se olis tehnyt avauksen 'Työkaverini sano mua rakkaakseen, sanoks se vitsillä, vahingossa vai rakastaako se mua?'

Yhteistyössä