Mies vietiin sairaalaan; minne soitan jotta saan tietää miten hän voi?

  • Viestiketjun aloittaja kuka tietää?
  • Ensimmäinen viesti
An
Soita ensiapuun, sieltä saat tiedon miehen olinpaikasta. Ei ole mikään huipputärkeä linja, jatkuvalla syötöllä turhempiakin puheluita satelee. Ihan asiallista on soittaa ja tiedustella, missä mies on ja mikä on suunnitelmana hänen kohdallaan.
 
An
Olen siinä luulossa, ettei vaihteessa yksittäisen potilaan sijainnista tiedä, sillä tämä edellyttäisi potilaan hoitokertomuksen avaamista, mihin heillä puolestaan ei ole lupaa, kun eivät potilaaseen ole hoitosuhteessa.

Itse työskentelen ensiavussa ja kyllä vain omaiset sinne aina suoraan soittavat.

Näin ainakin meillä homma toimii.
 
Ape
Olen siinä luulossa, ettei vaihteessa yksittäisen potilaan sijainnista tiedä, sillä tämä edellyttäisi potilaan hoitokertomuksen avaamista, mihin heillä puolestaan ei ole lupaa, kun eivät potilaaseen ole hoitosuhteessa.

Itse työskentelen ensiavussa ja kyllä vain omaiset sinne aina suoraan soittavat.

Näin ainakin meillä homma toimii.
Meillä taas vaihteessa katsovat aina ns. palvelutapahtumista, että mille os:lle on kirjattu sisälle. Ei siis nää mitään syytä miksi potilas siellä on yms. Mutta osaavat kertoa olinpaikan.
 
Olen siinä luulossa, ettei vaihteessa yksittäisen potilaan sijainnista tiedä, sillä tämä edellyttäisi potilaan hoitokertomuksen avaamista, mihin heillä puolestaan ei ole lupaa, kun eivät potilaaseen ole hoitosuhteessa.

Itse työskentelen ensiavussa ja kyllä vain omaiset sinne aina suoraan soittavat.

Näin ainakin meillä homma toimii.
Kyllä ainakin "meillä päin" keskus näkee potilassijoitukset nimen perusteella, hoitokertomusohjelma on eri ku osastojen potilassijoitteluohjelma josta ei siis nää mitään sairaskertomuksia (mikähän lie oikea termi tälle ohjelmalle).
 

Yhteistyössä