E
ei ei
Vieras
En ikinä, siis en ikinä olis uskonu että mun mies ikinä kehtaisi tai uskaltaisi tai haluaisi valehdella mulle. Aina on ollu niin rehtiä miestä että en kertakaikkiaan olisi voinu uskoa. Hän on aina, siis AINA korostanut miten ei ikinä ole valehdellut, jättänyt kertomatta mitään eikä ikinä tule tekemäänkään niin. Jos joskus olen uskaltanu epäillä häntä jostain, on hän alkanut raivota, miten häntä ei saa ikinä sanoa valehtelijaksi, koska hän ei ikinä voisi valehdella minule....ja kuinkas kävi....
Sain tietää mitä ihmeellisimpiä juttuja, ja yks minkä tässä kerron järkytti eniten. Hän oli tehnyt facebookiin valenimellä itselleen profiilin. Miksikö? Hän halusi muka nähdä etten itse ole facebookissa, eli yritti kytätä minua, vaikka en ikinä ole ollut siellä enkä tule olemaan. Hällä ei ollut yhtään kaveria sielä ,oli vaan tehnyt sen kytätäkseen jos menisin sinne...? Okei...hullua....
Sain tietää mitä ihmeellisimpiä juttuja, ja yks minkä tässä kerron järkytti eniten. Hän oli tehnyt facebookiin valenimellä itselleen profiilin. Miksikö? Hän halusi muka nähdä etten itse ole facebookissa, eli yritti kytätä minua, vaikka en ikinä ole ollut siellä enkä tule olemaan. Hällä ei ollut yhtään kaveria sielä ,oli vaan tehnyt sen kytätäkseen jos menisin sinne...? Okei...hullua....