Mies vai nainen? (KUVA)

  • Viestiketjun aloittaja mie s sanon että MIES
  • Ensimmäinen viesti
ov
Ihan helposti tuonkin tyypin sukupuoli selviää katsomalla hänen housuihinsa, eli että onko siellä kyrpä ja pallit (jolloin hän tietenkin on mies) vai vittu (jolloin hän tietenkin on nainen).
 
Helekutti
Alkuperäinen kirjoittaja pieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Helekutti:
Alkuperäinen kirjoittaja www:
Onhan Mutolakin ihan kuin mies:

http://img.dailymail.co.uk/i/pix/2007/08_03/MariaMutolaG_468x731.jpg
No mutta tuolla on selvästi kuitenkin tissit ja lantio, lihaserottuvuuskin ihan toista luokkaa.
Eiköhän tällä tarkoiteta sitä, että vaikka sukupuoli olisi täysin selvä niin ruumiinrakenne voi silti olla hyvin maskuliininen.
No ei siis tuo minun mielestä ole kuin susiruma, ei maskuliininen.
 
JONSERED Karhunkantaja
Alkuperäinen kirjoittaja Palstan KAUNOTAR:
Semenyasta oli juttu lehdessä, että on koulussa käyttänyt poikien koulupukua housuja ja puseroa (tytöillä pusero ja hame) ja pelaillut jalkapalloa yms. poikain juttuja
Thaimaassa saa käyttää vastakkaisen sukupuolen kouluasua, jos se tuntuu oikealta. Transseksuaaleille on omat vessansakin, intersukupuoliset saavat myös valita.

*huom. sanavalintani... vastakkakkainen sukupuoli :saint: Sitähän ei ole*
 
Alkuperäinen kirjoittaja pieras:
Alkuperäinen kirjoittaja hyytikyppynen:
Mies. Viimisessä kuvassa istuuki ko mies. Mihinkähän se on munakit piilottanu? :| Jotenki sillä on käsien lihaksetki miesmäiset... Tiä sitte miten on treenannu...
:LOL:

ps. Mun mielestä housuissa kyllä pullottaa... Mutta ei sekään todista mitään.
Mä kattelin kans siinä vikassa kuvassa et näyttäis et vähän ois jotain täytettä siellä......liekkö sitten ylisuuret häpyhuulet :LOL:
 
pöh
Alkuperäinen kirjoittaja kuva*:


Aika pullottava haaroväli. Voiko häpykumpu olla noin pullottava?
Mutta itse olen sitä mieltä että toi urheilija on popsinut kiellettyjä ainesosasia.. :(
Ihan normaali naisen haarus mun mielestä. Meitä kun on moneen lähtöön, toisilla häpykumpu pullottaa enempi kuin toisilla. Ja treenatulla jolla ei ole läskejä niin kumpu tietenkin korostuu.
 

Yhteistyössä