eipä tullut mieleen. joten en myönnä. Mutta pettämisestä mies tietää, että jos semmoista ikinä tekee, niin se menettää kaiken.Alkuperäinen kirjoittaja huoh:Myönnä ap että tuo kävi mielessäsi mitä kirjoitin
Alkuperäinen kirjoittaja Greeata:Eiköhän juu muuten kun sitä vaihtelua ei elämäänsä saa. Oon pahoillani, jos siulle on noin käyny! :hug:Alkuperäinen kirjoittaja huoh:Kyllä nuo reissumiehet on nähty.Niistä tulee ihan oikeasti pettäjiä.Sinun ukkosi varmaan haluaa sen takia reissuhommiin jos vaikka saisi vaihtelua elämään.
Ei muuta kuin mökillä...ja sielläkin metsää ja lääniä on vaikka muille jakaa, mutta kolme koiraa yhdessä irti...laumassa tyhmyys tiivistyy ja sit yks ku keksii lähteä jonkun hajun perään, ni muut menee kans. Eikä ihan heti palaa. Ja siellä on susia ja muutama karhukin, joten mielelläni en niitä siellä laske mihinkään...Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita:Tosi harmi Koita juoksuttaa koiria viikonloppuisin, kun mies on kotona. Ymmärrän oikein hyvin, että ei ole tuon ikäisen lapsen kanssa ihan yksinkertaista lähteä mammutteja ulkoiluttamaan. Mun kuopus oli jo miltei 5, kun meille pentu tuli. Onks sulla mitään paikkaa, missä voisit laskea koirat irti?
Joo, tolvanoita mitä tolvanoita Onneksi ovat kuitenkin tarhassa, niin ei sentään tarvitse koirien kintut ristissä olla. Otat arkisin pojun pihalle ja ulkoiluta koiria siinä vaikka yksitellen.Alkuperäinen kirjoittaja Greeata:Ei muuta kuin mökillä...ja sielläkin metsää ja lääniä on vaikka muille jakaa, mutta kolme koiraa yhdessä irti...laumassa tyhmyys tiivistyy ja sit yks ku keksii lähteä jonkun hajun perään, ni muut menee kans. Eikä ihan heti palaa. Ja siellä on susia ja muutama karhukin, joten mielelläni en niitä siellä laske mihinkään...
Mutta juuh...sie onneks ymmärrät tuon ulkoiluttamisen vaikeuden Viikonloppuisin pakko juoksuttaakkin paljon. Ja nyt kun vielä on tuolla nartulla laihdutuskuuri päällä, ni lepopäiviä ei sais kertyä ku maks. yks peräkkäin...
Hitto, ku se juoksutarhan ois tarkoitus rakentaa, mutta sen saa vasta pystyyn, kun maa on sula. Sit sais koirat isoon juoksutarhaan rymyämään keskenään, ni saisivat siinäkin liikuntaa. Onneks on joo ulkokoiria, ni ei oo semmosta hätää niitten hätien kanssaAlkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita:Joo, tolvanoita mitä tolvanoita Onneksi ovat kuitenkin tarhassa, niin ei sentään tarvitse koirien kintut ristissä olla. Otat arkisin pojun pihalle ja ulkoiluta koiria siinä vaikka yksitellen.Alkuperäinen kirjoittaja Greeata:Ei muuta kuin mökillä...ja sielläkin metsää ja lääniä on vaikka muille jakaa, mutta kolme koiraa yhdessä irti...laumassa tyhmyys tiivistyy ja sit yks ku keksii lähteä jonkun hajun perään, ni muut menee kans. Eikä ihan heti palaa. Ja siellä on susia ja muutama karhukin, joten mielelläni en niitä siellä laske mihinkään...
Mutta juuh...sie onneks ymmärrät tuon ulkoiluttamisen vaikeuden Viikonloppuisin pakko juoksuttaakkin paljon. Ja nyt kun vielä on tuolla nartulla laihdutuskuuri päällä, ni lepopäiviä ei sais kertyä ku maks. yks peräkkäin...
Siinä on ukolle viikonlopputekemistä, kun maa sulaa =) Mutta kyllä sä siihen asti pärjäät. Kannattaa varmaan vähän tarkistaa koirien ruokavaliota nyt, kun eivät pääse niin usein liikkumaan.Alkuperäinen kirjoittaja Greeata:Hitto, ku se juoksutarhan ois tarkoitus rakentaa, mutta sen saa vasta pystyyn, kun maa on sula. Sit sais koirat isoon juoksutarhaan rymyämään keskenään, ni saisivat siinäkin liikuntaa. Onneks on joo ulkokoiria, ni ei oo semmosta hätää niitten hätien kanssa
Ruokavaliot joo sit tarkastellaan ehottomasti. Kevättä kohti muutenkin kevennetään taasen. Ja siinä taitaa olla meille kaikille hieman nikkarointia ja kaivuupuuhia, kunhan maat sulaaAlkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita:Siinä on ukolle viikonlopputekemistä, kun maa sulaa =) Mutta kyllä sä siihen asti pärjäät. Kannattaa varmaan vähän tarkistaa koirien ruokavaliota nyt, kun eivät pääse niin usein liikkumaan.Alkuperäinen kirjoittaja Greeata:Hitto, ku se juoksutarhan ois tarkoitus rakentaa, mutta sen saa vasta pystyyn, kun maa on sula. Sit sais koirat isoon juoksutarhaan rymyämään keskenään, ni saisivat siinäkin liikuntaa. Onneks on joo ulkokoiria, ni ei oo semmosta hätää niitten hätien kanssa
En kait mie tuliaisia saa huorilta joissa siun miehet käy?!?Alkuperäinen kirjoittaja Rajoja:Käytä sit miehes kans kondomeja sillo kun ukko on kotona. Ettet saa mitään tautia tuliaisina huorilta Joissa mun miehet käy
Mikä ihme nykyään puolisoita vaivaa, kun aina ajatellaan pettämistä? Miksi ap ei voisi luottaa mieheensä. Minunkin mieheni on reissuhommissa ollu eikä ikinä oo tullu mieleenkään toiset naiset.Alkuperäinen kirjoittaja Rajoja:Käytä sit miehes kans kondomeja sillo kun ukko on kotona. Ettet saa mitään tautia tuliaisina huorilta Joissa mun miehet käy
Tack! =) Eihän tää joo kivalle tunnu. Ja siks täällä tätä purankin... :/ Pakkohan siitä on sit selviytyä, kun se tilanne ajankohtaiseksi tulee. Ei muu auta. Juu ei varmaan naurata sinnuu! Ei miutakaan tuossa tilanteessa jos vielä raskaana oisin.Alkuperäinen kirjoittaja Sisu::hug: Ap, mun sympatiat on ihan täysin sun puolella, ja ymmärrän, et ei tunnu kivalle tuo tilanne. Meillä kans leijuu sama uhka ilmassa. Erotuksella, et koiria on 2, eikä asuta maalla, mutta olen raskaana. Että ei naurata.
Olen ihan varma, että oppii siihen, hoitamaan siis yksin arjen, mutta mulla ei kieltämättä ole halujakaan. Tottunu niin siihen, että toinen on kotona, ja ollaan niin kiinni miehen kans toisissamme, että... Meillä tosin oli syksyllä 5viikon jakso, kun mies kulki ma aamu- to ilta 200km päähän töihin. Parhaana iltana istuttiin tytön kans sen sängyn laidalla, ja itkettiin molemmat, kun oli niin ikävä iskää / miestä... :ashamed:Alkuperäinen kirjoittaja Greeata:Tack! =) Eihän tää joo kivalle tunnu. Ja siks täällä tätä purankin... :/ Pakkohan siitä on sit selviytyä, kun se tilanne ajankohtaiseksi tulee. Ei muu auta. Juu ei varmaan naurata sinnuu! Ei miutakaan tuossa tilanteessa jos vielä raskaana oisin.Alkuperäinen kirjoittaja Sisu::hug: Ap, mun sympatiat on ihan täysin sun puolella, ja ymmärrän, et ei tunnu kivalle tuo tilanne. Meillä kans leijuu sama uhka ilmassa. Erotuksella, et koiria on 2, eikä asuta maalla, mutta olen raskaana. Että ei naurata.
Onneks on miun ja miehen väliset puhelut ja tekstarit ilmaisia koko tän vuoden sekin helpottaa!Alkuperäinen kirjoittaja JONSERED Baroness of Bastardia:Kyllähän tuohon tottuu...
Minun on kyllä vaikea ottaa kantaa, sillä äijä on aina ollut reissuhommissa, eli se on ollut arkea alusta saakka. Ja takuulla pärjäätte joka tavalla, taloudellisesti ja muutenkin. Hullu se on, joka alkaa pettämisiä heti kuvitella...
Itse pyöritän arkea neljän lapsen kanssa ja hoidan yrityksen asioita, äijä on reissussa, toisinaan useamman viikon kerrallaan ja toisinaan kotona viikkotolkulla ja olemme yhdessä 24h/vrk. Puhelin on keksitty ja mese. Eli ei sitä aivan irti ole, vaikka fyysistä etäisyyttä olisikin.