Mies valehteli missä vietti yönsä

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Mariahfly
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Toi nyt on aivan älytöntä että pari vuotta olis muuten vaan yhdessä kun ei uskalleta erota mutta koko ajan tiedetään ettei rakasteta ja että ero tulee. Teet katkeraksi itsesi ja miehesi myös. Lapsetkin aivan varmasti oireilevat jos kotona kireä ilmapiiri. Joko selvitätte nyt asiat perinpohjin tai sitten eroatte mutta ei mitään tyhmää yhdessä roikkumista jos siihen ei oikeasti ole halua.

Mä saattaisin itsekin tehdä niin, että valehtelisin, jos suunnitelmat muuttuisivat sen vuoksi, että olin tosi naamat. Vain päästäkseni helpommalla - mieheni osaa olla aika rankka. Ei tietenkään valehtelu ole oikein, enkä sitä tavallisesti harrasta. Itse en pettäisi, mutta sinun miehestäsi en tietenkään voi olla varma, ja ymmärrän hyvin, että epävarmuus kaihertaa.

Ollaan juteltu. Valehteli kuulemma siksi, kun ei uskaltanut kertoa sitä aamulla puhelimessa, kun oli ollut niin naamat. Sitä hävetti ja nolotti, kun oli mennyt ilta känniöveriksi, rahaa paloi ja polvensa oli rikki kaatunut... Tiesi, että mä olisin suuttunut joka tapauksessa, kun oli eri paikassa missä piti. Meillä on molemmilla ongelmia luottamuksen kanssa, kun molemmilla on värikäs menneisyys... Siis ennen kuin alettiin seurustella. Mun mies on luonteeltaan tosi sosiaalinen ja kun on naamat niin voi eksyä uusien tuttavuuksien luo. Itsellekin on joskus niin käynyt. Mutta mä olen niiiiin loukkaantunut ja vitsittää, kun en voi tietää valehteliko. Siksi mä en tiedä mitä mä tekisin, kun en mä halua perhettä rikkoa sen takia, jos mitään ei oo oikeesti tapahtunut ja kaikki on jatkossa hyvin. Lapsille se olis tosi kova paikka, että erottais. Siitä mulla on kokemusta jo ennestään, että lapselle se eroaminen on tosi kova paikka. ja aikuisten tulisi osata panostaa suhteeseensa niin ja elää siten, että ei heti lähdettäis.

Sitäö mä nyt siis mietin, että onko toi oikeesti niin vakava asia, että sen takia pitäisi rikkoa perhe. Jos ihminen kännissä polttareissa örveltää, kun se ei kuitenkaan tee sitä joka viikonloppu ja muuten on ahkera, tekee piha ja kotihommia ja tuo leivän talouteen.
Mulla vaihtuu sata kertaa päivässä mielipide siitä, että onko se mies paska vai ei. Joka toinen hetki mun tekis mieli olla inhottava akka ja toisena hetkenä mulla on hauskaa hänen seurassaan. Tämä raskauskin vissiin heittää mielialoja..

Ei todellakaan oo niin vakava asia että pitäis erota. Haloo! Vaikuttaisko sulla jo vähän raskaushormonit tms? Kerrankos sitä nyt menee juominen överiksi.

meni se niin, että valehteli aamulla puhelimessa olinpaikkansa, kun soitin. Kuulin äänestä, että valehtelee ja niinpä soitin sen kaverille ja pyysin miestä puhelimeen. Ei ollut siis mies siellä. Sitten se keksi tämän pariskuntajutun... tätä mä en siis saa koskaan selville, että oliko ollut siellä vai ei.

Tätä et kertonut aloituksessa, mutta jos näin on, niin vois ehkä vähän epäilyttää itseäkin. :confused:

Eli miehellä ei ole tämän "pariskunnan" puhelinnumeroa? Lähtekääpä ajelulle joku viikonloppu. Sanot jos tuo on totta näyttää sinulle paikan ja käytte moikkaamassa tuota pariskuntaa. Jos valehtelee asiasta menee paniikkiin ja kertoo totuuden. Itse veikkaisin heti pettämistä aloituksen perusteella kyllä muuten.

Otapas kuitenkin huomioon, että olet raskaana.

Olen ainakin itsessäni huomannut paljon muutosta nyt raskauden aikana. Olen siis tavallista herkempi, mustasukkaisempi, epäluuloisempi ym. Eikä tilannetta yhtään helpota, että mieheni joutuu eläään tavallistakin enemmän puutteessa.

Kai me raskaana olevat ollaan niin helppoja petettäviä, koska eroaminen on tavallista hankalampaa pienen vauvan kanssa?

Aika harvassa raskaudessa on mitään estettä seksille, ja tunteidensa ilmaisemistakin voi hillitä ihan järjen keinoin. Raskaus on huono tekosyy kohdella kumppania kaltoin.

• Tykkää
Reactions: Minuli
olisi tosi vaikeeta uskoa miestä tossa tilanteessa. jos ei kerran ollut mitään salattavaa eikä mitään vakavaa niin miksi valehdella. :confused: itse luotan ihmisiin niin pitkään kun ne ovat luottamukseni arvoisia. sen jälkeen kun luottamus menee niin ei kovin helposti tuu takas, jos edes tulee. mun vihan ja katkeruuden kanssa kukaan ei jaksaisi elää. tekisin ihan varmasti muut hulluksi. :whistle:

Ymmärrän ap:tä täysin. Mulla oli 3 vuotta sitten samankaltainen tilanne - olin itse reissussa ja mies kotona lasten kanssa. Oli sitten saanut päähänsä lähteä baariin ja miehen veli tuli meille vahtimaan lapsia. Tässä ei vielä mitään. Aamulla yritin soittaa miehelle, ei vastaa. Soitin sitten miehen veljelle ajatuksena, että mies vielä nukkuu ja halusin jutella lasten kanssa jne... Miehen veli yllättäen sanoikin, ettei mies ole kotona. Siinä vaiheessa menin ihan paniikkiin, joku ihme reaktio. Yritin soittaa sata kertaa miehelle, ja kun lopulta sain hänet kiinni, hän sanoi olleensa kaverinsa luona, kertoi nimenkin. Tässä vaiheessa olin jo aika raivon vallassa ja sanoin soittavani kaverille ja kysyväni. No, kuinka ollakkaan, soittaessani kaverille, sillä olikin varattua. Samoin yrittäessäni uudelleen miehelleni, silläkin oli varattua.... Ja kun tavoitin kaverin, tiesi hän välittömästi kertoa, että "mies oli meillä yötä mutta lähti juuri".... Mitä todennäköisimmin mua viilattiin satasella linssiin. Enkä tiedä totuutta tänäkään päivänä. Vaivasi pari kuukautta, silloin tällöin tulee yhä mieleen. Mut sit en jaksanu enää vaivata päätäni asialla. Näitä sattuu, kai.

Yhteistyössä