Vaikka potilas olisikin päihtynyt, ei se poissulje sitä, ettei tällä voisi olla ihan oikea hätä.Siellä on ihan oikeitakin sairastapauksia, anna juopon nukkua päänsä selväksi.
Oho, meni tämä ohi. Heiltä saa siis kysellä. Ok, hyvä.Soita ensiapuun, sieltä saat tiedon miehen olinpaikasta. Ei ole mikään huipputärkeä linja, jatkuvalla syötöllä turhempiakin puheluita satelee. Ihan asiallista on soittaa ja tiedustella, missä mies on ja mikä on suunnitelmana hänen kohdallaan.
Nii oliko päihtynyt vai eioli niin päissäänkin vietäessä, että tietääkö edes omaa nimeään :/
No ei ollut, ei ole minun viestini tämä. Ja mitä se sinua kiinnostaa?Nii oliko päihtynyt vai ei
Meillä taas vaihteessa katsovat aina ns. palvelutapahtumista, että mille os:lle on kirjattu sisälle. Ei siis nää mitään syytä miksi potilas siellä on yms. Mutta osaavat kertoa olinpaikan.Olen siinä luulossa, ettei vaihteessa yksittäisen potilaan sijainnista tiedä, sillä tämä edellyttäisi potilaan hoitokertomuksen avaamista, mihin heillä puolestaan ei ole lupaa, kun eivät potilaaseen ole hoitosuhteessa.
Itse työskentelen ensiavussa ja kyllä vain omaiset sinne aina suoraan soittavat.
Näin ainakin meillä homma toimii.
Ei kyl varsinaisesti kiinnosta mut oli aika sekavaa et eka joku nimimerkillä 'a.p.' kirjottaa et mies oli tosi kännissä ja sit 'aapp' sanoo et ei ollut.No ei ollut, ei ole minun viestini tämä. Ja mitä se sinua kiinnostaa?
Kyllä ainakin "meillä päin" keskus näkee potilassijoitukset nimen perusteella, hoitokertomusohjelma on eri ku osastojen potilassijoitteluohjelma josta ei siis nää mitään sairaskertomuksia (mikähän lie oikea termi tälle ohjelmalle).Olen siinä luulossa, ettei vaihteessa yksittäisen potilaan sijainnista tiedä, sillä tämä edellyttäisi potilaan hoitokertomuksen avaamista, mihin heillä puolestaan ei ole lupaa, kun eivät potilaaseen ole hoitosuhteessa.
Itse työskentelen ensiavussa ja kyllä vain omaiset sinne aina suoraan soittavat.
Näin ainakin meillä homma toimii.