Mies tuli viime yönä kännissä kotiin.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ottaa päähän
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Mieheni juo parhaillaan saunaoluttaan, tai saunanoluen jälkeisolutta. Ja minä siideriä. Kohta juon saunasiiderin jälkeissiiderin. Se on minusta ok, vaikka lapsemme kohta 9v, 7v ja 4v 8kk ovatkin kotona.
Mutta kovin suopeasti en katselisi sitä, jos mies toistuvasti tulisi kotiin siinä kunnossa, että sammuu eteisen lattialle jättäen vielä ovenkin auki.

Alkuperäinen kirjoittaja NO:
Alkuperäinen kirjoittaja ottaa päähän:
En mä usko että mun mies on alkoholisti, tai mistäs mä sen tiedän. Kyllä tuolle kalja maistuu, joskus hiukan liikaakin..

määrä ei ole kriteeri tuossa asiassa - vaan se, että on pakko saada se annos. Ettei ilman tule toimeen. Pitää saada se saunakalja, tai hermokalja, tai vetää lärvit joka viikonloppu tai siemailla päivittäin tai joka viikonloppu. Se on se TARVE, ei määrä.

tää on mun mielestä just näin. ei se määrä ratkase vaan jos on jokapäivä saatava vaikka vaan muutama kalja niin silloin on jo jonkunlainen ongelma. ja kokemuksesta se tarve suurenee vaan.

Ja mitenhän mä nyt sitten teen aikuiselle miehelle selväksi ettei se saa enää ottaa kaljaa??? Kun miehen omasta mielestä sillä ei ole alkoholiongelmaa..

Se 2 päivänä viikossa juo 1-10 kaljaa, niin ei se alkoholisti ole. Jos se normaalisti töissä käy, teillä muuten asiat ok niin pieni tuommoinen kalja määrä viikossa saunan päätteksi tai pihatöissä tai muuta.

Alkuperäinen kirjoittaja Jos:
Ja mitenhän mä nyt sitten teen aikuiselle miehelle selväksi ettei se saa enää ottaa kaljaa??? Kun miehen omasta mielestä sillä ei ole alkoholiongelmaa..

Se 2 päivänä viikossa juo 1-10 kaljaa, niin ei se alkoholisti ole. Jos se normaalisti töissä käy, teillä muuten asiat ok niin pieni tuommoinen kalja määrä viikossa saunan päätteksi tai pihatöissä tai muuta.

eipä se oo se juttu, että asiat hoitaa ja työssä käy. Kyllä se on se säännöllinen tarve siihen ottamiseen joka kertoo holismista. On niitä asiansa hoitavia nistejäkin. Ihan normi konttorityössä ja muualla niitä on, päivätyössä.

Yhteistyössä