Mies vaati, että alan puhumaan epäkohdista ja tunteistani mutta mykkäkouluilee sen jälkeen päiviä.

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vierailija

Vieras
Miten tämä puhuminen on muka sen arvoista? Olin 15 vuotta hiljaa ihan hyvästä syystä.

Mies on aivan liian tunteellinen, eli joko aggressiivinen ja henkisesti todella väkivaltainen, jos avaudun mistään. Tai nykyään kun tietää että eroan jos vielä raivoaa minulle, masentuu ihan toimimattomaksi mytyksi. Hallitsen keskustelun enkä enää kiihdy mistään, onkohan se pahinta, mitä voi toiselle tehdä? On hiljaa päiviä, nukkuu vaan jos ei tarvitse olla töissä jne. Tuijottaa kattoa tai seinää.

Pitäisikö mun nyt paijata se jotenkin ehjäksi? Onko se mun tehtävä? Ei kukaan minuakaan auttanut, kun elin sen terrorin alla.

Palaan mirluummin takaisin hiljaisuuteen ja toivon että tuo ymmärtää itse erota. Kaikki voimat meni silloin tuon pään pitämiseen pinnalla, vaikka itse olin hukkumassa.
 
Miten tämä puhuminen on muka sen arvoista? Olin 15 vuotta hiljaa ihan hyvästä syystä.

Mies on aivan liian tunteellinen, eli joko aggressiivinen ja henkisesti todella väkivaltainen, jos avaudun mistään. Tai nykyään kun tietää että eroan jos vielä raivoaa minulle, masentuu ihan toimimattomaksi mytyksi. Hallitsen keskustelun enkä enää kiihdy mistään, onkohan se pahinta, mitä voi toiselle tehdä? On hiljaa päiviä, nukkuu vaan jos ei tarvitse olla töissä jne. Tuijottaa kattoa tai seinää.

Pitäisikö mun nyt paijata se jotenkin ehjäksi? Onko se mun tehtävä? Ei kukaan minuakaan auttanut, kun elin sen terrorin alla.

Palaan mirluummin takaisin hiljaisuuteen ja toivon että tuo ymmärtää itse erota. Kaikki voimat meni silloin tuon pään pitämiseen pinnalla, vaikka itse olin hukkumassa.

Selvästi miehesi on muuttanut tomintatapojaan sinun asettamiesi ehtojesi vuoksi. Ilmeisesti et ole tyytyväinen tähänkään?
 
Hommatkaa ulkopuolista keskusteluapua!

Tuo teidän asetelma on sairas ja molemmat käytätte henkistä väkivaltaa.

Elämä on melko lyhyt, se kannattaa käyttää niin, että ihminen olisi enimmäkseen tyytyväinen ja onnellinen. Tuollainen pitkäkestoinen sairas asetelma voi jättää pahoja jälkiä.

Tsemppiä eheytymiseen.👍💪
 
  • Tykkää
Reactions: AivanSama
Olet kouluttanut miehesi masentuneeksi puudeliksi erouhkaustesi avulla.
Nythän teillä pitäisi olla kaikki hyvin, sillä asiat toimivat kuten sinä haluat.
Tämähän se useimmiten on suomalaisissa parisuhteissa ongelmana, eli miehestä tehdään eri keinoilla äidin pikku apulainen, jolla ei ole omaa tahtoa eikä enää kykyä toimia ilman ohjailua, oli kyse sitten imuroinnista tai astioiden koneeseen laitosta.
Pildeä ei tule ja mäkätys jatkuu, ellet toimi kuten vaimo (äiti) käskee ja kun miehen itsetunto ja oma tahto on revitty rikki, aletaan haukkumaan miestä saamattomaksi nahjukseksi ja haaveilemaan miehestä joka osaisi ottaa kuin mies, eikä mikään mammanpoika joka kyselee mistä saa kyhnyttää, kuinka kauan ja millä nopeudella.
 
Hommatkaa ulkopuolista keskusteluapua!

Tuo teidän asetelma on sairas ja molemmat käytätte henkistä väkivaltaa.

Elämä on melko lyhyt, se kannattaa käyttää niin, että ihminen olisi enimmäkseen tyytyväinen ja onnellinen. Tuollainen pitkäkestoinen sairas asetelma voi jättää pahoja jälkiä.

Tsemppiä eheytymiseen.
Asiaa. Joko haluatte korjata suhteenne ulkopuolisin avuin tai sitten haarukat jakoon koska tilanteenne ei muuten korjaannu. Nykyään ei enää päde sanonta kärsi, kärsi vaan niin kirkkaimman kruunun saat.
 
Olet kouluttanut miehesi masentuneeksi puudeliksi erouhkaustesi avulla.
Nythän teillä pitäisi olla kaikki hyvin, sillä asiat toimivat kuten sinä haluat.
Tämähän se useimmiten on suomalaisissa parisuhteissa ongelmana, eli miehestä tehdään eri keinoilla äidin pikku apulainen, jolla ei ole omaa tahtoa eikä enää kykyä toimia ilman ohjailua, oli kyse sitten imuroinnista tai astioiden koneeseen laitosta.
Pildeä ei tule ja mäkätys jatkuu, ellet toimi kuten vaimo (äiti) käskee ja kun miehen itsetunto ja oma tahto on revitty rikki, aletaan haukkumaan miestä saamattomaksi nahjukseksi ja haaveilemaan miehestä joka osaisi ottaa kuin mies, eikä mikään mammanpoika joka kyselee mistä saa kyhnyttää, kuinka kauan ja millä nopeudella.

On varmasti totta, että kun kumppani joutuu kasvattajan rooliin, ei intiimielämä enää tunnu luonnolliselle.
 
  • Tykkää
Reactions: Lispetti
On varmasti totta, että kun kumppani joutuu kasvattajan rooliin, ei intiimielämä enää tunnu luonnolliselle.
Homma vaatii aina kaksi osapuolta "onnistuakseen".
Suhde voi alkaa hyvinkin tasa-arvoisena, mutta monien naisten tapa "hallita" kaikkea ja syyttää miehen tekemisiä väärin tehdyiksi, alkaa hyvin nopeasti aiheuttamaan skismaa suhteessa.
Kun pyykkikone ei pyörähdä naisen laatimina aikoina, pöydällä on edelleen tiskaamattomia astioita ja ehkä sukka olohuoneen lattialla aiheuttaa totaalitriggeröitymisen, mies alkaa pelkäämään virheiden tekemistä ja kadottaa oma-aloitteellisuutensa.
Josta seuraa, että nainen alkaa laatimaan listoja ja miehestä tulee pian äidin pikku apuri, joka ei uskalla toimia oman mielensä mukaisesti pelätessään konfliktia tai mahdollista erolla uhkaamista.
Kun tähän hommataan vielä lapsi, homma alkaa monissa perheissä olemaan lopettamista vaille valmis.
Nainen uppoutuu vauvakuplaansa ja kaikki mihin mies koskee muuttuu naisen silmissä paskaksi ja väärin tehdyksi.
Useimmiten seurauksena ongelmia seksuaalisuudessa, miehen impotenssina ja naisen kylmyytenä.
Miehestä tulee arka hiiri, eikä hän uskalla vastustaa vallan perheessä ottanutta naistaan, vaan puree hammasta ja kestää nöyryytyksen nöyryytyksen jälkeen, tyttöjen illat, aamuöiset känniset palaamiset yökerhoista ja syytökset kuinka laiska perässä vedettävä hinuri miehestä on tullut muutamassa vuodessa.
Naiset käyttävät valta-asemaansa toisin kuin miehet, minkä todistavat natsien keskitysleirien julmimmat vartijattaret ja nykyhallinto, josta on tullut valkoisen heteromiehen pahin painajainen infernaalisine feminismipyrkimyksineen.
 
Homma vaatii aina kaksi osapuolta "onnistuakseen".
Suhde voi alkaa hyvinkin tasa-arvoisena, mutta monien naisten tapa "hallita" kaikkea ja syyttää miehen tekemisiä väärin tehdyiksi, alkaa hyvin nopeasti aiheuttamaan skismaa suhteessa.
Kun pyykkikone ei pyörähdä naisen laatimina aikoina, pöydällä on edelleen tiskaamattomia astioita ja ehkä sukka olohuoneen lattialla aiheuttaa totaalitriggeröitymisen, mies alkaa pelkäämään virheiden tekemistä ja kadottaa oma-aloitteellisuutensa.
Josta seuraa, että nainen alkaa laatimaan listoja ja miehestä tulee pian äidin pikku apuri, joka ei uskalla toimia oman mielensä mukaisesti pelätessään konfliktia tai mahdollista erolla uhkaamista.
Kun tähän hommataan vielä lapsi, homma alkaa monissa perheissä olemaan lopettamista vaille valmis.
Nainen uppoutuu vauvakuplaansa ja kaikki mihin mies koskee muuttuu naisen silmissä paskaksi ja väärin tehdyksi.
Useimmiten seurauksena ongelmia seksuaalisuudessa, miehen impotenssina ja naisen kylmyytenä.
Miehestä tulee arka hiiri, eikä hän uskalla vastustaa vallan perheessä ottanutta naistaan, vaan puree hammasta ja kestää nöyryytyksen nöyryytyksen jälkeen, tyttöjen illat, aamuöiset känniset palaamiset yökerhoista ja syytökset kuinka laiska perässä vedettävä hinuri miehestä on tullut muutamassa vuodessa.
Naiset käyttävät valta-asemaansa toisin kuin miehet, minkä todistavat natsien keskitysleirien julmimmat vartijattaret ja nykyhallinto, josta on tullut valkoisen heteromiehen pahin painajainen infernaalisine feminismipyrkimyksineen.

Ai että. Tällälaillako ne naiset tuhoaa aivan hyvät ja viattomat miehet. Voi teitä raukkoja. Kyllä niin sydämestä ottaa. Kamalaa miten naiset onnistuukin tekemään itsenäisestä miehestä aloitekyvyttömän ja passiivisen ameeban.
 
  • Haha
Reactions: Lispetti

Yhteistyössä