M
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja NO:Alkuperäinen kirjoittaja ottaa päähän:En mä usko että mun mies on alkoholisti, tai mistäs mä sen tiedän. Kyllä tuolle kalja maistuu, joskus hiukan liikaakin..
määrä ei ole kriteeri tuossa asiassa - vaan se, että on pakko saada se annos. Ettei ilman tule toimeen. Pitää saada se saunakalja, tai hermokalja, tai vetää lärvit joka viikonloppu tai siemailla päivittäin tai joka viikonloppu. Se on se TARVE, ei määrä.
Alkuperäinen kirjoittaja ottaa päähän:Ja mitenhän mä nyt sitten teen aikuiselle miehelle selväksi ettei se saa enää ottaa kaljaa??? Kun miehen omasta mielestä sillä ei ole alkoholiongelmaa..
Alkuperäinen kirjoittaja Jos:Alkuperäinen kirjoittaja ottaa päähän:Ja mitenhän mä nyt sitten teen aikuiselle miehelle selväksi ettei se saa enää ottaa kaljaa??? Kun miehen omasta mielestä sillä ei ole alkoholiongelmaa..
Se 2 päivänä viikossa juo 1-10 kaljaa, niin ei se alkoholisti ole. Jos se normaalisti töissä käy, teillä muuten asiat ok niin pieni tuommoinen kalja määrä viikossa saunan päätteksi tai pihatöissä tai muuta.