Meillä on reilun vuoden ikäinen lapsi ja olen osa-aikaisesti kotona hänen kanssaan. Ensin olin tietysti äitiyslomalla kokonaan kotona. Siitä lähtien kun vauva oli vielä pieni, olen saanut kuulla miten laiska olen. Mieheni väittää, että hän joutuu työpäivän jälkeen tekemään meidän kaikki kotityöt. Nyt kun taas riitelimme (alkoi siitä kun pyysin häntä tyhjentämään astianpesukoneen), hän alkoi huutamaan että olen laiska enkä tee mitään. Hän ehdotti jo viime kesänä että kirjoittaisin ylös mitä teen päivällä kotona. Silloin en ottanut sitä tosissani ja sanoin ettei mulla ole aikaa kirjoitella. Nyt hän taas sanoi että mun on kirjoitettava kaikki ylös. Onko kellään vastaavaa???
En ymmärrä miksi hän ei huomaa tekemiäni kotitöitä muuten. Mitä hän esim. kuvittelee miten likaiset vaatteet likakorista (tai lattialta sängyn vierestä...) löytää puhtaina takaisin kaappiin. Tai että asunto on siisti. Hän on imuroinut meillä viimeksi joulukuun lopussa, silloinkin vain alakerran.
Lapsikin on aika vilkkaassa iässä ja vaatii paljon huomiota. En pysty keskittymään vain kotitöiden tekemiseen.
Mua loukkaa hänen vähättely ja haukkuminen laiskaksi
En ymmärrä miksi hän ei huomaa tekemiäni kotitöitä muuten. Mitä hän esim. kuvittelee miten likaiset vaatteet likakorista (tai lattialta sängyn vierestä...) löytää puhtaina takaisin kaappiin. Tai että asunto on siisti. Hän on imuroinut meillä viimeksi joulukuun lopussa, silloinkin vain alakerran.
Lapsikin on aika vilkkaassa iässä ja vaatii paljon huomiota. En pysty keskittymään vain kotitöiden tekemiseen.
Mua loukkaa hänen vähättely ja haukkuminen laiskaksi