Mieshuolia

Saisko apuja??
Ihastuin korviani myöten mieheen joka kohtelee minua vähän miten sattuu, tavataan aina kun hänelle sopii ja luulee että istun häntä aina kotona odottamassa. Lisäksi hänellä ei ole juurikaan kokemusta lastenhoidosta ja lasten kanssa olemisesta.

Sitten on toinenkin mies jota olen tapaillut. On ihan mukava ja ollaan aika samanlaisia. On paljon juteltavaa ja kaikki on ok. Hänellä on pari lasta itsellä ja tulee tosi hyvin toimeen minun lasten kanssa. On valmis tekemään melkein mitä vain minun eteeni ja lisäksi on aika varakas.

Nyt en tiedä mitä pitäisi tehdä. Tiedän ettei jutusta tuon ihastuksen kanssa tule mitään, koska ei ilmeisesti ole yhtä kiinnostunut minusta kun minä hänestä. Ekaa kertaa olen kuitenkin tosi ihastuntut ja samaa tunnetta ei ole tätä toista miestä kohtaan. Jättäisinkö siis molemmat vai mitä ihmettä pitäisi tehdä? Olisin joku aika sitten ollut tyytyväinen jos olisin tavannut tuon ok-miehen mutta nyt koettuani tuon täydellisen ihastumisen niin kaikki tuntuu niin laimealta...

voi teitä
Ai ettei voi olla kiinnostusta kahta miestä kohtaan yhtä aikaa olematta kelvoton nainen??? Voi hyvät hyssykät... millä vuosisadalla te elätte?

Olis kai vähän eri asia, jos olis naimisissa tai muuten sitoutunut, mutta tuossa seurustelun vaiheessa on varmaan ihan luonnollista että katselee myös ympärilleen.

Mutta alkuperäiseen kysymykseen: kumman valitisisin itse. Kahdenkymmenen vuoden suhteen jälkeen sen ei-niin-sykähdyttävän mutta luotettavan miehen kanssa sanoisin, että jos se on keskustelutaitoinen ja mielikuvitusta omaava mies, niin valitse hänet ja kehittäkää suhdetta niin että vipinää alkaa tulla. Mutta jos on umpinainen mies, jolla vähän mielikuvitusta, niin löydät ennen pitkää itsesi kuolleesta suhteesta.

Ei se sykähdyttävämpi mieskään välttämättä huono ole, mutta sille pitää ennen pitkää tehdä selväksi, mitkä ovat sun reunaehtosi luotettavalle suhteelle. Voi olla, että vaivannäkösi palkittaisiin haastavalla ja rikkaalla suhteella, josta ei puutu jännitettä. Tai sitten ei.

Rulettiahan ne ihmissuhteet valitettavasti on ja vaativat joka tapauksessa paljon työtä, että saadaan toimimaan pitkällä aikavälillä. Niin että valitset niin tai näin, helppoa ei tule olemaan.

Anteeksi kyynisluontoinen vastaus, heijastanee omia tunnelmiani sen mukavan, luotettavan ja turvallisen miehen kanssa...

eri mieltä
\
Alkuperäinen kirjoittaja 03.04.2007 klo 12:33 Hag kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 22.03.2007 klo 12:11 Mies kirjoitti:
Siis sulla säpinöitä kahden miehen kanssa samaan aikaan. Ei anna kovin hyvää kuvaa sinusta. Toivottavasti kumpikaan miehistä ei haksahda kaltaiseesi jojottelijaan.
YES, 110% SAMA MIELTÄ
110 prosenttisesti eri mieltä täällä. Kyllä deittailla saa nainenkin.

Yhteistyössä