Mies vai nainen? (KUVA)

• Viestiketjun aloittaja mie s sanon että MIES
  • Ensimmäinen viesti
vieras
No tuon yhden kuvasarjan perusteella en menisi arvostelemaan ulkonäköä. Aika monella kovaa juostessa kasvojen lihakset valahtaa pitkin naamaa niin että näyttää ihan kamalalta! Itse katsoin omia juoksukuviani ja näytin ihan mieheltä niissä! Oikeasti mun kasvoissa ei ole mitään miehisiä piirteitä.

mieheltä se näyttää.

mulla on kaveri joka on kromosomeiltaan periaatteessa mies. mut kuitenkin tyttö kaikinpuolin muuten. on muuten naisten vehkeet mut kohtu puuttuu. hän urheili aikoinaan kanssa mut käytti sellaista geeliä josta sai naishormonia jotta sai kilpailla. ja on kyl todella nätti nainen, ei siis tarvinnut miettiä kumpi on.

toi on kyl aika miesmäinen

tolla täytyy olla todella hyvä itsetunto että pystyy tuolla kisoissa olemaan! ei varmasti saa kovinkaan paljoa hyvää palautetta, eihän se olis eilen halunnu mennä kunniakierroksellekaan vaan kaks kertaa pakotettiin, yleisö huuteli ties mitä! :/

vieras
Minä en nyt käsitä... Siis mitä väliä siläl nyt on, vaikka näyttäiskin mieheltä jos kerran on naiseksi syntynyt ja naisena elänyt? Miksi se uhkaisi voittoa, että sattuu näyttämään ehkä mieheltä?

ITse sanoisin kropan perusteella, että nainen on.

Alkuperäinen kirjoittaja hyytikyppynen:
Mies. Viimisessä kuvassa istuuki ko mies. Mihinkähän se on munakit piilottanu? :| Jotenki sillä on käsien lihaksetki miesmäiset... Tiä sitte miten on treenannu...
joo no onhan sen sitten oltava mies kun on käsien lihaksetkin miesmäiset :headwall:

tolle tytölle on jo aikasemmin tehty testit joissa varmistu että on tyttö. minusta tää on ihan naurettavaa ottaa asia esille taas, päivää ennen tärkeitä kisoja. törkeää, ala-arvosta :(

nojaa
Alkuperäinen kirjoittaja pienenhetken:
Mies. Viimisessä kuvassa istuuki ko mies. Mihinkähän se on munakit piilottanu? :| Jotenki sillä on käsien lihaksetki miesmäiset... Tiä sitte miten on treenannu...
joo no onhan sen sitten oltava mies kun on käsien lihaksetkin miesmäiset :headwall:

tolle tytölle on jo aikasemmin tehty testit joissa varmistu että on tyttö. minusta tää on ihan naurettavaa ottaa asia esille taas, päivää ennen tärkeitä kisoja. törkeää, ala-arvosta :(
Tuossahan hyytis kirjoittaa "tiä sitte miten on treenannu..." Eli tuskin tarkoitti että miesmäiset lihakset tarkoittaa miestä.

:LOL:

ps. Mun mielestä housuissa kyllä pullottaa... Mutta ei sekään todista mitään.

Yhteistyössä