Mies vissii joutuu sit reissuhommiin...

:hug:
Tottakai se harmittaa ja mietityttää, ihan varmasti. Te olette ajatelleet asian niin, että elätte niin, että arkea on kokoajan pyörittämässä molemmat.
En miekään ihan märehtimättä nielis ajatusta, että mies alkais olla viikot pois - enkä tiiä, nielisinkö edes märehtimisellä.
Me, tai ainakin mie, oon ajatellut myös niin, että päivät mie vielä nää lapset saan hoidettua, mutta jos mies ei illalla tuu kotiin, niin mie alan olla helisemässä.
Siis jos se ois jatkuva tilanne - ei yks päivä / ilta tai yks viikko.
Ja siis siinätapauksessa, että me ollaan yhä perhe. Toki pakonedessä, esim. jos ero tulis, tai jotain muuta tapahtuis, niin tilanne ei ois enää verrannollinen.

 
Keittiönoita
Tosi harmi :( Koita juoksuttaa koiria viikonloppuisin, kun mies on kotona. Ymmärrän oikein hyvin, että ei ole tuon ikäisen lapsen kanssa ihan yksinkertaista lähteä mammutteja ulkoiluttamaan. Mun kuopus oli jo miltei 5, kun meille pentu tuli. Onks sulla mitään paikkaa, missä voisit laskea koirat irti?
 
huoh
Alkuperäinen kirjoittaja Greeata:
Alkuperäinen kirjoittaja huoh:
Kyllä nuo reissumiehet on nähty.Niistä tulee ihan oikeasti pettäjiä.Sinun ukkosi varmaan haluaa sen takia reissuhommiin jos vaikka saisi vaihtelua elämään.
Eiköhän juu :) muuten kun sitä vaihtelua ei elämäänsä saa. Oon pahoillani, jos siulle on noin käyny! :hug:


En ole kokenut.Kuulluut kylläkin paljon.Ihan lähemmiltäkin ihmisiltä.
Mistä sinä tiedät mitä vaihtelua se miehesi löytää viikon reissulta.
Hyvinkin voi kuules tapahtua vaikka mitä !
Äkkiäkkös ne muijan löytävät.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita:
Tosi harmi :( Koita juoksuttaa koiria viikonloppuisin, kun mies on kotona. Ymmärrän oikein hyvin, että ei ole tuon ikäisen lapsen kanssa ihan yksinkertaista lähteä mammutteja ulkoiluttamaan. Mun kuopus oli jo miltei 5, kun meille pentu tuli. Onks sulla mitään paikkaa, missä voisit laskea koirat irti?
Ei muuta kuin mökillä...ja sielläkin metsää ja lääniä on vaikka muille jakaa, mutta kolme koiraa yhdessä irti...laumassa tyhmyys tiivistyy ja sit yks ku keksii lähteä jonkun hajun perään, ni muut menee kans. Eikä ihan heti palaa. Ja siellä on susia ja muutama karhukin, joten mielelläni en niitä siellä laske mihinkään...

Mutta juuh...sie onneks ymmärrät tuon ulkoiluttamisen vaikeuden :D Viikonloppuisin pakko juoksuttaakkin paljon. Ja nyt kun vielä on tuolla nartulla laihdutuskuuri päällä, ni lepopäiviä ei sais kertyä ku maks. yks peräkkäin...
 
Bannitar
Jollakin on vissiin tosi surkea kokemus miehestään, jos heti ekana on pettäminen mielessä. Ei kaikki miehet todellakaan petä heti ensimmäisen tilaisuuden tullen. On miehiä, joille perhe on se tärkein, ei joku hikinen pano jonkun hikisen kakkosmuijan kanssa.

Ja tuskinpa niitä naisia jossain asennushommissa pääsee tiirailemaan.
 
Keittiönoita
Alkuperäinen kirjoittaja Greeata:
Ei muuta kuin mökillä...ja sielläkin metsää ja lääniä on vaikka muille jakaa, mutta kolme koiraa yhdessä irti...laumassa tyhmyys tiivistyy ja sit yks ku keksii lähteä jonkun hajun perään, ni muut menee kans. Eikä ihan heti palaa. Ja siellä on susia ja muutama karhukin, joten mielelläni en niitä siellä laske mihinkään...

Mutta juuh...sie onneks ymmärrät tuon ulkoiluttamisen vaikeuden :D Viikonloppuisin pakko juoksuttaakkin paljon. Ja nyt kun vielä on tuolla nartulla laihdutuskuuri päällä, ni lepopäiviä ei sais kertyä ku maks. yks peräkkäin...
Joo, tolvanoita mitä tolvanoita :D Onneksi ovat kuitenkin tarhassa, niin ei sentään tarvitse koirien kintut ristissä olla. Otat arkisin pojun pihalle ja ulkoiluta koiria siinä vaikka yksitellen.

 
Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita:
Alkuperäinen kirjoittaja Greeata:
Ei muuta kuin mökillä...ja sielläkin metsää ja lääniä on vaikka muille jakaa, mutta kolme koiraa yhdessä irti...laumassa tyhmyys tiivistyy ja sit yks ku keksii lähteä jonkun hajun perään, ni muut menee kans. Eikä ihan heti palaa. Ja siellä on susia ja muutama karhukin, joten mielelläni en niitä siellä laske mihinkään...

Mutta juuh...sie onneks ymmärrät tuon ulkoiluttamisen vaikeuden :D Viikonloppuisin pakko juoksuttaakkin paljon. Ja nyt kun vielä on tuolla nartulla laihdutuskuuri päällä, ni lepopäiviä ei sais kertyä ku maks. yks peräkkäin...
Joo, tolvanoita mitä tolvanoita :D Onneksi ovat kuitenkin tarhassa, niin ei sentään tarvitse koirien kintut ristissä olla. Otat arkisin pojun pihalle ja ulkoiluta koiria siinä vaikka yksitellen.
Hitto, ku se juoksutarhan ois tarkoitus rakentaa, mutta sen saa vasta pystyyn, kun maa on sula. Sit sais koirat isoon juoksutarhaan rymyämään keskenään, ni saisivat siinäkin liikuntaa. Onneks on joo ulkokoiria, ni ei oo semmosta hätää niitten hätien kanssa :D
 
Keittiönoita
Alkuperäinen kirjoittaja Greeata:
Hitto, ku se juoksutarhan ois tarkoitus rakentaa, mutta sen saa vasta pystyyn, kun maa on sula. Sit sais koirat isoon juoksutarhaan rymyämään keskenään, ni saisivat siinäkin liikuntaa. Onneks on joo ulkokoiria, ni ei oo semmosta hätää niitten hätien kanssa :D
Siinä on ukolle viikonlopputekemistä, kun maa sulaa =) Mutta kyllä sä siihen asti pärjäät. Kannattaa varmaan vähän tarkistaa koirien ruokavaliota nyt, kun eivät pääse niin usein liikkumaan.

 
Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita:
Alkuperäinen kirjoittaja Greeata:
Hitto, ku se juoksutarhan ois tarkoitus rakentaa, mutta sen saa vasta pystyyn, kun maa on sula. Sit sais koirat isoon juoksutarhaan rymyämään keskenään, ni saisivat siinäkin liikuntaa. Onneks on joo ulkokoiria, ni ei oo semmosta hätää niitten hätien kanssa :D
Siinä on ukolle viikonlopputekemistä, kun maa sulaa =) Mutta kyllä sä siihen asti pärjäät. Kannattaa varmaan vähän tarkistaa koirien ruokavaliota nyt, kun eivät pääse niin usein liikkumaan.
Ruokavaliot joo sit tarkastellaan ehottomasti. Kevättä kohti muutenkin kevennetään taasen. Ja siinä taitaa olla meille kaikille hieman nikkarointia ja kaivuupuuhia, kunhan maat sulaa :)
 
eräs
Alkuperäinen kirjoittaja Rajoja:
Käytä sit miehes kans kondomeja sillo kun ukko on kotona. Ettet saa mitään tautia tuliaisina huorilta Joissa mun miehet käy
Mikä ihme nykyään puolisoita vaivaa, kun aina ajatellaan pettämistä? Miksi ap ei voisi luottaa mieheensä. Minunkin mieheni on reissuhommissa ollu eikä ikinä oo tullu mieleenkään toiset naiset.

Tsemppiä sulle ap, kyllä sinä pärjäät kun on pakko. niin meni minullakin aikanaan. Nyt tuntuu kun mies on enemmän tässä kotona ettei enää pärjää ilman häntä:).
 
:hug: Ap, mun sympatiat on ihan täysin sun puolella, ja ymmärrän, et ei tunnu kivalle tuo tilanne. Meillä kans leijuu sama uhka ilmassa. Erotuksella, et koiria on 2, eikä asuta maalla, mutta olen raskaana. Että ei naurata.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Sisu:
:hug: Ap, mun sympatiat on ihan täysin sun puolella, ja ymmärrän, et ei tunnu kivalle tuo tilanne. Meillä kans leijuu sama uhka ilmassa. Erotuksella, et koiria on 2, eikä asuta maalla, mutta olen raskaana. Että ei naurata.
Tack! =) Eihän tää joo kivalle tunnu. Ja siks täällä tätä purankin... :/ Pakkohan siitä on sit selviytyä, kun se tilanne ajankohtaiseksi tulee. Ei muu auta. Juu ei varmaan naurata sinnuu! Ei miutakaan tuossa tilanteessa jos vielä raskaana oisin.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Greeata:
Alkuperäinen kirjoittaja Sisu:
:hug: Ap, mun sympatiat on ihan täysin sun puolella, ja ymmärrän, et ei tunnu kivalle tuo tilanne. Meillä kans leijuu sama uhka ilmassa. Erotuksella, et koiria on 2, eikä asuta maalla, mutta olen raskaana. Että ei naurata.
Tack! =) Eihän tää joo kivalle tunnu. Ja siks täällä tätä purankin... :/ Pakkohan siitä on sit selviytyä, kun se tilanne ajankohtaiseksi tulee. Ei muu auta. Juu ei varmaan naurata sinnuu! Ei miutakaan tuossa tilanteessa jos vielä raskaana oisin.
Olen ihan varma, että oppii siihen, hoitamaan siis yksin arjen, mutta mulla ei kieltämättä ole halujakaan. Tottunu niin siihen, että toinen on kotona, ja ollaan niin kiinni miehen kans toisissamme, että... Meillä tosin oli syksyllä 5viikon jakso, kun mies kulki ma aamu- to ilta 200km päähän töihin. Parhaana iltana istuttiin tytön kans sen sängyn laidalla, ja itkettiin molemmat, kun oli niin ikävä iskää / miestä... :ashamed:
 
JONSERED Karhunkantaja
Kyllähän tuohon tottuu...

Minun on kyllä vaikea ottaa kantaa, sillä äijä on aina ollut reissuhommissa, eli se on ollut arkea alusta saakka. Ja takuulla pärjäätte joka tavalla, taloudellisesti ja muutenkin. Hullu se on, joka alkaa pettämisiä heti kuvitella...

Itse pyöritän arkea neljän lapsen kanssa ja hoidan yrityksen asioita, äijä on reissussa, toisinaan useamman viikon kerrallaan ja toisinaan kotona viikkotolkulla ja olemme yhdessä 24h/vrk. Puhelin on keksitty ja mese. Eli ei sitä aivan irti ole, vaikka fyysistä etäisyyttä olisikin.
 
Alkuperäinen kirjoittaja JONSERED Baroness of Bastardia:
Kyllähän tuohon tottuu...

Minun on kyllä vaikea ottaa kantaa, sillä äijä on aina ollut reissuhommissa, eli se on ollut arkea alusta saakka. Ja takuulla pärjäätte joka tavalla, taloudellisesti ja muutenkin. Hullu se on, joka alkaa pettämisiä heti kuvitella...

Itse pyöritän arkea neljän lapsen kanssa ja hoidan yrityksen asioita, äijä on reissussa, toisinaan useamman viikon kerrallaan ja toisinaan kotona viikkotolkulla ja olemme yhdessä 24h/vrk. Puhelin on keksitty ja mese. Eli ei sitä aivan irti ole, vaikka fyysistä etäisyyttä olisikin.
Onneks on miun ja miehen väliset puhelut ja tekstarit ilmaisia koko tän vuoden :D sekin helpottaa!
 

Yhteistyössä