Mies, vastaisitko tähän?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja -
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
?

-

Vieras
Jos sovit vaimosi kanssa siivoavasi sillä välin, kun vaimosi on lasten kanssa kylässä, mitä tämä siivous mielestäsi tarkoittaa/pitää sisällään? Jos asia on esitetty: "voitko siivota sillä aikaa kun ollaan kylässä?".

Jos sovit vaimosi kanssa siivoavasi sillä välin, kun vaimosi on lasten kanssa kylässä, mitä tämä siivous mielestäsi tarkoittaa/pitää sisällään? Jos asia on esitetty: "voitko siivota sillä aikaa kun ollaan kylässä?".

Mitä merkitystä sillä on mitä muut miehet asialla ymmärtävät? He eivät teillä siivoa... eli kysäise siltä omalta armaaltasi.

[QUOTE="vieras";27494210]Mitä merkitystä sillä on mitä muut miehet asialla ymmärtävät? He eivät teillä siivoa... eli kysäise siltä omalta armaaltasi.[/QUOTE]

No kun kuvittelin asian olevan päivän selvä. Eli imurointi, moppaus, pölyt, vessa. Koska sitä se siivous minulla tarkoittaa. Ja varta vasten otin lapset mukaan, että saisi rauhassa siivota. Ja kun palaan niin rojut on vaan kerätty, ei mitään muuta!

No minä olen nainen, ja jos sanon noin niin se tarkoittaa miehen mielestä sitä, että vie astiat keittiön lavuaariin, järkkää vähän sieltä täältä. Ei mitään isompa.

No naisena vastaan, että meillä se tarkoittaa sitä, että mies makaa sohvalla pari tuntia ja jos tietää minun palaavan esim. kuudelta, niin kymmentä vaille alkaa vähän kannella tavaroita paikalleen ja ottaa imurin kaapista esiin, jotta voi sanoa, että "oli juuri aloittamassa"...

No kun kuvittelin asian olevan päivän selvä. Eli imurointi, moppaus, pölyt, vessa. Koska sitä se siivous minulla tarkoittaa. Ja varta vasten otin lapset mukaan, että saisi rauhassa siivota. Ja kun palaan niin rojut on vaan kerätty, ei mitään muuta!

Miehesi ei ole ajatustenlukija, eihän? Miehellesi siivous tarkoitti tavaroiden paikoilleen laittoa.

"No kun kuvittelin... Koska sitä se siivous minulla tarkoittaa..."

Olen nainen, mutta jos pyytäisin miestä siivoamaan niin en olettaisi, että hän sentään lattioita pyyhkii tai vessaa pesee. Olettaisin että ehkä imuroi joten kuten ja korjaa rojut lattioilta. Meillä tosin on iso talo, mutta miehet ei yleensä varmasti automaattisesti luuttua, jos niitä pyytää siivoamaan saati pese vessaa.

Anna tarkemmat ohjeet hänelle, jos pitää tuollaista suursiivousta lähteä toteuttamaan. Jos itse olet siivousintoilija, ehkä miehesi ei ole. Ehkä miehesi ajatteli lastesi terveyttä ja siivosi vähän vähemmän, jotta jää bakteereitakin vastustuskykyä lisäämään ;)

Olen nainen, mutta jos pyytäisin miestä siivoamaan niin en olettaisi, että hän sentään lattioita pyyhkii tai vessaa pesee. Olettaisin että ehkä imuroi joten kuten ja korjaa rojut lattioilta. Meillä tosin on iso talo, mutta miehet ei yleensä varmasti automaattisesti luuttua, jos niitä pyytää siivoamaan saati pese vessaa.

Anna tarkemmat ohjeet hänelle, jos pitää tuollaista suursiivousta lähteä toteuttamaan. Jos itse olet siivousintoilija, ehkä miehesi ei ole. Ehkä miehesi ajatteli lastesi terveyttä ja siivosi vähän vähemmän, jotta jää bakteereitakin vastustuskykyä lisäämään ;)

Jos mulle annetaa noi vapaat kädet ni täyttäisin tiskikoneen, ja vaan jos se olis valmiiks tyhjä :D

Sieltä mennään mistä aita on matalin, joutuu kuitenkin taas hommiin kun nainen löytää uuden ikean hyllyn tai lampun tai naulakon tai taulun tms.

mdr-mort-de-rire-284923.gif

Mun miehelle siivous on rojujen raivaus kasoihin, imurointi, apk:n täyttö. Joskus imaisee pölytkin, ei aina. Koskaan ei hommailla veden kanssa (eli moppaus, pölyjen pyyhintä, vessat eivät kuulu siivoukseen hänen mielestään).

Meillä tuo tarkoittaisi imurointia ja pölyjen pyyhintää. Eli pikasiivousta. En ikinä sopisi miehen kanssa, että siivoa. Kyllä mä siivoon ihan itse, varsinkin pesen vessat ja lattian :D raivauksesta ei tarvii ikinä erikseen sanoa, kun meillä viedään automaattisesti tavarat paikoilleen, kun niitä ei käytetä. :)

Vaikea sanoa, en ole ikinä pyytänyt miestä siivoamaan. Hän siis siivoa omatoimisesti, tehden kaikkia yllä mainittuja (paitsi oluen juontia, siideri/lonkero-miehiä) ihan omia aikojaan, tarpeen mukaan.

Yhteistyössä