V
"vieras"
Vieras
Pakko kyllä kysyä, että oletko varma ettei miehelläsi ole pieniä (tai isoja) mt-ongelmia? Kuulostaa neuroottisen / skitson alkukäytökseltä tuo touhu. Ei pahalla!
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Minusta on juurikin hienoa, että ihmiset voivat vähäsen valittaa asioistaan internetissä; Mitäs hyötyä siitä olisi jos täällä pitäisi pitää jotain kiiltokuvakulissia jatkuvasti yllä vaikka anonyyminä kirjoittaa?
Itse taas en ole koskaan (ennen) törmännyt tällaiseen ihmiseen joka vetää asioita ihan omasta päästä![]()
keksi ens kerralla mielenkiintosempi provo.
Voi helvetti tää palsta on niin karuIhan mistä asiasta vaan saadaan aikaan "provo" tai "mt-ongelmainen". Kyllä ihminen voi olla todella haju-allerginen! Tosin jos se tulee naapurin parvekkeelta sisälle vaikka ovet/ikkunat kiinni, on vikaa jossain esim. tiivisteissä. Mä en itse tietääkseni ole allerginen kuin homeelle (se on siis on testattu) mutta monet hajut saa mut silti reagoimaan pahoin. Esim. just tuo tupakan haju, jos se on sellaista että on poltettu jossain sisällä ja haju "pinttyy" sinne, se saa mut oikeasti voimaan pahoin (vaikka itsekkin poltan). Toinen on esim. hyasintin haju, vaikka tykkään tuoksusta, se saa mut aivastelemaan ja voimaan pahoin.
Voi helvetti tää palsta on niin karuIhan mistä asiasta vaan saadaan aikaan "provo" tai "mt-ongelmainen". Kyllä ihminen voi olla todella haju-allerginen! Tosin jos se tulee naapurin parvekkeelta sisälle vaikka ovet/ikkunat kiinni, on vikaa jossain esim. tiivisteissä. Mä en itse tietääkseni ole allerginen kuin homeelle (se on siis on testattu) mutta monet hajut saa mut silti reagoimaan pahoin. Esim. just tuo tupakan haju, jos se on sellaista että on poltettu jossain sisällä ja haju "pinttyy" sinne, se saa mut oikeasti voimaan pahoin (vaikka itsekkin poltan). Toinen on esim. hyasintin haju, vaikka tykkään tuoksusta, se saa mut aivastelemaan ja voimaan pahoin.
Luulen, että sun miehesi on vaan tosi hankala tapaus. Häntä vaan ottaa niin pannuun naapurien tupakointi, että alkaa jo kuvittelemaan asioita, ja se hänen henkinen tilansa saa hänelle aikaiseksi mukamas fyysisiäkin oireita.
Minusta omalla parevekkeella tupakointia ei edes voi kieltää, mutta talonyhtiön yhteisillä parvekkeilla voi tupakoinnin kieltää.
Teidän tilanteeseen ei varmaan auta muu kuin muutto.
Meidän talossa tupakoi usea tyyppi ihan sisällä, ja se haisee rapussa, mutta meidän kotiin ei hajua ole tunkeutunut. Muut savuttomat naapurit on kyllä kuulemma saaneet tupakan käryä kotiinsa. Satunnaisesti parvekkeella tupakoivien naapurienkaan tupakan käryt ei kyllä tule meille sisälle, ellei meillä ole ikkunaa auki. Meillä ei ole onneksi sairasteltu, eikä meistä ole ollut niin vakavaa, vaikka vähän käryä silloin tällöin eksyisikin sisälle, kun ikkunat on auki. Joo... teillä siis on astma, mutta luulen, että teillä tosiaan tulee enemmän tupakan käryä sisälle, jos pidätte niitä ikkunoita auki. :/