Mieskö vaihtoon?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Ihanainen
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Tiällä sitä vuan voehkitaa ja valitettaa. Eikö teillä eokokutaleilla ja poejanlopeilla ou mittää muuta toloku tekemistä ? Tämä ukko lopettaa vaksaelut tähä ja lähtöö pöllimehtää !!

Onkohan miehesi älyllisesti ihan normaalitasoinen? Nuo hihittelyt kuulostavat vähintäänkin kummallisilta. Empatiakyvyssä näyttäisi myös olevan puutteita. Teidän välillänne ei kertomasi perusteella tunnu olevan aitoa lämpöä ja hellyyttä, vaan mies lähinnä käyttää sinua taloudellisesti hyväkseen.

Sinä valitat ihan asiasta. Harva nainen jaksaisi sietää tuollaista avomiestä. Kaikki maailman miehet eivät todellakaan ole samanlaisia. Etsi sellainen, joka on kiinnostunut sinusta eikä rahoistasi, ja joka ei hauskuuta itseään kiusaamalla sinua.

Jos nautit kynnysmattona olemisesta, ole.
Mutta jos vähänkin arvostat itseäsi, et tuollaista katsele.
Ongelma on tässä kahden ihmisen, ei yksin miehesi.

Sinä mahdollistat tuollaisen käytöksen ja vain sinä voit siitä tehdä lopun.
Lopeta ulina ja kaiken sietäminen, oikaise ryhtisi ja ole aikuinen, upea ja arvonsa tunteva NAINEN, joka ansaitsee arvoisensa kohtelun.

Hei!
Ajattelin ensiksi etten vastaisi sinulle kun tässä ketjussa on jo niin monta vastaajaa ja ihan asiallisiakin viestejä. Mutta sitten vastaukset luettuani huomasin ettei sinulla ole ketjussa ""kanssasisaria"".

Haluaisin vain sanoa että todella miehesi muistuttaa ex seurustelukumppaniani käytöksellään. Samanlaista itsestään selvänä pitämistä ja kiusaamista joka on alistavaa ja yhdyn kommenttiin, - väkivältaistakin.

Oma suhteeni kesti 2 vuotta. Ja ko miehen käytös huipentui lopulta nyrkin heristelemiseen, tavaroiden viskomiseen yms. En onneksi Ehtinyt saada nyrkkiä naamaani, kun hänet jätin taakseni. Myös hänen huumorintajunsa perustui toisen (minun) alistamiseen josta hän sai tyydytyksensä. Koin olevani hänen ""sijaisäitinsä"". Nooh... Hänellä ei ollut kunnollisia läheisiä ihmissuhteita joka hidastutti eroani hänestä... Suhteeni häneen perustui myös osaksi ""hoivaviettiin"", haluun auttaa yksinäistä.

Onnekseni minulla on melko hyvä itsetunto, sillä sitä tuollainen suhde todella vaatii!
Nykyään olen uudessa suhteessa enkä enää vastaa ex:n tarpeisiin millään tavalla, vaikka hän on minua Yrittänyt tavoittaa.

Nykyinen kumppanini on aivan erilainen ja osaa arvostaa naista (tulevaisuudesta en tiedä - vieläkin varuillaan...)

Mutta. Kehoitan todella HARKITSEMAAN

Jatkan.. Niin ja yhdyn vielä siihen kommenttiin, että usein tuollainen käytös varmasti vain pahenee jatkossa, kun toisen kunnioitus jää puutteelle. Ja miehiä todella on Suomessakin paljon, erilaisia. Kaikkea hyvää!

Mitä todella teet tuolla tyypillä, Ihanainen?
Et mitään.

Jos asunto ei ole sinun tai olette vuokralla, hanki toki itsellesi uusi asunto ja muuta itse. Ei siitä tarvitse hänelle edes etukäteen ilmoitella, hoidat vain vuokranantajaan nähden asiat omalta osaltasi ja teet muuttoilmoituksen.

Jos asunto on sinun, kerää miehen kamppeet läjään, vieköön itse minne tahtoo, vaikka sinne yritykseensä tai hotelliin, ei se enää ole sinun vastuullasi. Alivuokrasopimuksissa irtisanomisaika on 2 vko, ilman sopimusta ei edes sitä.

Puheet naimisiinmenosta ja talon rakentamisesta ovat taloudellisen hyödyn tavoittelua, ei muuta. Komiat kulissit, jotta saa statusta. Yrittäjänä hänellä ei liene pelkoa, että erossa hän joutuisi tasinkoa maksamaan, se olisit sinä. Yrittäjillä kun mahdollisuus pitää tilinsä aina sellaisina, että viivan alle ei jää mitään.

Ei voi oikein edes uskoa, että lapseton nainen on suostunut näinkin pitkään tuohon tilanteeseen. Että vielä nöyrryt sinne peitonkin alle!

Kun viisi vuotta suhteesta on takana ja tilanne on teillä se mikä on, niin ymmärrän että tilanteeseen voi vain jäädä makaamaan ja ajattelee, että tätä suhteet ovat, vaikka monet täälläkin ovat ihmetelleet asiaa mikset ole lähtenyt jo aikoja sitten.

oma tilanteeni on se, että olen mielestäni ihan järkevä ihminen :) ja viisi vuotta sitten tapasin nykyisen kihlattuni, jonka kanssa synkkasi tosi hyvin. jossain aikaisemmassa viestissä esille tullut ""alistava huumori"" on kuitenkin nykyään lähes jokapäiväistä meillä. Tiettyyn pisteeseen asti sitä jaksoi kuunnella ja alussakin sen suodatti vain sillä, että onpa rakkaallani hassu huumorintaju. Nyt olen siihen kuitenkin täysin kyllästynyt ja olemme keskustelleet asiasta, tosin toistaiseksi tuloksetta. Turhauttavaa, kuka nyt itsensä morkkaamisesta tykkää?

Olen tullut tulokseen, että silloin kun suhteessa alistetaan -henkisellä/fyysisellä tavalla, tällä alistavalla henkilöllä ei kaikki ole kotona, vaan sosiaalinen/toisia huomioon ottava kehitys on jäänyt vähän vajaaksi... Eli äitiä kovasti vielä tarvittaisiin. Alkuperäinenkin on varmasti pikkuhiljaa ajautunut tämän viiden vuoden aikana tilanteeseensa ja nyt sen kunnolla huomannut.

Voimia sinulle, kovat peliin nyt vaan, keskustelet miehesi kanssa tästä asiasta -ei tuollaisesta passattavasta miehestä voi tuollaisenaan aviomiestä tulla, isänä olemisesta puhumattakaan!