Mies valittaa ettei saa tarpeeksi seksiä

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja josefina
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
J

josefina

Vieras
ja mä en pysty parempaan. Pitäskö se sitten päästää vieraisiin? Ja mitähän siitäkin sitten seurais? Se ei tajua, että jos se ei koko ajan valittais kuin pikkulapsi niin vois muakin haluttaa useammin. Nyt seksiä n. kerta viikkoon, joskus tosin harvemminkin kun noi kolme alle 3v. lasta syö aika kivasti aikaa ja voimia. No mutta pointti on se, että mua ei huvita jos mies kiukuttelee ja siinä samalla loukkaa kun yrittää kiristää:(

Paska mies, joka ei tajua kuinka nainen toimii. Pitäisköhän teidän jakaa tuota lastenhoitotaakkaa vähän tasapuolisemmin? Jos mies olis aina väsyneempi kuin sinä, ehkä ne halutkin tasoittuisi.

Tiedän tunteen... Kun on noin pieniä lapsia tahtoo se energia mennä niiden kanssa.
Meillä on ollut joskus samanlainen tilanne eikä siitä päästy yli muuten kuin juttelemalla ja juttelemalla. Täytyi oikeasti kertoa miltä tuntuu mikäkin. Rankkaa oli mutta asiat lähti menemään paremmalle tolalle puolin ja toisin.
Yrittäkää päästä kahdetaan istumaan, että lapset olisivat vaikka hoidossa...

Ollaan puhuttu asiasta tosi paljon, mutta eipä asiat muutu:( Minä kuulemma kiellän häneltä hänen tarpeensa ja uhkailee sitten rakastajattarilla tai muuten huonolla käytöksellä - on kuulemma oikeus kun mä olen niin kylmä. Musta tuntuu aika epäreilulta - harrastetaanhan me seksiä kuitenkin eli ei hänen ihan kokonaan ilman tarvitse olla. Mä hoidan lapsia 24/7 ja koko ajan on joku iholla. Kyllä mieskin osallistuu, mutta sillä on sentään omaakin aikaa. Mullakin on omaa aikaa, mutta silloin mun tarttee lähteä kotoa pois eikä se nyt niin rentouttavaa aina ole, nukkusin mielummin.
Onko kellään tilannetta, että olette päästäneet vieraisiin? Vai olisko seksiterapeutista apua? Mä alan olla väsynyt kun mieskin on kuin yksi lapsista, jonka tarpeita vaan pitäs olla tyydyttämässä vaikka paskaa satelee niskaan:(

Meillä on ihan sama juttu... :snotty: Mies kinuaa ja vonkaa, muttei koskaan tee mitään sellaista mikä mua sytyttäis... Ja sit kiukutellaan :/

*muoks* Meillä ei mies kuitenkaan uhkaile millään.

Niin ja lisäyksenä; mies on sitä mieltä, että olen epänormaali ja kaikki muut maailman naiset kyllä riemusta kiljuen harrastaisi hänen kanssaan seksiä.....Alan olla aika loukattu:(

no mulla taas haluton mies. ei jaksa, ei tänään jne... alan olla aika loppu tän asian kanssa, kun puheet ei auta. eroa mielessäni pyörittelen, mutta tässä nyt lähinnä odotan että hoitovapaa loppuis ja töihin pääsis... sitten se oma elämä vois alkaa...

Kyllä se olis miehen koetettava eri taktiikkaa. Vonkaaminen ja syyllistäminen vie viimeisetkin halut. Koeta saada se ymmärtään, että haluisit ehkä useammin jos se muuttais käytöstään. Tai ehkä sen olis hyvä kuulla tuo ulkoopuoliselta, esim. terapeutilta.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Ollaan puhuttu asiasta tosi paljon, mutta eipä asiat muutu:( Minä kuulemma kiellän häneltä hänen tarpeensa ja uhkailee sitten rakastajattarilla tai muuten huonolla käytöksellä - on kuulemma oikeus kun mä olen niin kylmä. Musta tuntuu aika epäreilulta - harrastetaanhan me seksiä kuitenkin eli ei hänen ihan kokonaan ilman tarvitse olla. Mä hoidan lapsia 24/7 ja koko ajan on joku iholla. Kyllä mieskin osallistuu, mutta sillä on sentään omaakin aikaa. Mullakin on omaa aikaa, mutta silloin mun tarttee lähteä kotoa pois eikä se nyt niin rentouttavaa aina ole, nukkusin mielummin.
Onko kellään tilannetta, että olette päästäneet vieraisiin? Vai olisko seksiterapeutista apua? Mä alan olla väsynyt kun mieskin on kuin yksi lapsista, jonka tarpeita vaan pitäs olla tyydyttämässä vaikka paskaa satelee niskaan:(

Anna mennä vieraisiin äläkä enää ota takasin.

Voin sanoa, että seksiterapeutista ei ole apua, ellei mies muuta radikaalisti käytöstään. Kukaan terapeutti ei pysty semmoisia taikoja tekemään, että saisi sinut haluamaan enemmän ilman että myös miehen ja koko perhetilanteenne pitäisi muuttua.

Itse tosin hyödyin siitä, että hakeuduin samanlaisen miehen vaatimuksesta terapiaan: ne totaalisesti kadonneet seksihalutkin löytyi kun terapian myötä aloin arvostaa vähän itseäni ja mies vaihtui aivan toisenlaiseen! Että kiitos vaan miehelle kun patisti mut terapiaan, ilman sitä luultavasti kärsisin hänen kanssaan edelleen kaikesta siitä paskasta mitä sain kestää jokaikinen päivä.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:

Anna mennä vieraisiin äläkä enää ota takasin.

Voin sanoa, että seksiterapeutista ei ole apua, ellei mies muuta radikaalisti käytöstään. Kukaan terapeutti ei pysty semmoisia taikoja tekemään, että saisi sinut haluamaan enemmän ilman että myös miehen ja koko perhetilanteenne pitäisi muuttua.

Itse tosin hyödyin siitä, että hakeuduin samanlaisen miehen vaatimuksesta terapiaan: ne totaalisesti kadonneet seksihalutkin löytyi kun terapian myötä aloin arvostaa vähän itseäni ja mies vaihtui aivan toisenlaiseen! Että kiitos vaan miehelle kun patisti mut terapiaan, ilman sitä luultavasti kärsisin hänen kanssaan edelleen kaikesta siitä paskasta mitä sain kestää jokaikinen päivä.

Sullehan kävi sitten hyvin:)

Miten saisin miehen käsittämään, että jos se loukkaa mun seksuaalisuutta tai kiristää muuten asialla niin mua huvittaa entistä vähemmän? Vai oonko mä sitten outo kun mun ei tee mieli seksiä noitten puheitten jälkeen? Mun mies kuulemma lukee netistä ja juttelee kavereiden kanssa ja kaikkien mielestä olen outo....Mua masentaa. Keran viikkoon olis mulle ihan ok tahti tässä väsymystilassa. Välillä tosin voi olla pitempi tauko jos on ollut jotain isompaa kränää. Mä pitkään luulin, että vika on minussa, mutta olen alkanut miettiä, ettei asia ehkä olekaan niin.
Miten te muut olette asiaa käsitelleet?

Jos sun mies tekis yhtä paljon lasten eteen, kuin sä, sillä ois muutakin ajateltavaa, kuin seksi. Luuleeko joku mies oikeasti, että väsynyt nainen alkaa haluta seksiä, kun mies uhkaa hankkia rakastajattaren? Tosi kummallisia miehiä!

Et ole outo, vaan normaalilla tunne-elämällä varustettu ihminen. Tuo on aivan luonnollista, ettei halua ihmistä, joka kohtelee inhottavasti.

Ja mun miehen kanssa asiaa ainakin oli ihan mahdotonta käsitellä, koska hän sai siitä vaan raivarit, kun yritin kertoa miksen halua ja mitä hän voisi tehdä, että haluaisin enemmän. Meillä siis ongelmana miehen muun käytöksen lisäksi oli sekin, että hän mm. oli sängyssä tosi kovakourainen eikä huolehtinut hygieniastaan, siis seksikin oli sellaista, että tuntui minusta vaan pahalle niin en sitä tietenkään halunnut. Lisäksi mies piti oikeutenaan mm. jättää kotityöt ja yhteisistä kuluista huolehtimisen yksin minulle, koska en antanut seksiä. Myös hänen juomisensa johtui siitä. Alkaa ahdistaa kun muistelenkin noita aikoja, onneksi ei olla enää yhdessä...

Joo lisään tuon saman eli mun mies on kyllä ok siellä peiton alla, mutta sen mielestä on ihan normaalia tehdä kovakourainen aloite. Ihan ihmettelee kun en tykkää, että se hyökkää suoraan mun housuihin alapäätä kourimaan....kuulemma kaikki muut maailman naiset olisivat moisesta iloisia,hmm....oiskohan oikeesti noin? Mun mies käy baareissa koska se haluaa nähdä kuinka on vielä vientiä....ja juo sit tietty sen takia kun olen sitä tai tätä. Ongelma taitaa olla aika laaja...
Kertokaa mulle miten te muut haluatte, että teidän kumppani tekee aloitteen?

Joo lisään tuon saman eli mun mies on kyllä ok siellä peiton alla, mutta sen mielestä on ihan normaalia tehdä kovakourainen aloite. Ihan ihmettelee kun en tykkää, että se hyökkää suoraan mun housuihin alapäätä kourimaan....kuulemma kaikki muut maailman naiset olisivat moisesta iloisia,hmm....oiskohan oikeesti noin? Mun mies käy baareissa koska se haluaa nähdä kuinka on vielä vientiä....ja juo sit tietty sen takia kun olen sitä tai tätä. Ongelma taitaa olla aika laaja...
Kertokaa mulle miten te muut haluatte, että teidän kumppani tekee aloitteen?

No ei ainakaan noin. Miehelläsi ei ole minkäänlaista käsitystä siitä, mitä naiset haluaa. Ei sillä olisi niin paljon vientiä, kuin se kuvittelee.

sen verran sanoisin että useimmille miehille seksin saaminen naiselta tarkoittaa miehelle että nainen välittää kun taas naisilla se menee yleensä niin päin että kun mies osoittaa välittävänsä niin naista rupeaa haluttamaan. eli perusongelma on se että mies kokee itsensä hylätyksi ja torjutuksi ja ettei hänestä välitetä kun ei saa seksiä kun taas nainen tarvitsee sen välittämisen halutakseen seksiä. silloin kun tilanne menee vonkumiseksi, siitä tulee aika ikävä kierre, koska mitä enemmän mies vonkuu, sitä vähemmän nainen haluaa ja mies taas kokee ettei kelpaa joka aiheuttaa turhautumista jota yritetään paikata lisävonkaamisella (=välittämisen osoitus)

tietysti on oikeus kenellä tahansa olla väsynyt ja jotain tilanteelle pitää tehdä mutta se, että asennoidutaan niin että mies on typerä kakara jne, ei ole järin rakentavaa. ennemminkin kunnollinen, asiallinen keskustelu asiasta ketään syyttelemättä saattaa olla parempi vaihtoehto, kuten myös perhe-elämän järjestäminen niin että omaa aikaa ja tilaa on molemmilla.

Normimies taas. Ei tajua, että nainen ei syty kovakourasella kourinnalla ja "mua panettaa" - ilmoituksella. Tapailin hetken samanlaista miestä. Paras kyrpä mitä olen ikinä saanut, mutta kun ei osannut käsitellä naista. Sanoin monta kertaa, että ei noin lujaa ja näytin mustelmat tisseissä.

tietysti on oikeus kenellä tahansa olla väsynyt ja jotain tilanteelle pitää tehdä mutta se, että asennoidutaan niin että mies on typerä kakara jne, ei ole järin rakentavaa. ennemminkin kunnollinen, asiallinen keskustelu asiasta ketään syyttelemättä saattaa olla parempi vaihtoehto, kuten myös perhe-elämän järjestäminen niin että omaa aikaa ja tilaa on molemmilla.

Tää asiallinen keskustelu ei valitettavasti yksin onnistu, vaan myös miehen olisi kyettävä siihen...

Tää asiallinen keskustelu ei valitettavasti yksin onnistu, vaan myös miehen olisi kyettävä siihen...

Juu, näinhän se on, mutta ei valitettavasti ole tuottanut tulosta:(

Yhteistyössä