Mies unohti äitienpäivän

  • Viestiketjun aloittaja Blueone
  • Ensimmäinen viesti
Meillä ei mies muistanut mitenkään. :'( En kuulema ole hänen äitinsä... Lapsikin vasta 2v. joten häneltä nyt ei vielä mitään voi odottaakkaan ;) Yhdessä ollaan ukon kanssa oltu 10 vuotta ja tietää miten pitäisin huomaamisesta. Aivan samanlainen päivä tämä oli kuin muutkin, mutta kai saan ansioni mukaan :'(
 
Liinuska74
\
Alkuperäinen kirjoittaja 13.05.2007 klo 21:53 HePe-76 kirjoitti:
Nyt on kyl pakko vastata tähän.Toi on tosi tyhmää mieheltä sanoa ettet oo mun äiti eikä näin ollen muista vaimoa.Meillä ihanaa kun sain aamulla nukkua ja sitten mies lapsineen leiponeet kakun ja toivat aamiaisen sänkyyn ja yhdessä lauloivat ja sain lapsilta tekemiään lahjoja ja mieheltä ihanan kukkakimpun.Ihana päivä kun ei tarvinnut tehdä ruokaa ja sai vaan huomiota.Näin sen pitää mennä. :hug:
Meillä mies huomioi äitienpäivän siksi, että olen hänen lastensa äiti. Tänään en saanut lahjaa, koska navetta- ja maatöistä johtuen mies ei ole ehtinyt ostoksille ja yhdessä me käydään yleensä kaupassakin, niin mitään ylläri lahjaa ei olisi edes pystynyt ostamaan. Mä en lahjaa odottanutkaan, tiesin tilanteen ja se on melkein joka vuosi sama.

Tuossa joku murjotti, kun mies ei ollut muistanut kihlapäivää...
Ei miehet muista sellaisia, niille on ihan eri asiat tärkeitä, kuin naisille! Mutta me naiset voidaan muistaa miehiä joka käänteessä, kun on vähänkin juhlan aihetta, ehkä ne miehetkin sitten vähitellen oppii! =)
 
Musta on ihanaa kun äitien päivä on taas ohi. Minusta olisi outoa jos mies rupeaisi minua onnittelemaan kun en todellakaan ole sen äiti.

omalle äidille kyllä soitan kun se on sen verran ikäihmisiä. Lasten kortit otan vastaan kiltisti kun se on heille tärkeä juttu.

Äitienpäivän tarkoituksena oli alunperin muistaa sotaleskiä ja siinä se oli oikein kannatettava juhlapäivä.minua ei tarvitse kiittää siitä että olen niiiiiin hyvä ja uhrautuva äiti. minä teen kaiken sen vuoksi että haluan tehdä, sitä ei tarvitse korvata minulle.

ja, anteeksi tämä, mutta ihmettelen oikeasti miten aikuiset ihmiset jaksaa suutua siitä jos ei ole saanut kakkua ja lahjaa. keksikää nyt vähän paremmat tappelun aiheet
 

Yhteistyössä